لینک تاپیک جدید
http://www.webhostingtalk.ir/f17/87975/
لینک تاپیک جدید
http://www.webhostingtalk.ir/f17/87975/
ویرایش توسط ariansafaei : August 4th, 2013 در ساعت 19:48
فروش همچنان ادامه دارد و ادامه خواهد داشت
چند نکته هست که باید بگم چون این روز ها بعضی ها به من و بقیه ی اعضای گروه تحمت میزنند
سرور های ما مجازی هستند
و مجازی شده توسط خودمون هستند ، تنها دلیلی که روی سرور مجازی سرویس ارایه میکنیم قیمت پایین لایسنس برای این نوع سرور هاست و سرعت سرور ها بسیار بیشتر از سرور های اختصاصی هستند که مدیران سرور در ان اورسل میکنند و با یک سرور کوچک 20-30 عدد مستر ریسلر ارایه می کنند
سرور ما رم ۸ هست
سیپیو هم ۴ کور ۳ گیگاهرتز هست
سرور اصلی هم رم ۱۲ هست سی پیو هم ۸ کور ۳ گیگاهرتز هست که یک وی پی اس ویندوز برای دانلود اپلود برای یوزر ها مجازی سده و یک سرور هاستینگ
مجازی ساز هم xen هست و در صورت در خواست کاربران اطلاعاتی که ایشان را قانع کند سرور ها توسط خودمان مجازی سازی شده ارایه میشود
این رو گفتم که دیگه سو تفاهم نباشه
بعضی از کاربران به دلیل دانش پایینی که دارند حتی بدون این که از ما سرویس داشته باشند در مورد ما اشتباه قضاوت میکنند
امضا آرین صفایی
روز همه خوش![]()
ویرایش توسط ariansafaei : July 7th, 2013 در ساعت 14:24
دوستان چند تا سوال هست که این روز ها زیاد پرسیده میشود
گفتم چه بهتر که اینجا جواب هارو بنویسم
1. ایا شما تضمینی برای کیفیت سرویس ها میدهید ؟
بله . درصورتی که اپتایم زیر 95 درصد برود ( تاکنون 100 بوده لازم به ذکر است سرور جدید 7 روز هست خریداری شده ) در ازای هر 1 درصد کم شدن ایپتایم 5 هزار تومان خسارت ارایه میشود
هارد سرور ها نیز رید هستند و اطلاعات از بین نمیروند بکاپ گیری نیز فقط به دلیل این میباشد که در مواقع ضروری اگر هارد 2 بار سوخت اطلاعات از بین نروند اما هر اکانت رو که شما ترمینت کنید در فضای بکاپ هم حذف میشود
همچنین 3 روز بازگشت کل وجه و برای همیشه بازگشت وجه باقی مانده را داریم این قانون برای تمامی سرویس ها صدق میکند
2. ایا سرویس تست ارایه میشود ؟
بله برای این که کیفیت سرویس های مارو تست کنید سرویس تست 1 روزه ارایه میشود ولی در صورتی که کار خاصی با سرور داشته باشید امکان ارایه ی تست 3 روزه و بیشتر هم هست
3. بازگشت وجه به چه صورت هست ؟
در 3 روز اول بدون هیچ دلیلی وجه شما بازگشت داده میشود اما بعد از 3 روز باید دلیل موجه برای درخواست بازگشت وجه بدهید
همچنین برای بازگشت وجه در صورت امکان باید درگاه پرداخت انلاین بدهید یا در صورتی که میخواهید وجه به حسابتون برگشت داده بشه و درگاه هم ندارید باید 1 تا 7 روز صبر کنید تا به خود پرداز مراجعه شود و وجه شما بازگردانده بشود
سوالات متداول رو هر چند وقت یک بار اپ میکنم ولی فعلا این سوال ها زیاد مطرح بوده
ارادت
فروش ویزه همچنان ادامه دارد
دوستان جدیدا در مورد منابع هم سوال میشود باید اینو بگم که
منابع برای یوزر ها اختصاص داده میشه نه ریسلر ها یعنی یک ریسلر منابعش محدود نیست ولی یوزر ها بیش از 1 گیگاهرتز سی پیو و 512 مگ رم نمیتونن استفاده کنند
البته برای استفاده بیشتر میشه منابع رو ارتقا داد
:: فروش ویژه همچنان ادامه دارد ::
![]()
Critical Error
Could not connect to the database
رفتم برای سفارش ولی این اشکال رو میده
سلام
بنده 5 یا نهایتا10 گیگ برای نمایندگی نیاز دارم لطفا هزینه ماهانه رو بفرمایید
ممنون
درود
۵ گیگ ۵ تومان و ۱۰ گیگ ۹ تومن میتونم بدم خدمتتون برای دریافت سرویس تست و فاکتور شدن تیکت بدید یا ایمیل بدید
ariansa.tm@gmail.com
ارادت
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)