..::| بیش از یک دهه |::..
اگر این فرهنگ بین کاربر ایرانی جا بیفته که هرچیزی یک قیمتی داره مشکل حل میشه ، وقتی کاربر میاد درخواست سرویس میده و حد و حدود تعیین میکنه و پشتیبانی 24 ساعت رایگان هم میخواد این افراد هم از این موضوع سواستفاده میکنن.
با کمی حساب کتاب براحتی میشه متوجه نحوه کارکرد بعضی افراد شد ، ولی چه میشه کرد که کاربر ایرانی فقط دنبال ارزونترین هست و به بقیه موارد اصلا کاری نداره ، 90% مشکلات سرهمین موضوع هست.
سرور مجازی با بالاترین کیفیت از المان و امریکا
دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت
TEL : 09355971597 site : abarserver.net
جناب بنده هم با حرف شما موافقم (البته بنظرم چهره خوبی برای انجمن نخواهد داشت)ولی خوب معیار هایی هستند که شما میتونید برای تهیه سرویس ازشون استفاده کنید مثلا همونطور که دوستان اشاره کردند سابقه کاربر,جستجو در انجمن در مورد تاپیک های شکایت,بررسی تاپیک های فروششون,و...
با درود و احترام.
بنظر بنده ساخت انجمن یا بخش جهت رسیدگی به شکایت کاربران کاری بس اشتباست : چرا که نه این انجمن و انجمنهای دیگه کارشون رسیدگی به شکایت نیست. و علت دیگش هم تخریبهای بیخودی بشدت بالا خواهد رفت ... سوتفاهم زیادی پیش خواهد آمد باور کنید کمتر از 10% از فروشنده های خرابکار معرفی میشن بقیه معتبر خواهند بود.
شما فرض کنید چندتا هاستینگ رقیب مدام بیان هم دیگه رو تخریب کنن بنظرتون نتیجش بجز شکایت و خراب شدن موضوع اصلی انجمن چه چیزی خواهد شد؟
توصیه بنده به شما اینه از طریق پلیس فتا پیگیر باشید که اصولی مشکلتون برطرف بشه.
انسان های مثبت و موفق همیشه درباره راه حل ها فکر و صحبت میکنند و انسان های ناموفق درمورد مشکلات.شما جزو کدام گروه هستید؟
1- چنین بخشی در انجمن قبلا وجود داشت و در حال حاضر از دسترس خارج شده است بنا به دلایل زیادی ( این مشکلات آنقدر زیاد و جدی هستند که باعث حذف این بخش شده اند )
2- در قوانین ذکر شده است که مسئولیتی بر عهده انجمن نمی باشد
3- می توانید مدارک و مستندات را برای بنده ارسال کنید ( از طریق ایمیل ) در صورتی که واقعا این مدارک منطقی و مستند باشد به صورت خصوصی موضوع را با کاربر میان می گذاریم در صورتی که مشخص شود واقعا هدف کلاهبرداری و سوءاستفاده بوده است و همچنان فعالیت کاربر با این هدف در انجمن ادامه دارد فعالیت ایشان ( تجاری و غیر تجاری ) در این انجمن تعلیق خواهد شد ( تنها کاری که از تیم مدیریت در قبال این دسته از کاربران ساخته است . بیش از این را باید از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیر باشید )
مجدد تاکید می کنم همانطور که در قوانین ذکر شده است مسئولیتی بر عهده تیم مدیریت نمی باشد. مورد شماره 3 نیز که شرح داده شد تنها به دلیل همکاری با کاربران و جلوگیری از سوءاستفاده محیط انجمن توسط برخی افراد می باشد
بنظر بنده در تکمیل حرف های استاد بزرگوار :
بد نام کردن یک شرکت یا یک هاستینگ در انجمن ها ، چه کلاه بردار باشند و یا خیر کار بسیار بسار اشتباهیست. چون این شرکت ممکنه مدیرش عوض بشه و کادر بسیار مجربی داشته باشه و یا فقط اختلال باشه باز هم مقداری بیشتر پیش بریم در کل هاستینگ یا شرکت بد باشه نمیشه تخریب کرد. حالا میشه اسنادی رو وابسته به زمان خاصی قرار داد اما وجود این بخش اشتباست چون این عمل اشتباه شرکت وابسته به زمان خاصی هست اما عواقبش ممکن هست بیش از حد پابرجا باشند ... مثلا همین تاپیکها تا مدت های بسیار بسیار طولانی در گوگل ثبت خواهد شد و شما فرض کنید هزاران شرکت در دنیا اشتباهی کنند و مدام شرکت های جدید بیان بالا بخاطر تخریبهایی که واسه اون شرکت بوجود میاد.
اما این کار نسبتا اشتباست چون : اقدام های کلی و اصولی وجود داره : مثل پیگیری از مراجع مرتبط و قانونی که کار اصلیشون همین هست و مو رو از ماست باید بکشن بیرون و طبیعتا هم حاشیه وجود نداره.
اما این کار چون حاشیه ای و فوق العاده پردردسر خواهد بود بسیار مشکل سازه.
پوزش متن نسبتا طولانی بود اما امیدوارم دوستانی که مدام میان اینجا شکایت مینویسن از ابتدا اصولی و اگر از کار گذشته در ادامه اصولی کار کنند.
موفق باشید.
انسان های مثبت و موفق همیشه درباره راه حل ها فکر و صحبت میکنند و انسان های ناموفق درمورد مشکلات.شما جزو کدام گروه هستید؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)