...................................
وب سرویس واریز وجه خودکار
ناحیه کاربری گسترده
وب سرویس اختصاصی
سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق
واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز
واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز
پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)
سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند
تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم
درگاه های پرداخت متنوع و پایدار
...................................
ویرایش توسط rapfather : March 18th, 2013 در ساعت 23:48
.......
ویرایش توسط rapfather : March 19th, 2013 در ساعت 17:08
سلام. هزینه ما هم واریز نشده. دو روز شده الان. نمیدونم چرا یک دو ماه اخیر واریزی ها شب انجام میشه! قبلا خوب بودا...
با سلام خدمت شما کاربران گرامی،
بنده به عنوان مدیر گروه و مدیر عامل شرکت یگانه دانه به خودم افتخار می کنم که میدونم دارم چه کاری رو انجام میدم...
هیچ وقت بی گدار به آب نمیزنم... همیشه با برنامه ریزی دقیق و درست دنبال یک کاری میرم...
شاید کمی وعده های گروه عملی نشد، اما نمیدونم شماهایی که چندین سال توی این مملکت زندگی کردین دیگه چرا این حرفا رو میزنید؟؟؟
خدایی هنوز نمیدونید که از 15 اسفند تا 15 فروردین مملکت تعطیله؟؟؟
یعنی نمیدونید وضعیت پیگیری شرکت ها و بانکها به چه صورت هست؟؟؟
یعنی نمیدونید ما چقدر توی منگنه و فشار هستیم؟؟؟
یعنی نمیدونید به هرکسی نمیشه اعتماد کرد؟؟؟
یعنی نمیدونید اگه درگاه گرفتن و برنامه نویسی براش مثل آب خوردن بود، جی پل اصلا" وجود نداشت؟؟؟
یعنی نمیدونید حواله های پایا فقط توی روزهای کاری انجام میشه؟؟؟
تا همین 25م تمامی واریزی ها دقیق و منظم انجام می شد، اما هیچ کدوم از شما به ما 5 روز وقت نمیدید حسابهای سال 91 رو ببندیم؟؟؟
همونطور که میدونید واریز وجه های ما هوشمند و خودکار هست؛ اگر هم روزی انجام نمیشه و یا تاخیر داره، یا مشکل از بانک هست و یا خود ما برای حساب و کتاب اون رو عقب میندازیم...
بنده هنوز نفهمیدم، پشتیبانی فسیل!، سیستم کاملا" قدیمی! یعنی چی؟؟؟!!!
همکاران به ظاهر خوبی که شما میبینید، ما جور دیگه ای میبینیمشون.....
نمیخوام اسم بیارم، اما به شخصه اول زرین پال و سپس پی لاین رو بنده قبول دارم.....
اگه بحث رنگ عوض کردن و نا امنی با 4-5 تا درگاه هست، میتونید از مون سیستم هایی که اسمش رو نمیارم استفاده کنید!!!!! خدا رو شکر هنوز خیلی ها هستند که ما رو قبول دارند..... خیلی ها هستند به ما اعتماد دارند.....
در ضمن دوستانی که لطف میکنند تهدید می کنند، باز هم لطف کنند و از هر مرجعی که میخوان میتونن اقدام کنند.....
دادستانی، پلیس فتا، و ...، در حد و انداه ای نیستند که به شرکت ما دستوری صادر کنند..... هر زمان و در هر مکان هر مشکلی وجود داشته باشه، بنده به همراه وکیل قانونی شرکت، حاضریم.....
تا به الآن از پلیس فتا تمامی استانهای ایران با بنده تماس گرفته شده..... اما موضوع اینجاست که هیچکدوم نمیفهمند که ما با فروشندگان ارتباط داریم، نه خریداران.....
روزانه از کارت چندین نفر توسط فرد یا افرادی پول د ز د ی میشه و از درگاه ما خرید می کنند... اما دوستان پلیس فتا هنوز متوجه نشدند که خرید ها به صورت مهمان انجام می شود... و ما کپی کارت ملی و کپی شناسنامه از خریداران نداریم!!!!!!!!!!
تمامی حرف های بالا، حرف هایی بود که بنده از اول سال 91 تا به امروز با این لحن نگفته بودم، اما دوست دارم کامل مطالعه کنید و کمی بیشتر راجع بهشون فکر کنید.....
واقع بینانه برخورد کنید... اینجا ایران است...
در پایان سال خوبی را برای یکایک کاربران و فروشندگان محترم درگاه پرداخت اینترنتی جی پل و انجمن تخصصی وب هاستینگ ایران آرزومندم
سلام آقا عادل. یه خسته نباشید میگم بهتون.
یک سوال. اینکه فرموده بودین درگاه تا قبل سال اضافه میشه هنوز هم پایبند به قولتون هستید؟ انشالله اضافه میشه؟
اول از همه بابت امنیت و آپ تایم خوب جی پال (نه پیپاد !) در ماه اخیر تشکر میکنم.
لکن تمامی موارد فوق می شد در قالب یک ایمیل اطلاع رسانی به فروشندگان ارسال شن ، نمیشد ؟
درگاه جدید ، سیستم تیکتینگ ، واریز سریعتر و... مشکلاتی هستن که خودتون روش بحث کردین وگرنه اگه از روز اول میگفتین نه درگاه اضافه میشه نه تیکتینگ و نه واریز سریعتر الانم این انتقادات نبود و همه هم تکلیفشونو میدونستن.
با سلام و با تشکر از دوستانی که نظر خودشون رو در این زمینه اعلام نمودند،
بنده زیاد درگیر ادارات و مراکز دولتی و عمومی نبودم و در کل شیوه کاریم فرق میکرد...
اما در دو الی سه ماهه آخر سال 91، به این نتیجه رسیدم که زمان بندی در ادارات و شرکت های دولتیو خصوصی، هیچ معنی نداشته و ندارد...
بنده شخصا" و همیشه تمامی موارد و موضوع های پیش آمده را کاملا" جدی مدیریت و کنترل میکنم، اما یک سری مائل واقعا" دست بنده نیست...
در رابطه با اینکه بنده خدمت فروشندگان قول میدهم، از روی حرف شرکت های طرف قرارداد قول میدهم... اما بد قولی آنها بد قولی و بد نامی ماست!!!!!
انشاالله در سال 92، با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، درست و مدیریت شده و کنترل شده پیش برویم و روز به روز از چیزی که هستیم، بهتر و بهتر شویم...
تمامی درخواستهای واریز وجه، طبق زمان بندی که از ابتدا مشخص شده است پیش می رفت، به جز هفته آخر سال 91، که دلیلش را قبلا" عرض کردم...
تمامی درخواستهای واریز وجه که باید از 01-01-91 تا 29-12-91 واریز می شد، هم اکنون انجام شده است؛
موفق و پیروز باشید.....
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)