-
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها
اگه مشتری قشقرق راه اندازه
همه مشکلات نندازه گردن میزبان عزیز
قطعا پشتیبان میزبان شما با شما خوب برخورد می کنه
حالا پی بردم چرا هاست دی ال فقط سایت های بزرگ رو میزبانی می کنه
البته این یکی از مشکلات میزبان هست
خوده میزبان هم درد تو زندگیش زیاد داره ها :دی
دروغ میگم ؟
ویرایش توسط downloaddl : May 7th, 2014 در ساعت 21:57
آماده برای سرمایه گذاری بر روی پروژه های شما
-
تعداد تشکر ها ازdownloaddl به دلیل پست مفید
-
May 7th, 2014 21:46
# ADS
-
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها
" تا نباشد چیزکی ،مردم نگویند چیز ها"
بار ها پیش اومده واسه ی یک چیز الکی کاربر اومده پست داده توی انجمن!
نمیگم کار درستی کرده یا نادرست
اما اگر لغزشی توی کار نباشه حتی خیلی کوچک این مشکلات پیش نمیاد !
و من به شخصه این مشکل رو با اضافه کردن بند 15 به قوانین سایتم کاملا حل کردم!
" درصورت مشکل و سوال سوال خود را در وحله ی اول از طریق تیکت و در صورت جواب نگرفتن از طریق تماس با ایمیل یا به صورت تلفنی بیان کنید و از ارسال تاپیک در این مورد در انجمن های مختلف مثل Webhosting Talk و ... بپرهیزید. در صورت مشاهده پیگرد قانونی دارد و از سرویس دهی به کاربر خاطی معذوریم"
-
تعداد تشکر ها از smhnw به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

نوشته اصلی توسط
smhnw
" " درصورت مشکل و سوال سوال خود را در وحله ی اول از طریق تیکت و در صورت جواب نگرفتن از طریق تماس با ایمیل یا به صورت تلفنی بیان کنید و از ارسال تاپیک در این مورد در انجمن های مختلف مثل Webhosting Talk و ... بپرهیزید. در صورت مشاهده پیگرد قانونی دارد و از سرویس دهی به کاربر خاطی معذوریم"
ویرایش شد.
ویرایش توسط MEHDI KARAMI : May 7th, 2014 در ساعت 23:09
-
تعداد تشکر ها از MEHDI KARAMI به دلیل پست مفید
-
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

نوشته اصلی توسط
MEHDI KARAMI
به نظر شما این دیکتاتوری نیست؟!
به هیچ وجه!
شما برداشت بد کردید!
عرض کردم که اول از طریق تیکت ،تماس و ... اقدام کنند بعد پست برنند!
بعضی هستن سرور 2 دقیقه برای آپگرید داون میشه
یا تیکتشون چند دقیقه جواب داده نمیشه شروع میکنن به پست زدن !
تمام اعتبار فروشنده زیر سوال میره!
-
تعداد تشکر ها ازsmhnw به دلیل پست مفید
-
عضو دائم
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

نوشته اصلی توسط
smhnw
" درصورت مشکل و سوال سوال خود را در وحله ی اول از طریق تیکت و در صورت جواب نگرفتن از طریق تماس با ایمیل یا به صورت تلفنی بیان کنید و از ارسال تاپیک در این مورد در انجمن های مختلف مثل Webhosting Talk و ... بپرهیزید. در صورت مشاهده پیگرد قانونی دارد و از سرویس دهی به کاربر خاطی معذوریم"
شما رسما به مشتری میگید ببند .... و خرید کن فقط
نه اینجوری هم نیست - شما از من بی اعصاب تر که نیستی...... این دیگه یکم بد جلوه میکنه
Www.Viasky.Net Web Hosting , VPS , Dedicated Server , Colocation , ccTLD Domains, Official Partner of cPanel
Phone : +306949433380 , Registered Code: #51212 , European VAT Number: #165736249 , Telegram: @irvsk
-
تعداد تشکر ها ازviasky به دلیل پست مفید
-
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها
اگر دقت کنید منظور بنده این فرم سوالات است:
فلان وقته سرویس منو تحویل ندادن !
فلان وقته تیکتمو جواب ندادن!
یا ....
میخوام بدونم که این سوالات چه ربطی به انجمن داره؟!
مگه نه از نظر بنده مشتری میتونه نظرشو هرجا آزادانه بیان کنه !
البته نظرشو نه این سوالات بی ربط !
کارشو از طریق تماس با مدیر سایت تیکت یا ... پیگیری کنه بعد پست بزنه!
-
تعداد تشکر ها از smhnw به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

نوشته اصلی توسط
smhnw
به هیچ وجه!
شما برداشت بد کردید!
عرض کردم که اول از طریق تیکت ،تماس و ... اقدام کنند بعد پست برنند!
بعضی هستن سرور 2 دقیقه برای آپگرید داون میشه
یا تیکتشون چند دقیقه جواب داده نمیشه شروع میکنن به پست زدن !
تمام اعتبار فروشنده زیر سوال میره!
شما به "بعد پست بزنند" اشاره نکردید ، به همین دلیل بنده فکر کردم منظور شما کلی هست !
البته با این جمله کاملا موافق هستم :
بعضی هستن سرور 2 دقیقه برای آپگرید داون میشه
یا تیکتشون چند دقیقه جواب داده نمیشه شروع میکنن به پست زدن !
تمام اعتبار فروشنده زیر سوال میره!
-
تعداد تشکر ها ازMEHDI KARAMI به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها
به کسی بر نخوره ولی وقتی به مشکل میخوری میگن حتما تیکت بزن بنده هم کارم هاستینگ و سرور مجازی هست خیلی ریلکس با برخود خوب مناسب با مشتریام رفتار میکنم مثل یک دوست! جالب اینجاست که در تمام ساعت ها پاسخگوی مشتری هستیم شده مشتری زنگ زده خواب بودم بیدار شدم اومدم رسیدگی کردیم مشکلشو حل کردم حتی الان در یاهو با مشتریان چت میکنیم برای رفع مشکل ! تیکت هم زده بشه در عرض 2 دقیقه جواب میدیم مشتری مداری شرط اوله همیشه
یک وقت فکر نکنید این تاپیک من تبلغ از خودم هست نه فقط کمی در مورد برخورد با مشتری گفتم
-
تعداد تشکر ها از n4ser به دلیل پست مفید
-
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها
دوست عزیز بنده خود 90٪ تیکت ها رو زیر 4 دقیقه پاسخ میدم !
مشتریامم بیشتر از اینکه بخوان تیکت بزنن زنگ میزنن یا اس ام اس میدن
اما بعضی اوقات پیش میاد که فرد توی یک شرایطی قرار میگیره که نمیتونه جواب تیکت رو بده! حتی برای نیم ساعت!
اونوقته که شروع میکنن به پست زدن و داستان سازی :
http://www.webhostingtalk.ir/f17/104...ml#post1064532
ایشون اصلا از مشتریای ما نیستن !
شروع میکنن به حرافی !
-
تعداد تشکر ها از smhnw به دلیل پست مفید
-
عضو دائم
پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها
بهترین راه ، ارتقای شعور مدیران هاستینگ است که بفهمند این مشکلی که واسه این هاستینگ پیش آمده ممکن است برای خودش هم پیش بیاد پس باید جوری رفتار بکنه که دوست داره با خودش رفتار بشه
شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021
| onlineserver.ir
آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12
-
تعداد تشکر ها ازmajidisaloo1 به دلیل پست مفید