-
March 27th, 2012, 13:13
#11
-
-
March 27th, 2012 13:13
# ADS
-
March 27th, 2012, 13:14
#12
عضو انجمن
پاسخ : نسل جدید تیکت های whmcs
-
-
March 27th, 2012, 13:45
#13
عضو انجمن
پاسخ : نسل جدید تیکت های whmcs
نگا کردم . همتون برید به قسمت دپارتمانت پشتیبانی . گزینه ی تغییر تنظیمات رو در هر دپارتمانت انتخاب کنید و گزینه ی clients only رو فعال کنید .
جلوی بخش های پشتیبانی این دکمه رو بزنید وارد قسمت تغیر تنظیمات میشید. 
---------- Post added at 01:45 PM ---------- Previous post was at 01:15 PM ----------
آره . مثل اینکه یکی داره همه رو بیچاره میکنه . برا سرو هاست هم با همین اسم اومده بود اگه لطف کنند بزارند ایمیل رو همه میتونند ببینند.
ویرایش توسط talebi1372 : March 27th, 2012 در ساعت 13:20
-
تعداد تشکر ها از talebi1372 به دلیل پست مفید
-
March 27th, 2012, 15:13
#14
پاسخ : نسل جدید تیکت های whmcs
راه حلش اینکه اون اون تیکت با عنوان موضوع رو توی این قسمت بلوکه کنید
, در مسیر
برید قسمت Spam Control درون مدیریت whmcs و تو قسمت سابپکت کد پی اچ پی رو بزنید
Setup > support > spam control
>>>> Blocked Subjects
موفق باشید
-
تعداد تشکر ها ازcitykala به دلیل پست مفید
-
March 27th, 2012, 15:35
#15
عضو انجمن
پاسخ : نسل جدید تیکت های whmcs
منم از روشی که fun_9990 گفت استفاده کردم و تا الان هم موردی پیش نیومده خدارو شکر واسم بعد انجام کار
-
-
March 27th, 2012, 16:39
#16
عضو دائم
پاسخ : نسل جدید تیکت های whmcs
منم همه کدهارو اسپم کردم اما بازم میاد
-
-
March 27th, 2012, 17:15
#17
عضو دائم
پاسخ : نسل جدید تیکت های whmcs
تو تنظیمات بذارید فقط اعضا تیکت بدن
کد امنیتی رو هم فعال کنید
-