-
October 29th, 2011, 04:01
#1
عضو انجمن
Tech Support Mode has been disabled by the Administrator on ESXi 4.1
باسلام
احتمالا شما وقتی میخوایید از طریق کنسول iDRAC یا KVM یا امثال اینا به Root سرور با مشکل مواج میشدید. راه حل این مشکل طبق عکس زیر آموزش داده شده.
به صورت متنی :
To enable local TSM from the vSphere Client:
Select the host and click the Configuration tab.
Click Security profile > Properties.
Click Local Tech Support and click Options.
Choose the desired startup policy and click Start, then click OK.
Verify that the daemon selected in step 3 shows as running in the Services Properties window.
به صورت تصویری :
smtjo4jbmknrcasas9lu.jpg
sjft0fm9o802jsa21gu0.jpg
c8tz1gjltb5y9v7p0p32.jpg
kuaegpaud2u5qapg9m80.jpg
آلماهاست تنها Platinum Partner رسمی دیتاسنتر
Redstation در ایران و در خارج از ایران میباشد.
-
-
October 29th, 2011 04:01
# ADS