-
July 18th, 2018, 21:36
#1
عضو انجمن
ویرایش توسط payamkutah : August 26th, 2018 در ساعت 14:20
دلیل: اضافه شدن خط سیم کارتی2
-
-
July 18th, 2018 21:36
# ADS
-
August 21st, 2019, 13:22
#121
عضو انجمن
پاسخ : واگذاری ویژه █ پنل نمایندگی پیامک + خط اختصاصی + خط عمومی خدماتی █ تعرفه رقابتی
با درود
نام کاربری پخ شد.
-
تعداد تشکر ها از SV24.CO به دلیل پست مفید
-
September 7th, 2019, 21:55
#122
عضو انجمن
پاسخ : واگذاری ویژه █ پنل نمایندگی پیامک + خط اختصاصی + خط عمومی خدماتی █ تعرفه رقابتی
سلام همشهری
دو تا نام کاربری مربوط به دو تا آموزشگاه تبریز
fahmideh98
و
monadielm
لطفا اگر امکان داره ضمن کاهش تعرفه شرایط فعالسازی خطوط خدماتی اشتراکی مانند پنل خودمان را هم بفرمایید
agar gül bağdan ayrilsa;bulutlar dağdan ayrilsa ;manin istakli AZARBAYJAN, IRANdan ayrilmaz...
-
تعداد تشکر ها از iraniam2000 به دلیل پست مفید
-
September 7th, 2019, 23:14
#123
عضو انجمن
پاسخ : واگذاری ویژه █ پنل نمایندگی پیامک + خط اختصاصی + خط عمومی خدماتی █ تعرفه رقابتی

نوشته اصلی توسط
iraniam2000
سلام همشهری
دو تا نام کاربری مربوط به دو تا آموزشگاه تبریز
fahmideh98
و
monadielm
لطفا اگر امکان داره ضمن کاهش تعرفه شرایط فعالسازی خطوط خدماتی اشتراکی مانند پنل خودمان را هم بفرمایید
با سلام و عرض ادب خدمت شما همشهری عزیز
درخواست کاهش تعرفه بر روی نام کاربری های اعلام شده اعمال شد .
خطوط خدماتی نیز به پنل کاربر fahmideh98 اضافه شد ، با توجه به اینکه کاربر monadielm هنوز مدارک خود را ارسال نکرده اند و پنل ایشان غیر فعال بوده است ، مدارک ایشان را ارسال کرده و از طریق تیکت و یا پشتیبانی تلگرام درخواست نمائید تا به پنل ایشان نیز اضافه شود.
با توجه به افزایش تعرفه اپراتور 50001 و 50009 تعرفه 9.3 به 10.4 تبدیل شده است و تعرفه های ایشان نیز بر روی همین تعرفه تنظیم شد.
لازم به توضیح است ، هر دو کاربر در پنل خود شارژ داشتند که با کاهش تعرفه مبلغ ریالی انها کمتر میشود اما تعداد پیامک ها قبل و بعد از کاهش تعرفه ثابت بوده و کمتر نشده است.
در صورت نیاز به راهنمایی از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید
-
-
September 24th, 2019, 17:23
#124
پاسخ : واگذاری ویژه █ پنل نمایندگی پیامک + خط اختصاصی + خط عمومی خدماتی █ تعرفه رقابتی
سلام
اکانت starsofsaidi
ثبت شد
-
تعداد تشکر ها از ruhy به دلیل پست مفید
-
September 24th, 2019, 18:09
#125
عضو انجمن
پاسخ : واگذاری ویژه █ پنل نمایندگی پیامک + خط اختصاصی + خط عمومی خدماتی █ تعرفه رقابتی

نوشته اصلی توسط
ruhy
سلام
اکانت starsofsaidi
ثبت شد
با سلام و عرض ادب
ضمن تشکر از انتخاب شما تعرفه شما 32 ریال کاهش داده شد
در نظر داشته باشید با توجه به افزایش تعرفه اپراتور 50001 و 50009 ، تعرفه 9.3 به 10.4 تبدیل شده است.
با احترام
-
-
October 21st, 2019, 11:43
#126
عضو دائم
پاسخ : واگذاری ویژه █ پنل نمایندگی پیامک + خط اختصاصی + خط عمومی خدماتی █ تعرفه رقابتی
سلام
طبق صحبتی که با شما یا همکاران شما در تلگرام انجام شد بنده انتقادی دارم که با هماهنگی شما قصد اعلام کردن آن را دارم
پیرو خدماتی خوبی که طی چند ماه اخیر از شما داشتیم
موردی که بشدت باعث ازار و اذیت میشه این هست که مدام در حال اپدیت ماژولها هستید و ماژولها هر کدام پس از دیگری دچار مشکل
ابتدای کار ماژول لایسنس دار که چند روز یکبار ارور لایسنس داشت و با مشاوره شما فرمودید که ماژول جدید نصب شود - ماژول جدید و بدون لایسنس نصب شد و مدتی بدون مشکل کار میکرد تا اینکه با سوییچ ورژن php به ورژن ۷ دچار مشکل شد
باز با مشاوره شما فرمودید که افزونه جدید نصب شود و با ورژن جدید php سازگاری دارد
چند روزیست متوجه این موضوع شده ایم که افزونه مربوطه پیامکهای مربوط به صدور صورتحساب را ارسال نمیکند که طی صحبت با ساپورت تلگرام مجموعه شما اعلام شد که اختلال از افزونه است و به زودی مجددا افزونه ای جدید ارائه میشود که با ورژن ۸ سازگاری داشته باشد - که میبایست صبر کنید تا افزونه جدید اماده شود ( شاید این هفته شایدها هفته بطول بانجامد) صحبت ساپورت تلگرام مجموعه شما
حال سوال بنده اینجاست که ایا کاربر این حق را ندارد که یک سرویس استیبل داشته باشد ؟
ایا واقعا به نظر شما درست است با توجه به اینکه میفرمایید مشکل از افزونه است این مدت زمان لازم باشد تا این مشکل در افزونه از سمت شما رفع شود ؟؟!!
ایا به نظر شما این مورد نباید به صورت سریع رفع شود ؟
-
-
October 21st, 2019, 11:57
#127
عضو انجمن
پاسخ : واگذاری ویژه █ پنل نمایندگی پیامک + خط اختصاصی + خط عمومی خدماتی █ تعرفه رقابتی
با سلام
کاربر گرامی ارائه آپدیت جدید افزونه تنها راه حل رفع مشکلات افزونه میباشد و اگر اپدیتی ارائه نشود مطمئنا اختلال و مشکل آن نیز رفع نخواهد شد .
همانطور که خودتان نیز اطلاع دارید ، افزونه نسخه قبلی که در سایت شرکت ارائه شده بود از سمت یکی از همکاران حاضر در انجمن خرید شده بود که با توجه به قطعی های مکرر سیستم لایسنس و نارضایتی کاربران این افزونه با نسخه جدید جایگزین شد و مشکل قطعی لایسنس بکلی رفع شد .
با توجه به گزارش تعدادی از کاربران نیز اختلالی در این افزونه (ارسال پیامک یادآوری) ثبت شده است که در حال بررسی بخش فنی بوده و در نسخه جدید رفع خواهدشد.
شایان ذکر است از افزونه موجود در سامانه که خودتان نیز اعلام کردید که بدون مشکل است استفاده کرده و نسخه php خود را در 5.6 استفاده نمائید تا مشکلی از بابت ارسال نیز نداشته باشید.
پیشنهاد میگردد یا نسخه php خود را به 5.6 تغییر داده و از نسخه موجود در پنل استفاده کنید و یا از افزونه های سطح اینترنت تهیه کرده و از سامانه خود استفاده کنید ، اکثر افزونه ها با سرویس ippanel سازگاری دارند و شما با اطلاعات پنل خود میتوانید از ان افزونه ها نیز استفاده کنید .
نسخه جدید نیز به محض رونمایی اطلاع رسانی خواهد شد .
با احترام
ویرایش توسط payamkutah : October 21st, 2019 در ساعت 12:02
-
-
October 21st, 2019, 12:05
#128
عضو دائم
پاسخ : واگذاری ویژه █ پنل نمایندگی پیامک + خط اختصاصی + خط عمومی خدماتی █ تعرفه رقابتی
کاربر گرامی ارائه آپدیت جدید افزونه تنها راه حل رفع مشکلات افزونه میباشد و اگر اپدیتی ارائه نشود مطمئنا اختلال و مشکل آن نیز رفع نخواهد شد .
بله کاملا صحیح میفرمایید و همیشه و هر کجا به این شکل بوده
شایان ذکر است از افزونه موجود در سامانه که خودتان نیز اعلام کردید که بدون مشکل است استفاده کرده و نسخه php خود را در 5.6 استفاده نمائید تا مشکلی از بابت ارسال نیز نداشته باشید.
پیرو صحبت فوق اگر ممکن بود که از ابتدا ورژن php به ۷ تغییر داده نمیشد و نیازی هم به اپدیت افزونه نبود!!!
یعنی واقعا صرفا سازگاری ماژول شما مهم میباشد ؟ اگر ماژول دیگری وجود داشته باشد که با ورژن 5.6 php مشکل داشته باشد باید آن ماژول را رها کرد ؟ یا ایراد جزعی که در ماژول شما وجود دارد به سرعت رفع شود ؟؟!!!!
در ثانی شما یک افزونه جدید سازگار با پرژن ۷ ارائه کردید که پیرو صحبت خودتان جهت جلوگیری از اختلالات ارائه میشود
هم اکنون این افزونه دارای اختلال است و تقریبا مشکل هم حاد - به نظرم جهت رفع مشکل افزونه تسریع بفرمایید و یا یک افزونه ای که مورد تایید خودتان میباشد و با سرویس ippanel برای whmcs سازگاری دارد را از سطخ اینترنت در اختیار کاربرانتان قرار دهید !
-
-
October 21st, 2019, 12:18
#129
عضو انجمن
پاسخ : واگذاری ویژه █ پنل نمایندگی پیامک + خط اختصاصی + خط عمومی خدماتی █ تعرفه رقابتی
با سلام مجدد
همانطور که در پست قبلی خدمت شما اعلام شد این اختلال برای تعدادی از کاربران ایجاد شده است که در حال بررسی و رفع میباشد .
کاربر گرامی در نظر داشته باشید ، خدمات این مجموعه در جهت ارائه راهکار های پیامکی میباشد و ارائه افزونه و آپدیت افزونه نیز در وضایف اصلی این مجموعه نمیباشد ، وظیفه اصلی این مجموعه در ارائه وب سرویس جهت ارسال پیامک خلاصه میگردد و برنامه نویسان و فعالان انجمن های مختلف (whmcs - وردپرس - جوملا - فریر و...) از این وب سرویس در جهت ایجاد زمینه مناسب برای ارسال پیامک استفاده میکنند و پشتیبانی این افزونه نیز بر عهده طراح افزونه میباشد ، ارائه نسخه های افزونه ها از سمت سرویس دهنده پیامک در جهت رفاه حال کاربران عزیز و محترم میباشد . و باتوجه به اینکه این نسخه ها رایگان ارائه میگردد همیشه موجب نارضایتی طراحان افزونه ها بوده است.
به همین علت بخش فنی مجموعه نیز مشغله مربوط به امور سامانه و آپدیت های مربوط به خود سامانه را دارند که بسیار زمان میباشد.
مطمئنا مشکلات کاربران عزیز در هر سطحی باشد برای ما از اولویت بالا برخوردار است و سعی میشود سریعا بررسی و رفع شود ، اما برای شما که نمیتوانید از افزونه های سامانه استفاده کنید و اپدیت افزونه ها نیز براتان ناراحت کننده است ، پیشنهاد میشود از افزونه های موجود در سطح اینترنت تهیه کرده و از آنها استفاده نمائید تا در صورت بروزهرگونه مشکل از سمت طراح بصورت اختصاصی رفع مشکل شود.
در صورت ارائه نسخه جدید در انجمن ها و نیز سامانه و کانال تلگرامی سامانه اطلاع رسانی خواهد شد .
با تقدیم احترام
ویرایش توسط payamkutah : October 21st, 2019 در ساعت 12:22
-
تعداد تشکر ها از payamkutah به دلیل پست مفید
-
October 21st, 2019, 12:31
#130
عضو دائم
پاسخ : واگذاری ویژه █ پنل نمایندگی پیامک + خط اختصاصی + خط عمومی خدماتی █ تعرفه رقابتی
زمانی که شما افزونه ای را در وب سایت خود قرار میدهید میبایست کاملا بدون نقص باشد اگر نقصی دارد میبایست سریعا رفع شود زیرا کاربر شما از افزونه مورد تایید شما استفاده میکند - اگر ارائه افزونه به عهده شما نیست میتوانید در وب سایت قرار ندهید و از همان ابتدا به کاربر اعلام کنید که فقط خدمات پیامک ارائه میشود !
زیرا هم اکنون اکثر سرویس دهنده ها و همچنین بانکها به جهت موضوع رقابت این کار را انجام میدهند
اینکه به راحتی اعلام میکنید بله مشکل از افزونه هست جای تقدیر داره - اما بهتر است اطلاع رسانی شود و همچنین در رفع مشکل تسریع شود - نه اینکه کاربر یا کاربران پس از چند روز متوجه عدم ارسال شوند !
ما نیز مشکلی با اپدیت ها نداریم - منتها اپدیتی که مشکلات را رفع کند و نه مشکلی بوجود آورد !!!!
-