-
December 27th, 2013, 05:51
#1
عضو انجمن
درخواست کمک از همکاران
با سلامراستش میدونم جای پست اصلا درست نیست ولی خوب چاره ای نبود
جای مناسب پیدا نکردم
ما 5 همین ماه میلادی یه سرور از دیتاسنتر equnix گرفتیم
حواسمون نبود که سی پی یو ضعیف هست و وقتی سرور رو تحویل گرفتیم متوجه شدیم
با این وجود یه تعداد وی پی اس روش اوردیم بالا و دیویم سی پی یو جواب نمیده از 11 یا 12 پیگیر تعویض سی پی یو شدیم
تقریبا 17 ماه بود که دیتاسنتر اعلام کرد که سی پی یو موجود داریم میتونید با پرداخت 50 دلار سی پی یو رو عوض کنیم
ما 50 دلار رو پرداخت کردیم و تا 24 ام خبری از سی پی یو نبود
24 ام سرور خاموش شد که من فکر کردم دارن سی پی یو عوض میکنن ولی دیدم ای پی وی ام ویر پینگ میده
فهمیدم سرور ریست شده
وقتی به وی ام ویر وصل شدم دیدم یکی از هارد های سرور نیست
پیگیر شدم و این پیگیری تا 12 همون روز طول کشید تا دیتاسنتر گفت اجازه میدین سرور رو ریست کنیم تا مادربرد بررسی شه تا هم هارد اوکی شه هم سی پی یو
ما هم گفتیم باشه ریست کنید
از همون موقع سرور قطع شده و تا الان دیتاسنتر تنها جوابی که داده اینه که سوکت رم مادربرد سوخته و داریم مادر برد رو عوض میکنیم
و دیگه هیچ جوابی به تیکت ها نمیدن
مشتریهای من همه رفتن
میخواستم ببینم مراجع قانونی برای شکایت از این دیتاسنتر کجاست و مراحلش زو بپرسم
واسطه من و دیتاسنتر ded24 هست
-
تعداد تشکر ها از reeza به دلیل پست مفید
-
December 27th, 2013 05:51
# ADS
-
December 27th, 2013, 09:19
#2
عضو انجمن
پاسخ : درخواست کمک از همکاران
سلام
اول از وجود مشکل از سمت دیتاسنتر مطمئن بشید بعد اقدام کنید ، مطمئن بشید که از سمت واسطه همه چی درست بوده و درست بهتون گفتن
equnix مجموعه دیتاسنترهای بزرگی داره و خیلی بعید هست که به اینصورت بی مسئولیت باشن و اگه مقصر باشن هم تحت قوانین بین المللی میتونید ازشون شکایت کنید
-
تعداد تشکر ها از da6276 به دلیل پست مفید
-
December 27th, 2013, 10:01
#3
عضو انجمن
پاسخ : درخواست کمک از همکاران
منم با جناب da6276 موافق هستم.
اول اطمینان پیدا کنید که همه چی از طرف واسط درست بوده بعد اقدام کنید.
-
-
December 27th, 2013, 10:35
#4
پاسخ : درخواست کمک از همکاران
نظز من هم همینه.
این دیتاسنتر بزرگتر از این حرفا هست که این موارد پیش بیاد!
اگر میتونید با دیتاسنتر مستقیم در تماس باشید.
-
تعداد تشکر ها از a.mousavi.a به دلیل پست مفید
-
December 27th, 2013, 10:48
#5
عضو انجمن
پاسخ : درخواست کمک از همکاران
شما با پشتیبانی دیتاسنتر مستقیم ارتباط داشتید یا با واسطه ؟
-
-
December 27th, 2013, 13:26
#6
عضو انجمن
پاسخ : درخواست کمک از همکاران
سلام، ما تمامی کارهایی که برای پیگیری این مشکل لازم بوده رو انجام دادیم.
عکس های لازم هم برای استارتر عزیز ارسال شد.
ما هم طی این مدتی که با این دیتاسنتر کار میکردیم، این اولی بار و همینطور عجیب ترین چیزی هست که پیش اومده.
ارتقاء های سخت افزاری رو در کمتر از 24ساعت انجام میدادن، دیگه این مشکلات سخت افزاری که برای سرور پیش بیاد رو باید در عرض چند ساعت برطرف کنن.
ارادت
ویرایش توسط P-CO : December 27th, 2013 در ساعت 13:35
Ded24.com - Parnak LTD - Since 2009▌
Email : sales[@]ded24.com▌
Tell : 021 77246118 | 24x7 Support And Sales : 0912 197 8921▌
... ,ColoCrossing, Redstation, Gigepipe, HETZNER▌
-
-
December 27th, 2013, 13:44
#7
پاسخ : درخواست کمک از همکاران
احتمال زیاد مشکل واسطه هست
دیتاسنتر اکونیکس دوبی در کمتر از یکساعت
تمامی این موارد رو برطرف میکنه وخودشون خبر میدن
و شما نباید بری دنبالشون روند کاری اکونیکس هم از دی سی تا دی سی فرقی نداره
بعدشم این موضوعی که شما گفتی یک چیز عجیب هست که از اکونیکس دیتاسنتر بر نمیاد
-
-
December 27th, 2013, 19:39
#8
عضو انجمن
پاسخ : درخواست کمک از همکاران
مشکل از سمت دیتاسنتر Equinix هست ؟ مطمئن هستید ؟
یا منظورتون شرکتهای دیگری هستند که در مجموعه دیتاسنترهای Equinix رک و سالن دارند؟
Contact us : Email : info@intelvps.in | Skype : m.tkarimi | Mob : 0939-6963596 █
Dedicated server | VPS | Premium Web Hosting | Colocation | USA-Canada-Swis-Italy-IRAN █
...Wireless Network since 2008 |consulting and solution | Mcitp-CCNA-Mikrotik-CWNA █
-