- 
	
			
				
					February 10th, 2020, 01:21
				
			
			
				
					#1
				
				
				
			
	 
	
		
		
			
				
				
				
					
 حل مشکل فروارد ایمیل پس از حذف ایمیل در CPanel
				
				
						
							
							
						
						
							
						
				
					
						
							ممکن است برای شما رخ داده باشد با وجود حذف یک حساب کاربری ایمیل در CPanel ، آن ایمیل همچنان ، ایمیل های دریافتی را برای شما فروارد کند .
این رخداد به علت تنظیمات پیش فرض در Default Address می باشد که ایمیل های مسیریابی نشده را به ایمیل اصلی صاحب حساب کاربری CPanel فروارد می نماید .
برای درک بهتر مسئله ، بالفرض ایمیل Youremail@Yourdomain.com ایمیل مد نظر شما می باشد که به طور مثال ایمیل های اسپم فراوانی دریافت می نماید .
شما ایمیل فوق الذکر را در قسمت CPanel > Email > Email Accounts حذف می نمائید .
اما همچنان مشاهده می کنید ، ایمیل هایی که به آدرس Youremail@Yourdomain.com ارسال می شوند ،
برای ایمیل اصلی صاحب حساب کاربری سی پنل ( به طور مثال : Example@Gmail.com ) از طریق Youremail@Yourdomain.com فروارد می شوند .
حل مشکل : فروارد ایمیل پس از حذف ایمیل در سی پنل
برای حل این مشکل ابتدا به محیط CPanel وارد می شویم .
سپس در بخش Email وارد قسمت Email Accounts می شویم .
 
حال در این صفحه ، آدرس ایمیل اصلی حساب کاربری CPanel را پیدا می کنیم و بر روی گزینه Manage کلیک می نمائیم .

در صفحه جدید در بخش More Actions بر روی گزینه Manage Default Address کلیک می نمائیم .

در صفحه جدید گزینه Discard را انتخاب می کنیم و بر روی دکمه Change کلیک می نمائیم .

با ذخیره این تنظیمات دیگر ایمیل هایی که به حساب های ایمیل حذف شده در CPanel ارسال شوند برای ایمیل اصلی صاحب اکانت CPanel ، فروارد نمی شوند .
منبع : حل مشکل فروارد ایمیل پس از حذف ایمیل در CPanel
وطن وب هاست
						
					 
					
				 
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
    
    
    
    
    
        
            تعداد تشکر ها از gharibion به دلیل پست مفید 
        
    
    
         
     
 
		
		- 
		
			
						
						
							February 10th, 2020 01:21
						
					
					
						
							 # ADS