-
November 1st, 2012, 17:03
#1
عضو انجمن
فروش ویژه سرور اختصاصی انگلیس(RedStation) با 55 درصد تخفیف به همراه 10 درصد تخفیف ویژه برای 6 ماه!
باسلام
امروز هم با آفری مناسب برای وضع کنونی بازارهاستینگ خدمت شما رسیدیم!
تمامی سرورهای زیر
Redstation UK - Dedicated Servers: Build your own dedicated server
با 55 درصد تخفیف + 10درصد تخفیف ویژه برای 6ماه اول به فروش میرسند. لازم به ذکر میباشد که درصورتی که مبلغ شش ماه را یک جا پرداخت کنید این تخفیف به 55 درصد تخفیف + 15درصد تخفیف ویژه افزایش پیداخواهد کرد.
سری جدید سرورهای دیتاسنتر
http://www.redstation.com/frm_dedica...ge.aspx?id=186
شایان ذکر میباشد که این سرورها پورت ۱۰ گیگ رایگان داده خواهد شد.
برای فروش لطفا از طریق
https://secure.almahost.co.uk/submit...tep=2&deptid=2
این هم لینک رسمی ما در سایت دیتاسنتر
http://www.redstation.com/almahost.html
در ارتباط باشید
موفق باشید
ویرایش توسط AlmaHost : November 18th, 2012 در ساعت 20:51
آلماهاست تنها Platinum Partner رسمی دیتاسنتر
Redstation در ایران و در خارج از ایران میباشد.
-
تعداد تشکر ها ازAlmaHost به دلیل پست مفید
-
November 1st, 2012 17:03
# ADS
-
November 30th, 2012, 10:10
#151
عضو انجمن
پاسخ : فروش ویژه سرور اختصاصی انگلیس(RedStation) با 65درصد تخفیف برای 6 ماه!

نوشته اصلی توسط
par30shop
سلام الان که آفر دیتا سنتر رد برداشته شده آفر جدید برای ارائه ندارید ؟
سلام
احتمالا فردا یک آفر ما ارائه خواهیم داد
موفق وپیروز
آلماهاست تنها Platinum Partner رسمی دیتاسنتر
Redstation در ایران و در خارج از ایران میباشد.
-
تعداد تشکر ها از AlmaHost به دلیل پست مفید
-
November 30th, 2012, 10:12
#152
عضو جدید
پاسخ : فروش ویژه سرور اختصاصی انگلیس(RedStation) با 55 درصد تخفیف به همراه 10 درصد تخفیف ویژه برای 6 ماه!
یعنی با همین روال تخفیف ویژه 65 % یا یه آفر دیگه هستش؟ ممنون
فروش ویزه سرور مجازی ازانگلیس | پشتیبانی به موقع و آپتایم بالا | پنل ریبوت رایگان
سایت : مــــاد وی پـــی اس | یاهو آی دی : vpsmad
....:::: www. madvps .ir ::::....
-
تعداد تشکر ها از madvps به دلیل پست مفید
-
November 30th, 2012, 23:23
#153
پاسخ : فروش ویژه سرور اختصاصی انگلیس(RedStation) با 55 درصد تخفیف به همراه 10 درصد تخفیف ویژه برای 6 ماه!
offer قبلی چی شد
؟؟؟؟؟؟؟؟
-
تعداد تشکر ها از HiDd#N به دلیل پست مفید
-
December 1st, 2012, 00:14
#154
عضو انجمن
پاسخ : فروش ویژه سرور اختصاصی انگلیس(RedStation) با 55 درصد تخفیف به همراه 10 درصد تخفیف ویژه برای 6 ماه!
-
تعداد تشکر ها از par30shop به دلیل پست مفید
-
December 1st, 2012, 00:49
#155
-
تعداد تشکر ها از ehsaan به دلیل پست مفید
-
December 1st, 2012, 01:13
#156
پاسخ : فروش ویژه سرور اختصاصی انگلیس(RedStation) با 65درصد تخفیف برای 6 ماه!

نوشته اصلی توسط
AlmaHost
سلام
احتمالا فردا یک آفر ما ارائه خواهیم داد
موفق وپیروز
خیلی منتظرم :دی
اگه اوکی میشه خبر بدید حتما
-
تعداد تشکر ها از alborzdata به دلیل پست مفید
-
December 1st, 2012, 05:26
#157
پاسخ : فروش ویژه سرور اختصاصی انگلیس(RedStation) با 55 درصد تخفیف به همراه 10 درصد تخفیف ویژه برای 6 ماه!
همچنان منتظر آفر جدید هستیم
-
تعداد تشکر ها از Reza68 به دلیل پست مفید
-
December 1st, 2012, 11:00
#158
عضو انجمن
پاسخ : فروش ویژه سرور اختصاصی انگلیس(RedStation) با 55 درصد تخفیف به همراه 10 درصد تخفیف ویژه برای 6 ماه!
فکر نمی کنید در کنار افر دادن بهتر باشه به مشتریان فعلی هم رسیدگی کنید ؟
فکر نکنم مرد تر از من کسی باشه که 48 ساعت سرورش به دلیل بی توجهی شما یا دیتاسنتری که شما بالاترین سطح نمایندگیش رو دارید دان باشه ... و فشارهای کاربران رو تحمل کنه و اعتراض هم نکنه ، متاسفانه هر چی صبر کردم شما هیچ عملی انجام ندادید.
من چند روز قبل به شما اعلام کردم در RAID 10 من که 8 تا هارد درایو هست ، اشکالی در درایو شماره 7 دیده می شه ، من کی از شما خواستم هارد های 2 و 3 رو بدون هماهنگی و بدون تایید من عوض کنید ؟ که باعث دان شدن سرور و مشکلات دیگه شده ؟ این مشکل مسئولیتش یا با شماست یا با دیتاسنتر !
کسی که سرور 32 هسته ایی اجاره می کنه حتما برنامه خاصی روش داره ، 4 تا سایت معمولی که روی سرور نیست ، سایت های مهمی روی سرور هستند ... چرا باید وقتی ما پیش بینی مشکل می کنیم و برای اون اقدام می کنیم خیلی راحت این پیش بینی مشکل به یک مشکل بزرگ تبدیل بشه ؟ واقعا جواب اعتماد اینطور هست ؟
موضوع دوم :
واقعا این چه ساپورتی هست که شما یا دیتاسنتر دارید ارائه می دید ؟ چرا جواب های تیکت های من باید بین 2 تا 4 ساعت داده بشه ؟ حالا چیزی که خودتون خرایش کردید نباید پای کار بمونید و سریع تحویل بدید ؟
من اگر زمانی متن تیکت هامون رو اینجا بذارم ، برای شما و یا دیتاسنتر رسوایی بزرگی خواهد بود ، چون هر ادمی که 5 کلاس سواد داشته باشه می فهمه که مشکلی کوچکی به راحتی به یک افتضاح و ابروریزی تبدیل شد. تا الان هم که دیتاسنتر زحمت کشید و RAID رو بعد از 24 ساعت بقول خودش با برگردوندن هارد ها اصلاح کرد ، تمام اصلاح رمز عبور و fsck رو خودمون انجام دادیم. اما متاسفانه ساپورت شما در پشتیبانی افتضاح عمل کرد. من این موضوع رو پیگیری می کنم ....
من نمی خواستم تایپیک شکایت عمومی بزنم ... اما خواهشا مشکل رو سریعا حل کنید من بیشتر از این نمی تونم فشارها رو تحمل کنم.
-
تعداد تشکر ها ازpardishosting به دلیل پست مفید
-
December 1st, 2012, 11:30
#159
عضو انجمن
پاسخ : فروش ویژه سرور اختصاصی انگلیس(RedStation) با 55 درصد تخفیف به همراه 10 درصد تخفیف ویژه برای 6 ماه!

نوشته اصلی توسط
pardishosting
فکر نمی کنید در کنار افر دادن بهتر باشه به مشتریان فعلی هم رسیدگی کنید ؟
فکر نکنم مرد تر از من کسی باشه که 48 ساعت سرورش به دلیل بی توجهی شما یا دیتاسنتری که شما بالاترین سطح نمایندگیش رو دارید دان باشه ... و فشارهای کاربران رو تحمل کنه و اعتراض هم نکنه ، متاسفانه هر چی صبر کردم شما هیچ عملی انجام ندادید.
من چند روز قبل به شما اعلام کردم در RAID 10 من که 8 تا هارد درایو هست ، اشکالی در درایو شماره 7 دیده می شه ، من کی از شما خواستم هارد های 2 و 3 رو بدون هماهنگی و بدون تایید من عوض کنید ؟ که باعث دان شدن سرور و مشکلات دیگه شده ؟ این مشکل مسئولیتش یا با شماست یا با دیتاسنتر !
کسی که سرور 32 هسته ایی اجاره می کنه حتما برنامه خاصی روش داره ، 4 تا سایت معمولی که روی سرور نیست ، سایت های مهمی روی سرور هستند ... چرا باید وقتی ما پیش بینی مشکل می کنیم و برای اون اقدام می کنیم خیلی راحت این پیش بینی مشکل به یک مشکل بزرگ تبدیل بشه ؟ واقعا جواب اعتماد اینطور هست ؟
موضوع دوم :
واقعا این چه ساپورتی هست که شما یا دیتاسنتر دارید ارائه می دید ؟ چرا جواب های تیکت های من باید بین 2 تا 4 ساعت داده بشه ؟ حالا چیزی که خودتون خرایش کردید نباید پای کار بمونید و سریع تحویل بدید ؟
من اگر زمانی متن تیکت هامون رو اینجا بذارم ، برای شما و یا دیتاسنتر رسوایی بزرگی خواهد بود ، چون هر ادمی که 5 کلاس سواد داشته باشه می فهمه که مشکلی کوچکی به راحتی به یک افتضاح و ابروریزی تبدیل شد. تا الان هم که دیتاسنتر زحمت کشید و RAID رو بعد از 24 ساعت بقول خودش با برگردوندن هارد ها اصلاح کرد ، تمام اصلاح رمز عبور و fsck رو خودمون انجام دادیم. اما متاسفانه ساپورت شما در پشتیبانی افتضاح عمل کرد. من این موضوع رو پیگیری می کنم ....
من نمی خواستم تایپیک شکایت عمومی بزنم ... اما خواهشا مشکل رو سریعا حل کنید من بیشتر از این نمی تونم فشارها رو تحمل کنم.
سلام
مشکل را شما گزارش دادید و ما پیگیری کردیم و هارد ها تغییر کرد اما کار که با انتها رسید به لطف شما پسوردی را که تغییر دادید روی سیستم عامل و کار نمیکند و نمیدانید درست است یاخیر ، از ما میخواهید که کار را تمام کنیم
دوست عزیز تا شما پسورد صحیح را در اختیار ما قرار ندهید کار دیگری نمیشود کرد ما مسئول پسورد شما نیستیم
شما از طریق همان تیکت پیگیری کنید اینجا محل پشتیبانی نیست
موفق و پیروز
آلماهاست تنها Platinum Partner رسمی دیتاسنتر
Redstation در ایران و در خارج از ایران میباشد.
-
تعداد تشکر ها از AlmaHost به دلیل پست مفید
-
December 1st, 2012, 11:39
#160
عضو انجمن
پاسخ : فروش ویژه سرور اختصاصی انگلیس(RedStation) با 55 درصد تخفیف به همراه 10 درصد تخفیف ویژه برای 6 ماه!
مشکل رو پیگیری کردید ؟ هارد ها تغییر کرد ؟
هارد 2 و 3 رو به جای هارد 7 عوض کردند ، هارد 7 که دست بهش نخورده ... بعد شما از ما تاییده گرفتید ؟ من به شما اجازه دادم که هارد منو عوض کنید ؟ اونم ساعت 18:30 عصر ؟
کار به انتها رسید ؟ منظورتون از انتها تحویل سرور بوت نشده و با ارور فایل سیستم هست ؟
پسورد رو بعد از اینکه سرور رو تحویل دادید ، عوض کردیم و تا اخرین لحظه با همون پسورد کار می کردیم.
به نظر شما امکان نداره بعد از اینهمه بلایی که سر دیتا اومده ، پسورد احتمالا کار نمی کنه ؟ این چه دیتاسنتری هست که ساپورتش بلد نیست ظرف 5 دقیقه از طریق boot GRUB پسورد رو ریست کنه ؟
لاگ تیکت ، IDRAC و ... هست ؛ نه من می تونم دروغ بگم ، نه شما می تونید تکذیب کنید.
الانم منتظر جواب اخرین تیکتم هستم ... دنبال این نیستم با شما بحث کنم ... شما هم جواب غیرمنظقی به من ندید ، جواب تیکت های منو سریع بدید تا مشکل امروز حل بشه.
با احترام
-
تعداد تشکر ها از pardishosting به دلیل پست مفید