نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: سئو چیست؟

  1. #1
    عضو جدید parswebdesign آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2016
    محل سکونت
    tehran
    نوشته ها
    31
    تشکر تشکر کرده 
    4
    تشکر تشکر شده 
    23
    تشکر شده در
    18 پست

    پیش فرض سئو چیست؟

    سئو چیست؟

    سئو معادل کلمه SEO در انگلیسی و مخفف عبارت Search engine optimization می باشد که در فارسی به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو نظیر گوگل، بینگ و یاهو است.
    تعریف سئو
    به مجموعه اقداماتی که برای افزایش رتبه یک وب‌سایت یا صفحه در موتورهای جستجو نظیر گوگل، بینگ و یاهو انجام می شود؛ سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو گفته می شود.
    هدف سئو
    کمک به وب‌سایت ها برای بدست آوردن رتبه های بهتر در نتایج موتورهای جستجو که باعث نمایش صفحات مرتبط با کلمه جستجو شده می شود و نتایج بهتر و قابل اعتمادتری به کاربر نشان داده خواهد شد.
    مزایای سئو

    • افزایش ترافیک وب سایت از طریق موتورهای جستجویی مانند گوگل را در پی خواهد شد.
    • افزایش شناخت برندسازی و فضای مجازی را در پی خواهد شد.
    • افزایش فروش محصولات را در پی خواهد شد.
    • ارزان ترین ابزار تبلیغاتی است.
    • بیشترین بازدهی در تبلیغات را دارد.

    انواع سئو
    1- سئو کلاه سفید یا White Hat SEO
    2- سئو کلاه سیاه یا Black Hat SEO
    مهم ترین موتورهای جستجو برای سئو
    مهم ترین موتور جستجو برای سئو موتور جستجوی گوگل است با توجه به اینکه موتورهای جستجوی دیگر نظیر بینگ مایکروسافت و یاهو در نتایج فارسی کیفیت مناسبی ندارند و همچنین میزان جستجوها در آنها بسیار کمتر از گوگل است.

    تفاوت سئو کلاه سفید با کلاه سیاه
    سئو کلاه سفید مجموعه اقدامات مجاز و تایید شده توسط موتورهای جستجو است که باعث ایندکس بهتر مطالب در موتورهای جستجو و نمایش بهتر کلمات مورد نظر در نتایج جستجو دارد.
    سئو کلاه سفید مجموعه اقداماتی است که سعی دارند موتورهای جستجو را فریب داده تا بتوانند کلمه یا کلمات مورد نظر خود را در نتایج جستجو به جایگاه مورد نظر برسانند و نتیجه این روش می تواند منجر به حذف سایت از موتورهای جستجو و منجر به جریمه وب سایت شود.
    سئوکار کیست و چه وظایفی دارد؟
    اصطلاح سئوکار به شخص یا اشخاصی گفته می‌شود که مجموعه اقداماتی را برای افزایش رتبه سایت در یک یا چند موتور جستجو نظیر گوگل انجام می دهند. سئوکار می تواند کلاه سیاه یا کلاه سفید باشد.
    نحوه یافتن یک سئوکار حرفه ای
    حقیقتا یافتن یک سئوکار حرفه ای با توجه به آشفته بازاری که در این حوزه وجود دارد، کار بسیار سختی شده است و نمی توان به سادگی یک سئوکار حرفه ای و کلاه سفید را از یک شخص غیرحرفه ای یا کلاه سیاه تشخیص داد. اما می توان با توجه به چند ویژگی ذاتی سئو تفاوت بین این دو را متوجه شد.
    پروسه سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به صورت ذاتی کاری زمان بر و وقت گیر است و با توجه به رقابت کلمه یا کلمات کلیدی مورد نظر معمولا به سرعت نمی توان نتیجه مطلوب را گرفت و می بایست برای بدست آوردن یک جایگاه به صورت دائمی زمان بسیاری گذاشت بنابراین مهم ترین ویژگی سئو کلاه سفید زمان بر بودن آن است.
    همانند بسیاری از فعالیت های اقتصادی سئو هم نیاز به هزینه زیادی برای بررسی و رفع مشکلات و سپس تولید محتوا بهینه شده و انتشار در وب سایت های مناسب دارد بنابراین گزینه بعدی هزینه است که نمی تواند خیلی ارزان باشد!

    گزینه آخر که براساس تجربیات شخصی بدست آمده است این سوال است که اگر شخصی با قیمت و زمان کمی می تواند کلمه ای رقابتی را به نتایج بسیار بالا بیاورد چرا خود از مزایای آن کلمه در آن موقعیت خاص استفاده نمی کند!؟!
    ویرایش توسط Ramin : December 13th, 2016 در ساعت 23:28 دلیل: حذف لینکهای زائد
    پارس وب دیزاین ارائه خدمات حرفه ای طراحی سایت
    طراحی سایت های اختصاصی و حرفه ای

  2. # ADS




     

  3. #2
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Nov 2016
    نوشته ها
    6
    تشکر تشکر کرده 
    1
    تشکر تشکر شده 
    1
    تشکر شده در
    تشکر شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض پاسخ : سئو چیست؟


    سئو چیست ؟ سئو به وب سایت ها کمک می کند تا از طریق کلید واژه ها و به طور متمرکز ترافیک و در واقع مشتری بیشتری برای وبسایت ایجاد شود. معمولا این کار از طریق رتبه بالای وبسایت یا برند در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و… انجام می شود.
    در ذیل تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سئو سایت را بر روی توسعه کسب و کار بررسی شده است : (این نتایج بر اساس تحقیقاتی در کشور هند یعنی بزرگترین مرکز فناوری اطلاعات جهان، به دست آمده است)
    • موجب افزایش و رشد سریع نفوذ اینترنت می شود

    طبق گزارش های اخیردر کتاب آموزش سئو سایت، تا سال 2020 هر سال حداقل 50 میلیون نفر به کاربران اینترنت در هند اضافه می شوند. این رشد دیگر فقط از طریق کاربران اینترنتی در دستکاپ ها ایجاد نمی شود، بلکه کاربران اینترنتی تلفن همراه قسمت اعظم آن را تشکیل خواهند داد. جوانان، جمعیت اصلی به شمار می روند که بیشترین رشد را دارند و از تجربه های جدید استقبال می کنند.
    حدود سه چهارم کاربران آنلاین هندی، در گروه سنی 18 تا 35 قرار دارند. این نشان می دهد که در دهه های آتی، آنها مشتریان هدف شما خواهند بود. برای دسترسی به آنها، باید حضور آنلاین پررنگی داشته باشید و مهم نیست که محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، چیست.
    • به «جذب» مشتریان کمک می کند

    در یک تحقیق آنلاین در سطح جهانی مشخص شد که وقتی صحبت از تعداد خریدارانی می شود که بطور آنلاین و از طریق موتور جستجو خرید می کنند، هند رتبه اول را کسب می کند. برخلاف رسانه ها یا رسانه اجتماعی سنتی که در آن باید به مخاطب هدف نزدیک شوید، ماهیت درونی سئو به دنبال مشتریانی می گردد که آنها در اینترنت شما را جستجو می کنند. اگر یک مشتری یک واژه جست و جوی خاص را در موتور جستجو تایپ کند و نام شما را در اولین نتایج ببیند، در واقع به او گفته شده که محصول یا خدمات شما به آنچه که جستجو کرده، بسیار مرتبط است.
    • موجب بازگشت بهتر سرمایه می شود

    تبلیغات آنلاین یک صندوق پول است که باید به طور مداوم در آن پول بریزید تا مشتریان را به سمت خود جلب کنید. البته این برای یک استارت آپ ناخن خشک امکان پذیر نیست. تبلیغات شما فقط تا زمانی پخش می شود که شما پول خرج کنید. در مقابل، یک راهبرد سئو، ترافیک طبیعی ایجاد می کند و تا ماه ها پس از استفاده فعالانه، شما از مزایای آن بهره مند خواهید بود. سئو برای پیگیری نتایج از نظر ترافیک، رتبه بندی و مبادلات نیز مفید است. بنابراین، بازگشت سرمایه در سئو بیشتر از بازگشت سرمایه در سایر کانال های بازاریابی دیجیتالی است.
    • برندسازی شما را تقویت می کند

    در پاسخ این سوال که سئو چیست می توان افزود سئو دیگر تنها راهبرد بازاریابی نیست؛ اکنون سئو یک قانون یکپارچه از راهبرد بازاریابی کلی یک شرکت به شمار می رود. وقتی گوگل، وبسایت استارت آپ شما را در بالای نتایج جستجو قرار میدهد، تأثیر خوبی روی مشتریان می گذارد. این امر موجب اعتمادسازی و اعتبار شما در بین مشتریان می شود. هرچه رتبه صفحات و محتوای شما بالاتر باشد، احتمال اینکه مشتریان روی محتوای شما کلیک کنند تا بیشتر درباره برند شما بدانند، بیشتر خواهد بود.
    • تقاضای آفلاین ایجاد میکند

    یک نظرسنجی نشان داد که 85 درصد از مصرف کنندگان، از اینترنت برای یافتن کسب و کارهای محلی استفاده می کنند. تصور کنید که شما اخیرا یک بوتیک لباس باز کرده اید. فرض کنید یک صفحه اجتماعی یا یک وبسایت دارید (که اولین گام برای بازاریابی آنلاین شما به شمار می رود!) در این صورت سئو می تواند شما را به مشتریانی که چیزی درباره شما نمی دانند اما محصولات شما برای آنها بسیار مناسب است، وصل کند. اگر شما از سئو استفاده نکنید، مشتریان آنلاین شما را پیدا نخواهند کرد و ترغیب نمی شوند که از فروشگاه شما دیدن کنند. صنعت تجارت الکترونیک هند، روی سئو به عنوان یکی از راهبردهای بازاریابی داخلی بسیار حساب می کند. سیمیلار وب یک شرکت اطلاعات ترافیکی است که اخیرا گزارشی منتشر کرده است. طبق این گزارش مشخص شد که امسال 36 درصد ترافیک از دستکتاپ، مربوط به ترافیک مستقیم فروش اینترنتی در هند بوده است. در حالی که ترافیک جستجوی عادی 30 درصد از بازدیدهای دسکتاپی این صنعت را تشکیل داده است. موفقیت هر راهبرد سئو به نحوه اعمال آن بستگی دارد. سئو سایت به منابعی از لحاظ مالی، وقت و تلاش نیاز دارد؛ بنابراین هر استارت آپی که می خواهد از ان استفاده کند، باید بررسی کند که چه مقدار و به چه طریقی می تواند این منابع را در سئو سرمایه گذاری کند. به طور نمونه، برخی از سئوهای اولیه را می توان از طریق خود کارآفرینان و با یادگیری مراحل اولیه از طریق کارگاه های آموزشی و آموزشهای آنلاین انجام داد. سپس وقتی استارت آپ شما رشد کرد، باید یک راهبرد داشته باشید تا سئو را به عنوان یک روند مداوم و یکپارچه در بازاریابی و برندسازی خود جای دهید. در نهایت، مقدار سرمایه ای که می خواهد در سئو سرمایه گذاری کنید، فقط به بودجه شما محدود می شود و باید این موضوع را در نظر داشته باشید.
    منبع : نیوسئو

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کدباکس - تخفیف چیست؟ سو تفاهم چیست؟ خوب کیست؟
    توسط mamalak در انجمن فروش سرور مجازی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 17th, 2018, 21:01
  2. سرور مجازی اختصاصی چیست؟| vds چیست؟
    توسط eskelet-sokhte در انجمن مباحث و منابع آموزشی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: May 22nd, 2013, 16:27
  3. مطلب: کی لاگر چیست؟
    توسط cutegroup در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: May 13th, 2012, 23:02
  4. فرق مجازی ساز و شبیه ساز چیست؟ ns2 چیست؟
    توسط hamnafas در انجمن ساير مجازي سازي ها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: April 1st, 2011, 01:29

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •