صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 28

موضوع: نارضایتی از سایت های سرور فروش را کجا اعلام کنیم؟

  1. #11
    عضو دائم kool آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    محل سکونت
    World:\root
    نوشته ها
    1,130
    تشکر تشکر کرده 
    646
    تشکر تشکر شده 
    1,280
    تشکر شده در
    1,024 پست

    پیش فرض پاسخ : نارضایتی از سایت های سرور فروش را کجا اعلام کنیم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط mask-online نمایش پست ها
    سعی داشته باشید از سایت های دارای نماد خریداری انجام بدید
    برای نماد رسیدگی نمیشه که، بودن شرکت ها و فروشگاه هایی که با نماد هم فرقی به ارائه خدماتشون نکرده توی نت زیاد هست.
    مگه برای نماد چه مدارک خاصی دریافت میشه که حالا فرد بیکاری هم داشته باشن به شکایات رسیدگی بشه. گرفتن یه درگاه از بانک رسمی از گرفتن نماد سخت تره.
    ..::| بیش از یک دهه |::..





  2. # ADS




     

  3. #12
    عضو انجمن da6276 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    785
    تشکر تشکر کرده 
    1,355
    تشکر تشکر شده 
    2,292
    تشکر شده در
    1,400 پست

    پیش فرض پاسخ : نارضایتی از سایت های سرور فروش را کجا اعلام کنیم؟

    اگر این فرهنگ بین کاربر ایرانی جا بیفته که هرچیزی یک قیمتی داره مشکل حل میشه ، وقتی کاربر میاد درخواست سرویس میده و حد و حدود تعیین میکنه و پشتیبانی 24 ساعت رایگان هم میخواد این افراد هم از این موضوع سواستفاده میکنن.
    با کمی حساب کتاب براحتی میشه متوجه نحوه کارکرد بعضی افراد شد ، ولی چه میشه کرد که کاربر ایرانی فقط دنبال ارزونترین هست و به بقیه موارد اصلا کاری نداره ، 90% مشکلات سرهمین موضوع هست.
    سرور مجازی با بالاترین کیفیت از المان و امریکا
    دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت
    TEL : 09355971597 site : abarserver.net

  4. تعداد تشکر ها ازda6276 به دلیل پست مفید


  5. #13
    عضو انجمن saeed1988m آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    نوشته ها
    198
    تشکر تشکر کرده 
    445
    تشکر تشکر شده 
    741
    تشکر شده در
    515 پست

    پیش فرض پاسخ : نارضایتی از سایت های سرور فروش را کجا اعلام کنیم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط da6276 نمایش پست ها
    اگر این فرهنگ بین کاربر ایرانی جا بیفته که هرچیزی یک قیمتی داره مشکل حل میشه ، وقتی کاربر میاد درخواست سرویس میده و حد و حدود تعیین میکنه و پشتیبانی 24 ساعت رایگان هم میخواد این افراد هم از این موضوع سواستفاده میکنن.
    با کمی حساب کتاب براحتی میشه متوجه نحوه کارکرد بعضی افراد شد ، ولی چه میشه کرد که کاربر ایرانی فقط دنبال ارزونترین هست و به بقیه موارد اصلا کاری نداره ، 90% مشکلات سرهمین موضوع هست.
    کاملا موافقم ولی بنده گول جایی رو خوردم که نماد داشت قیمتاش تقریبا مثل اکثر جاها بود معروف تقریبا بود(که بعدا معروف در کلاهبرداری شد) حالا به نظر شما چیکار میشه کرد؟

  6. تعداد تشکر ها از saeed1988m به دلیل پست مفید


  7. #14
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    147
    تشکر تشکر کرده 
    285
    تشکر تشکر شده 
    298
    تشکر شده در
    232 پست

    پیش فرض پاسخ : نارضایتی از سایت های سرور فروش را کجا اعلام کنیم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeed1988m نمایش پست ها
    کاملا موافقم ولی بنده گول جایی رو خوردم که نماد داشت قیمتاش تقریبا مثل اکثر جاها بود معروف تقریبا بود(که بعدا معروف در کلاهبرداری شد) حالا به نظر شما چیکار میشه کرد؟
    این مورد استثنا هست از هر 100 تا یکی اینجوری میشه
    ارائه سرورهای اختصاصی از هلند و کانادا با پنل کامل و مستقیم

  8. #15
    عضو انجمن sitetheme آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    نوشته ها
    451
    تشکر تشکر کرده 
    1,441
    تشکر تشکر شده 
    499
    تشکر شده در
    401 پست

    پیش فرض پاسخ : نارضایتی از سایت های سرور فروش را کجا اعلام کنیم؟

    جناب بنده هم با حرف شما موافقم (البته بنظرم چهره خوبی برای انجمن نخواهد داشت)ولی خوب معیار هایی هستند که شما میتونید برای تهیه سرویس ازشون استفاده کنید مثلا همونطور که دوستان اشاره کردند سابقه کاربر,جستجو در انجمن در مورد تاپیک های شکایت,بررسی تاپیک های فروششون,و...

  9. #16
    عضو انجمن TN Projects آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2014
    نوشته ها
    183
    تشکر تشکر کرده 
    1,134
    تشکر تشکر شده 
    625
    تشکر شده در
    353 پست

    پیش فرض پاسخ : نارضایتی از سایت های سرور فروش را کجا اعلام کنیم؟

    با درود و احترام.
    بنظر بنده ساخت انجمن یا بخش جهت رسیدگی به شکایت کاربران کاری بس اشتباست : چرا که نه این انجمن و انجمنهای دیگه کارشون رسیدگی به شکایت نیست. و علت دیگش هم تخریبهای بیخودی بشدت بالا خواهد رفت ... سوتفاهم زیادی پیش خواهد آمد باور کنید کمتر از 10% از فروشنده های خرابکار معرفی میشن بقیه معتبر خواهند بود.
    شما فرض کنید چندتا هاستینگ رقیب مدام بیان هم دیگه رو تخریب کنن بنظرتون نتیجش بجز شکایت و خراب شدن موضوع اصلی انجمن چه چیزی خواهد شد؟
    توصیه بنده به شما اینه از طریق پلیس فتا پیگیر باشید که اصولی مشکلتون برطرف بشه.
    انسان های مثبت و موفق همیشه درباره راه حل ها فکر و صحبت میکنند و انسان های ناموفق درمورد مشکلات.
    شما جزو کدام گروه هستید؟

  10. تعداد تشکر ها ازTN Projects به دلیل پست مفید


  11. #17
    عضو انجمن saeed1988m آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    نوشته ها
    198
    تشکر تشکر کرده 
    445
    تشکر تشکر شده 
    741
    تشکر شده در
    515 پست

    پیش فرض پاسخ : نارضایتی از سایت های سرور فروش را کجا اعلام کنیم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط mrasol نمایش پست ها
    این مورد استثنا هست از هر 100 تا یکی اینجوری میشه
    فکر نمیکنم از 100تا دیگه یکی باشه بیشتره

  12. #18
    عضو انجمن sht-design آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    My Love Iran ...
    نوشته ها
    412
    تشکر تشکر کرده 
    78
    تشکر تشکر شده 
    848
    تشکر شده در
    592 پست

    پیش فرض پاسخ : نارضایتی از سایت های سرور فروش را کجا اعلام کنیم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط kool نمایش پست ها
    برای نماد رسیدگی نمیشه که، بودن شرکت ها و فروشگاه هایی که با نماد هم فرقی به ارائه خدماتشون نکرده توی نت زیاد هست.
    مگه برای نماد چه مدارک خاصی دریافت میشه که حالا فرد بیکاری هم داشته باشن به شکایات رسیدگی بشه. گرفتن یه درگاه از بانک رسمی از گرفتن نماد سخت تره.
    برای گرفتن درگاه الان دیگه میگن فقط باید نماد داشته باشی !! دیگه چیز سختی نداره

  13. #19
    مدیر ارشد Ramin آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    656
    تشکر تشکر کرده 
    746
    تشکر تشکر شده 
    4,989
    تشکر شده در
    1,513 پست

    پیش فرض پاسخ : نارضایتی از سایت های سرور فروش را کجا اعلام کنیم؟

    1- چنین بخشی در انجمن قبلا وجود داشت و در حال حاضر از دسترس خارج شده است بنا به دلایل زیادی ( این مشکلات آنقدر زیاد و جدی هستند که باعث حذف این بخش شده اند )
    2- در قوانین ذکر شده است که مسئولیتی بر عهده انجمن نمی باشد
    3- می توانید مدارک و مستندات را برای بنده ارسال کنید ( از طریق ایمیل ) در صورتی که واقعا این مدارک منطقی و مستند باشد به صورت خصوصی موضوع را با کاربر میان می گذاریم در صورتی که مشخص شود واقعا هدف کلاهبرداری و سوءاستفاده بوده است و همچنان فعالیت کاربر با این هدف در انجمن ادامه دارد فعالیت ایشان ( تجاری و غیر تجاری ) در این انجمن تعلیق خواهد شد ( تنها کاری که از تیم مدیریت در قبال این دسته از کاربران ساخته است . بیش از این را باید از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیر باشید )

    مجدد تاکید می کنم همانطور که در قوانین ذکر شده است مسئولیتی بر عهده تیم مدیریت نمی باشد. مورد شماره 3 نیز که شرح داده شد تنها به دلیل همکاری با کاربران و جلوگیری از سوءاستفاده محیط انجمن توسط برخی افراد می باشد


    ارتباط: Ramin@WebHostingTalk.IR



  14. تعداد تشکر ها ازRamin به دلیل پست مفید


  15. #20
    عضو انجمن TN Projects آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2014
    نوشته ها
    183
    تشکر تشکر کرده 
    1,134
    تشکر تشکر شده 
    625
    تشکر شده در
    353 پست

    پیش فرض پاسخ : نارضایتی از سایت های سرور فروش را کجا اعلام کنیم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط Raminn نمایش پست ها
    1- چنین بخشی در انجمن قبلا وجود داشت و در حال حاضر از دسترس خارج شده است بنا به دلایل زیادی ( این مشکلات آنقدر زیاد و جدی هستند که باعث حذف این بخش شده اند )
    2- در قوانین ذکر شده است که مسئولیتی بر عهده انجمن نمی باشد
    3- می توانید مدارک و مستندات را برای بنده ارسال کنید ( از طریق ایمیل ) در صورتی که واقعا این مدارک منطقی و مستند باشد به صورت خصوصی موضوع را با کاربر میان می گذاریم در صورتی که مشخص شود واقعا هدف کلاهبرداری و سوءاستفاده بوده است و همچنان فعالیت کاربر با این هدف در انجمن ادامه دارد فعالیت ایشان ( تجاری و غیر تجاری ) در این انجمن تعلیق خواهد شد ( تنها کاری که از تیم مدیریت در قبال این دسته از کاربران ساخته است . بیش از این را باید از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیر باشید )

    مجدد تاکید می کنم همانطور که در قوانین ذکر شده است مسئولیتی بر عهده تیم مدیریت نمی باشد. مورد شماره 3 نیز که شرح داده شد تنها به دلیل همکاری با کاربران و جلوگیری از سوءاستفاده محیط انجمن توسط برخی افراد می باشد
    بنظر بنده در تکمیل حرف های استاد بزرگوار :
    بد نام کردن یک شرکت یا یک هاستینگ در انجمن ها ، چه کلاه بردار باشند و یا خیر کار بسیار بسار اشتباهیست. چون این شرکت ممکنه مدیرش عوض بشه و کادر بسیار مجربی داشته باشه و یا فقط اختلال باشه باز هم مقداری بیشتر پیش بریم در کل هاستینگ یا شرکت بد باشه نمیشه تخریب کرد. حالا میشه اسنادی رو وابسته به زمان خاصی قرار داد اما وجود این بخش اشتباست چون این عمل اشتباه شرکت وابسته به زمان خاصی هست اما عواقبش ممکن هست بیش از حد پابرجا باشند ... مثلا همین تاپیکها تا مدت های بسیار بسیار طولانی در گوگل ثبت خواهد شد و شما فرض کنید هزاران شرکت در دنیا اشتباهی کنند و مدام شرکت های جدید بیان بالا بخاطر تخریبهایی که واسه اون شرکت بوجود میاد.
    اما این کار نسبتا اشتباست چون : اقدام های کلی و اصولی وجود داره : مثل پیگیری از مراجع مرتبط و قانونی که کار اصلیشون همین هست و مو رو از ماست باید بکشن بیرون و طبیعتا هم حاشیه وجود نداره.
    اما این کار چون حاشیه ای و فوق العاده پردردسر خواهد بود بسیار مشکل سازه.
    پوزش متن نسبتا طولانی بود اما امیدوارم دوستانی که مدام میان اینجا شکایت مینویسن از ابتدا اصولی و اگر از کار گذشته در ادامه اصولی کار کنند.
    موفق باشید.
    انسان های مثبت و موفق همیشه درباره راه حل ها فکر و صحبت میکنند و انسان های ناموفق درمورد مشکلات.
    شما جزو کدام گروه هستید؟

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 12th, 2017, 00:26
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 25th, 2015, 18:23
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: April 30th, 2013, 13:12
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: April 15th, 2013, 12:25
  5. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: July 4th, 2010, 10:53

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •