- 
	
			
				
					October 1st, 2010, 02:53
				
			
			
				
					#11
				
				
				
			
	 
		
			
			
				عضو جدید
			
			
			
			
			
			
				  
 
 
			
				
				
				
					 پاسخ : آموزش  فارسی whmcs پاسخ : آموزش  فارسی whmcs
					
						
							
	
		
			
			
				
					  نوشته اصلی توسط  takhoster  
 اینها رو بی خیال 
 یکی لطف کند اینها رو برا من تصویری یا نوشتاری توضیح بدد .
 1. ساخت مجموحه محصول ( مثلا هاست دانلود | سرور اختصاصی | سرور مجازی )
 2. بعد داخل اینها بیایم پنل تعریف کنیم
 3. روش قیمت یه ساله . ماهیانه و ... بزاریم
 4.بخش اضافات در حین خرید بهش اضافه کنیم .
 5. لیست سفارش ها رو ببیینم و ببینم آیا پرداخت شدس یا نه !
 
 
 
 ممنون می شم یکی اینها رو برام توضیح بدد .
 
 
 
 3. از قسمتی که محصول داری اضافه میکنی تب pricing و در صفحه یی که میاد Recurring رو میزنی پایینیشم  تنظیماتش.
 4. بخش اضافات از طریق تب Custom Fields هستش.
 
 کلا باید سیخش کنی که یاد بگیری !
 
 ---------- Post added at 01:53 AM ---------- Previous post was at 12:38 AM ----------
 
 
	
		
			
			
				
					  نوشته اصلی توسط  takhoster  
 از کجا میشه تیکت ها رو دید ؟ 
 
 از کجا میشه ساپورت تعریف کرد براش ؟
 
 از کجا میشه لیست سفارشات رو دید و اونها رو تأیید مالی کرد ؟
 
 از کجا اونهایی که انقضاء شون داره می رسه ببینم ؟
 
 از کجا قالبش رو عوض کنیم ( اگر میشه توضیح کامل *
 
 از کجا دامنه بهش وارد کنیم ( این رو خیلی گیرم ! ) ؟ روی دامنه ها قیمت بزاریم  و وارد کردن ir و ....
 
 
 قیمت گذاری چه طوری هست به ریال ؟ در whmc 4.1 .
 
 از کجا اخبار درج کنیم .
 
 
 ممنون می شم اینها رو پاسخ بدید .
 
 
 
 برای دیدن تیکت ها میتونین به این قسمت برین : Support > Support Tickets
 برای تعریف ساپورت : Setup > Support Departments > Add New Department
 برای مشاهده سفارش ها به قسمت Orders برید و برای تایید مالی به قسمت : Billing > List all invoices سپس مورد مورد نظر رو انتخاب میکنین و در صفحه یی که میاد به تب Add Payment برید و مبلغ صورت حساب رو اضافه کنید براش که بصورت پرداخت شده در بیاد.
 برای تعویض قالب Setup > General settings در اونجا Template رو پیدا کنید.
 برای افزودن یا ویرایش واحدهای پول Setup > Currencies
 در مورد دومین اطلاعی ندارم.
 
 
 
 
				
				
				
					 
				
				
					
 Email: Borhani.92 at gmail dot com
 
 
 
 
 
 
 
- 
    
    
    
    
    
        
            تعداد تشکر ها ازMehdi92 به دلیل پست مفید
        
    
 
 
 
- 
		
			
						
						
							October 1st, 2010 02:53
						
					
					
						
							 # ADS
						
					
			 
 
- 
	
			
				
					October 1st, 2010, 02:58
				
			
			
				
					#12
				
				
				
			
	 
 
- 
    
- 
	
			
				
					October 1st, 2010, 03:12
				
			
			
				
					#13
				
				
				
			
	 
		
			
			
				عضو جدید
			
			
			
			
			
			
				  
 
 
			
				
				
				
					 پاسخ : آموزش  فارسی whmcs پاسخ : آموزش  فارسی whmcs
					
						
							
	
		
			
			
				
					  نوشته اصلی توسط  robot  
 ممنون از توضیحات خصوصا سوالات دوستان    
تیکت برای من فعال نیست یعنی برای هیچکس فعال نیست فعال سازی چگونه است ؟ و چطوری دسته بندی ارتباطات از طریق تیکت یعنی خرید پشتیبانی و ...
 
و دیگری اینکه این سیستم با دایرکت ادمین ست میشه ؟؟ باید این سیستم جدا از Vps هاستینگ باشه یا میشه روی همون دایرکت ادمین نصب کرد و خود دایرکت ادمینم بهش ست کرد...
 
اخرشو خودمم نفهمیدم چی گفتم   
 
 
 باید بخش های مورد نظر مثل فروش، پشتیبانی و ... رو بسازین از این طریق : Setup > Support Departments > Add New Department بعد تیکت هم میتونن بدن.
 
 در مورد سوال دوم اطلاعی ندارم و 100% میشه چون تو سایت اصلیش دایرکت ادمین رو زده ساپورت میکنه.
 
 
 
 
				
				
				
				
					
 Email: Borhani.92 at gmail dot com
 
 
 
 
 
 
 
- 
    
- 
	
			
				
					October 1st, 2010, 03:26
				
			
			
				
					#14
				
				
				
			
	 
		
		
			
				
				
				
					 پاسخ : آموزش  فارسی whmcs پاسخ : آموزش  فارسی whmcs
					
						
							سلام دوستان در زمان ساخت محصولات
 
 Products/Services   / modul setting
 
 برای اکانت ریسلری یک گزینه دره به نام Reseller ACL List  اینو چطوری باید تنظیم کنم . توی سرور و whmcs توضیح بدین ممنون میشم
 
 
 
 
 
 
 
- 
    
- 
	
			
				
					October 1st, 2010, 09:08
				
			
			
				
					#15
				
				
				
			
	 
		
			
			
				عضو انجمن
			
			
			
			
			
			
				  
 
 
			
				
				
				
					 پاسخ : آموزش  فارسی whmcs پاسخ : آموزش  فارسی whmcs
					
						
							سلا م به همه دوستان اگر كسي ميرسه يك پي دي اف آموزشي و يا آموزش به صورت تصويري  براي اين سيستم درست كنه همه ازش ممنون مي شند چون كاركردن بااين سيستم يكم گيج كننده هست ولي هر كسي رو ديدم ازش تعريف كرده
 
 ـــــــــــــــــــــــــ  ـــــــــــــــــــــــــ  ـــــــ
 فروش نمايندگي هاستينگ باكنترل پنل دايركت ادمين  -
 براي دريافت اطلاعات دردمورد سرويسهاي نماينديگ دايركت ادمين باما تماس بگيريد
 سرور مجازي بادايركت ادمين    10 گيگابايت  با 256 مگابايت و 400 گيگابيت پهناي باندبا كنترل پنل دايركت ادمين ماهيانه 000/15 تومان
 سرور مجازي بادايركت ادمين    20 گيگابايت  با 512 مگابايت و 600 گيگابيت پهناي باندبا كنترل پنل دايركت ادمين ماهيانه 000/25تومان
 سرور مجازي بادايركت ادمين    40 گيگابايت  با 1گيگابايت و 700 گيگابيت پهناي باندبا كنترل پنل دايركت ادمين ماهيانه 000/40 تومان
 سرور مجازي بادايركت ادمين    60 گيگابايت  با 2گيگابايت و 1000 گيگابيت پهناي باندبا كنترل پنل دايركت ادمين ماهيانه 000/65 تومان
 
 اين سرويسهابدون تحريم مي باشد
 09133592314 - alirezakhani2004@gmail.com
 
 
 
 
 
 
 
- 
    
    
    
    
    
        
            تعداد تشکر ها از alirezakhani به دلیل پست مفید 
        
    
 
 
 
- 
	
			
				
					October 1st, 2010, 12:10
				
			
			
				
					#16
				
				
				
			
	 
		
		
			
				
				
				
					 پاسخ : آموزش  فارسی whmcs پاسخ : آموزش  فارسی whmcs
					
						
							با دروود
 من نشانی که گفتید رفتم و لوگوی خودمان را قرار دادم اما شوربختانه هیچ کجا آن لوگو نمایش داده منی شود،همچنین من در همان بخش در بخش domain name نام دامنه خودمان را نوشتم که به چای لوگویی که در بالا سمت چپ/راست نمایش داده شود،این نام در گوشه سمت چپ نمایش داده می شود!
 
 
 
 
 
 
 
- 
    
- 
	
			
				
					October 1st, 2010, 13:50
				
			
			
				
					#17
				
				
				
			
	 
		
		
			
				
				
				
					 پاسخ : آموزش  فارسی whmcs پاسخ : آموزش  فارسی whmcs
					
						
							من در Support > Support Tickets نمایش و پاسخ گویی ب تیکت ها مشکل دارم!!!! و با این جمله رو به رو میشم ؟
 
 
	کد: Access Denied
You are not assigned to any ticket departments so cannot view or reply to any tickets 
 
 
 
 
 
 
 
 
- 
    
    
    
    
    
        
            تعداد تشکر ها از robot به دلیل پست مفید 
        
    
 
 
 
- 
	
			
				
					October 1st, 2010, 15:01
				
			
			
				
					#18
				
				
				
			
	 
		
			
			
				عضو انجمن
			
			
			
			
			
			
				  
 
 
			
				
				
				
					 پاسخ : آموزش  فارسی whmcs پاسخ : آموزش  فارسی whmcs
					
						
							سلام به همه دوستان و همكاران گرامي 
 من دارم روش كار ميكنيم تونستم آموزش تصويري +ديتابيس را كه چند تا گذينه توش ساختم رو براي همه دوستاني كه ميخواهند ازاين برنامه استفاده كنند ميزارم البته يكم درگير كارهاي خودم هستم ولي سعي ميكنم زود درست كنم
 با تشك راز همه دوستان
 
 
 
 
 
 
 
- 
    
    
    
    
    
        
            تعداد تشکر ها ازalirezakhani به دلیل پست مفید
        
    
 
 
 
- 
	
			
				
					October 2nd, 2010, 02:01
				
			
			
				
					#19
				
				
				
			
	 
		
			
			
				عضو جدید
			
			
			
			
			
			
				  
 
 
			
				
				
				
					 پاسخ : آموزش  فارسی whmcs پاسخ : آموزش  فارسی whmcs
					
						
							
	
		
			
			
				
					  نوشته اصلی توسط  robot  
 من در Support > Support Tickets نمایش و پاسخ گویی ب تیکت ها مشکل دارم!!!! و با این جمله رو به رو میشم ؟ 
	کد: Access Denied
You are not assigned to any ticket departments so cannot view or reply to any tickets 
 
 
 
 برید به بخش : Setup > Administrators در این بخش یوزر خودتون رو ویرایش کنید و دیپارتمانی رو که میخواین تیک بزنین و ذخیره کنید. البته میتونید ادمین جدید هم تعریف کنید براش !
 
 
 
 
				
				
				
				
					
 Email: Borhani.92 at gmail dot com
 
 
 
 
 
 
 
- 
    
    
    
    
    
        
            تعداد تشکر ها ازMehdi92 به دلیل پست مفید
        
    
 
 
 
- 
	
			
				
					October 9th, 2010, 13:48
				
			
			
				
					#20
				
				
				
			
	 
		
		
			
				
				
				
					 پاسخ : آموزش  فارسی whmcs پاسخ : آموزش  فارسی whmcs
					
						
							دسته بندی کالاها بصورت کشویی و مراحل خرید!!! چطوری تغییر میکنه  !!!؟
						 
 
 
 
 
 
 
-