نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 84 از 166 نخستنخست ... 347480818283848586878894134 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 831 تا 840 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

  1. #831
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    نوشته ها
    5
    تشکر تشکر کرده 
    9
    تشکر تشکر شده 
    15
    تشکر شده در
    12 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سایتش باز میشه ولی تسویه نکردن بعد چند روز چه دلیلی میتونه داشته باشه!!!

  2. # ADS




     

  3. #832
    عضو انجمن rapfather آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    164
    تشکر تشکر کرده 
    10
    تشکر تشکر شده 
    123
    تشکر شده در
    96 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    فکر نکنم در تصفیه ها مشکلی وجود داشته باشه

  4. #833
    عضو انجمن Cyrus.The.Great آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Iran
    نوشته ها
    135
    تشکر تشکر کرده 
    1,527
    تشکر تشکر شده 
    142
    تشکر شده در
    95 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط rapfather نمایش پست ها
    فکر نکنم در تصفیه ها مشکلی وجود داشته باشه
    نه. مشکل وجود داره. تصفیه ها انجام نمیشه.

    قبلاً که میگفت اتوماتیکه. حالا نمیدونم چرا این اتوماتیک الان کار نمیده دیگه!
    ویرایش توسط Cyrus.The.Great : December 2nd, 2012 در ساعت 22:25

  5. تعداد تشکر ها از Cyrus.The.Great به دلیل پست مفید


  6. #834
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    نوشته ها
    38
    تشکر تشکر کرده 
    7
    تشکر تشکر شده 
    12
    تشکر شده در
    11 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    این یعنی چی ؟
    داخل حساب کاربریم گفته پول به حساب شما ارسال شده ثبت شده سبزه اما پولی به حساب من اضافه نشده از طریق شماره شبا قرار بود انتقال بدید
    نوشته انتقال داده شده اما پولی به حساب من نیومده
    این یعنی چی ؟

  7. #835
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    نوشته ها
    38
    تشکر تشکر کرده 
    7
    تشکر تشکر شده 
    12
    تشکر شده در
    11 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    اینا شماره ی . آیدی یاهویی چیزی ندارن ما باهاشون تماس بگیریم ؟

  8. #836
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    نوشته ها
    5
    تشکر تشکر کرده 
    9
    تشکر تشکر شده 
    15
    تشکر شده در
    12 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط l3aran نمایش پست ها
    اینا شماره ی . آیدی یاهویی چیزی ندارن ما باهاشون تماس بگیریم ؟


    ایمیل (مدیر گروه - سپهر ممیز عادل) :
    547.mcts@gmail.com

    آی.دی یاهو (مدیر گروه- سپهر ممیز عادل) :
    sepadl71

    تلفن تماس (مدیر گروه- سپهر ممیز عادل) :
    09197840979

  9. #837
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    نوشته ها
    5
    تشکر تشکر کرده 
    9
    تشکر تشکر شده 
    15
    تشکر شده در
    12 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    فکر کنم واریز به حساب زمان ببره..
    برای منم سبز شده ولی نیومده توی حساب...

  10. #838
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    نوشته ها
    38
    تشکر تشکر کرده 
    7
    تشکر تشکر شده 
    12
    تشکر شده در
    11 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط Dr.Goebbels نمایش پست ها
    فکر کنم واریز به حساب زمان ببره..
    برای منم سبز شده ولی نیومده توی حساب...

    ممنونم عزیز
    باشه

  11. #839
    عضو انجمن Cyrus.The.Great آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Iran
    نوشته ها
    135
    تشکر تشکر کرده 
    1,527
    تشکر تشکر شده 
    142
    تشکر شده در
    95 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام. پرداختهای امروز انجام شد.

    احتمالاً مشکلشون حل شده.


    فقط من یه سوال دارم. این آقای عادل گفته بودن قبلاً درگاه سامان یا سرمایه اضافه میشه ولی نشد. بعدش گفتن تا پایان آذر ماه درگاه های دیگه هم اضافه میشه.

    یعنی واقعاً اضافه میشه؟ مثلاً سامان و ...


    چرا ایشون نمیاد به این تاپیکش یه سر نمیزنه؟

  12. #840
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    با سلام خدمت تمامی کاربران

    ابتدا ایمیل افزایش کارمزد رو با جزئیات در زیر عنوان می کنم :
    تاریخ - Saturday, 8 September 2012
    موضوع - جی پال - اطلاعیه
    متن - با سلام خدمت شما کاربر گرامی
    همانطور که قبلا" هم اعلام نمودیم ، در آینده ای نزدیک درگاه پرداخت اینترنتی سایر بانک ها به سیستم اضافه خواهد شد

    از جهتی کارمزد درگاه هایی که دارای کارمزد می باشند (یعنی بانک از ما کارمزد دریافت می کند)، با توجه به کارمزد فعلی ما افزایش خواهد یافت

    در حال حاظر ، با اعلام تلفنی سامانه پرداخت امن پاسارگاد در رابطه با اضافه شدن 1درصد کارمزد به سرویس ما، کارمزد این درگاه از ابتدای روز 1شنبه، به 3.4درصد افزایش پیدا خواهد کرد

    همچنین متاسفانه بانکها دیگر با سایتهای ارائه دهنده درگاه پرداخت همکاری نمی کنند و به جز سیستم زرین پال، هر پذیرنده دیگر بدون مجوز در حال فعالیت می باشد؛ البته با توجه به حقوقی شدن سیستم و وجود مجوز های اختصاصی در حوزه فعالیت شرکت ثبتی، برای دریافت مجوز های حقوقی از بانک مرکزی اقدام نموده ایم

    با توجه به مجوز هایی که در حال دریافت آنها می باشیم، می توانیم به صورت مستقیم و با مجوز بانک مرکزی و بانک مربوطه، از هر بانکی که درگاه پرداخت اینترنتی می باشد، سرویس درگاه پرداخت اینترنتی دریافت نموده و از آن استفاده نماییم

    با آرزوی ساعاتی خوش / مدیریت جی پال - سپهر ممیز عادل

    در رابطه با وارییز وجه ، همانطور که بارها اعلام شد، یا بین 14 تا 16 و در صورتی که مشکل بانکی وجود داشته باشد (و یا سایت و سرور دچار مشکل شود) بین 22 تا 24 هر روز واریز می گردد
    درخواستهای شتاب پس از 1 روز کاری و درخاستهای شبا پس از 2 روز کاری واریز می گردند
    چرخه کاری حواله بین بانکی بانک پاسارگاد به شرح زیر می باشد :
    چرخه کاری حواله بین بانکی
    از ساعت تا ساعت زمان ارسال به بانک مقصد
    19:30 روز قبل 05:30 06:30
    05:30 09:00 10:00
    09:00 11:00 12:00
    11:00 13:00 14:00
    13:00 15:00 16:00
    15:00 17:30 18:30
    17:30 19:30 20:30
    در رابطه با راههای ارتباط و تماس با بنده ، می توانید به امضاء و یا آواتار بنده مراجعه نمایید.
    کارهای دریافت پیش زمینه و سپس درگاه های بانکگ های جدید در حال پیشرفت بود تا تعطیلی 3 روزه شهر تهران... و هم اکنون منتظریم تا از شنبه به دنبال ادامه کار برویم
    قولی که میتوانم بدهم ، تکمیل تمامی مراحل کار تا پایان آذرماه و شروع بعد جدید سیبستم جی پال از ابتدای دی ماه می باشد...
    امیدوارم بتوانیم در اسرع وقت و در کوتاهترین مدت ، بهترین فعالیت ها را انجام دهیم

  13. تعداد تشکر ها ازsepadl71 به دلیل پست مفید


صفحه 84 از 166 نخستنخست ... 347480818283848586878894134 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •