صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

موضوع: در خواست حل یک مشکل

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید fidoman آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    14
    تشکر تشکر کرده 
    9
    تشکر تشکر شده 
    2
    تشکر شده در
    2 پست

    پیش فرض در خواست حل یک مشکل

    سلام و خسته نباشید من از شرکتی هاستی خریدم الان هم وقتش تموم شده و الان هم میگه اگر اطلاعاتشو بخوایی باید 20 هزار تومان بدهی تا هت اطلاعات را بهتون بدم
    من میخواستم ببینم منظور از اطلاعات تمام مطالب عکس و متنه یا فقط دیتابیس رو میدهد ؟

  2. #2
    عضو انجمن abbas141 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    284
    تشکر تشکر کرده 
    546
    تشکر تشکر شده 
    472
    تشکر شده در
    283 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    باید در خواست فول بکاپ کنید فول بکاپ شامل تمامی اطلاعات شما میشود. (تصاویر .دیتابیس .ایمیل ها و....)
    - سپیدار گیفت : فروش انواع فلش مموری تبلیغاتی و اختصاصی + فروش انواع پاور بانک تبلیغاتی و اختصاصی

  3. تعداد تشکر ها از abbas141 به دلیل پست مفید


  4. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    نوشته ها
    179
    تشکر تشکر کرده 
    39
    تشکر تشکر شده 
    433
    تشکر شده در
    296 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    اگر بکاپ تهیه نکرده اید باید هزینه این ماه/سال بدهید تا سرویس شما فعال شود

    بعدش می تونید فول بکاپ بگیرید و به جای دیگه منتقل کنید یا تا پایان دوره رو سرور باقی بمونید

    ولی اینبار 2 3 روز قبل اتمام درخواست فول بکاپ بده

  5. #4
    عضو جدید fidoman آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    14
    تشکر تشکر کرده 
    9
    تشکر تشکر شده 
    2
    تشکر شده در
    2 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    نقل قول نوشته اصلی توسط ADMlN نمایش پست ها
    اگر بکاپ تهیه نکرده اید باید هزینه این ماه/سال بدهید تا سرویس شما فعال شود

    بعدش می تونید فول بکاپ بگیرید و به جای دیگه منتقل کنید یا تا پایان دوره رو سرور باقی بمونید

    ولی اینبار 2 3 روز قبل اتمام درخواست فول بکاپ بده
    یعنی هزینه یک ماه را پرداخت کنم و خدوم پکاپ بگیرم ؟

  6. #5
    عضو دائم AvalinHost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    Hetzner Online AG
    نوشته ها
    1,328
    تشکر تشکر کرده 
    1,262
    تشکر تشکر شده 
    3,847
    تشکر شده در
    2,580 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    نقل قول نوشته اصلی توسط fidoman نمایش پست ها
    سلام و خسته نباشید من از شرکتی هاستی خریدم الان هم وقتش تموم شده و الان هم میگه اگر اطلاعاتشو بخوایی باید 20 هزار تومان بدهی تا هت اطلاعات را بهتون بدم
    من میخواستم ببینم منظور از اطلاعات تمام مطالب عکس و متنه یا فقط دیتابیس رو میدهد ؟
    هر سرویس دهنده ای موظف هست بک آپ ارائه کنه و گرفتن هزینه برای ارائه بک آپ زورگیری محسوب میشه!
    بیش از 15 سال همکاری با دیتاسنتر هتزنر
    پرداخت هزینه سرورها با سورس بانکی

    http://www.avalinhost.com

  7. #6
    عضو دائم shivahost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    نوشته ها
    2,477
    تشکر تشکر کرده 
    1,371
    تشکر تشکر شده 
    4,137
    تشکر شده در
    2,773 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    نقل قول نوشته اصلی توسط AvalinHost نمایش پست ها
    هر سرویس دهنده ای موظف هست بک آپ ارائه کنه و گرفتن هزینه برای ارائه بک آپ زورگیری محسوب میشه!
    ولی به نظر ما: هیچ سرویس دهنده ای موظف نیست پس از اتمام دوره میزبانی و در حالی که سرویس تمام شده است چیزی به مشتری بدهد. حتی موظف نیست اطلاعات مشتری را نگهدارد! مگر سرور ما انباری نگهداری بکاپ ها و هاست های تمدید نشده است؟

    البته ما تا یک ماه به مشتری این لطف را می کنیم که اطلاعاتش را هم به رایگان در اختیارش می گذاریم اما این فقط لطف است و وظیفه نیست....

  8. #7
    عضو دائم AvalinHost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    Hetzner Online AG
    نوشته ها
    1,328
    تشکر تشکر کرده 
    1,262
    تشکر تشکر شده 
    3,847
    تشکر شده در
    2,580 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    نقل قول نوشته اصلی توسط shivahost نمایش پست ها
    ولی به نظر ما: هیچ سرویس دهنده ای موظف نیست پس از اتمام دوره میزبانی و در حالی که سرویس تمام شده است چیزی به مشتری بدهد. حتی موظف نیست اطلاعات مشتری را نگهدارد! مگر سرور ما انباری نگهداری بکاپ ها و هاست های تمدید نشده است؟

    البته ما تا یک ماه به مشتری این لطف را می کنیم که اطلاعاتش را هم به رایگان در اختیارش می گذاریم اما این فقط لطف است و وظیفه نیست....
    انسانیت ایجاب می کند که بعد از اتمام سرویس دهی تا چند روز بک آپ ارائه کنیم بدون هیچ چشم داشتی پس این لطف نیست یه وظیفه انسانی هست.
    بیش از 15 سال همکاری با دیتاسنتر هتزنر
    پرداخت هزینه سرورها با سورس بانکی

    http://www.avalinhost.com

  9. تعداد تشکر ها از AvalinHost به دلیل پست مفید


  10. #8
    عضو جدید fidoman آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    14
    تشکر تشکر کرده 
    9
    تشکر تشکر شده 
    2
    تشکر شده در
    2 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    نقل قول نوشته اصلی توسط shivahost نمایش پست ها
    ولی به نظر ما: هیچ سرویس دهنده ای موظف نیست پس از اتمام دوره میزبانی و در حالی که سرویس تمام شده است چیزی به مشتری بدهد. حتی موظف نیست اطلاعات مشتری را نگهدارد! مگر سرور ما انباری نگهداری بکاپ ها و هاست های تمدید نشده است؟

    البته ما تا یک ماه به مشتری این لطف را می کنیم که اطلاعاتش را هم به رایگان در اختیارش می گذاریم اما این فقط لطف است و وظیفه نیست....
    به نظر بنده : آیا در زمان فروش این ها رو به مشتری هم میگوند یا نه ؟

  11. #9
    عضو دائم shivahost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    نوشته ها
    2,477
    تشکر تشکر کرده 
    1,371
    تشکر تشکر شده 
    4,137
    تشکر شده در
    2,773 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    نقل قول نوشته اصلی توسط fidoman نمایش پست ها
    به نظر بنده : آیا در زمان فروش این ها رو به مشتری هم میگوند یا نه ؟

    چه چیزی باید به مشتری گفته بشه!؟ اینکه شما روزی که هزینه سرویس را ندهید دسترسی به چیزی ندارید! این گفتنیه؟ فکر کنم از بدیهیات باشه که وقتی سرویس شما تمام شده نباید به شما دسترسی بدهند! مگر بخواهند لطف کنند....

  12. #10
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    نوشته ها
    179
    تشکر تشکر کرده 
    39
    تشکر تشکر شده 
    433
    تشکر شده در
    296 پست

    پیش فرض پاسخ : در خواست حل یک مشکل

    نقل قول نوشته اصلی توسط shivahost نمایش پست ها
    چه چیزی باید به مشتری گفته بشه!؟ اینکه شما روزی که هزینه سرویس را ندهید دسترسی به چیزی ندارید! این گفتنیه؟ فکر کنم از بدیهیات باشه که وقتی سرویس شما تمام شده نباید به شما دسترسی بدهند! مگر بخواهند لطف کنند....

    تائید میشه

    شدیدا با شیوا هاست موافقم

    دوستان توجه کنن همیشه لطف دائم تبدیل میشه به وظیفه
    ویرایش توسط ADMlN : June 3rd, 2013 در ساعت 17:55

  13. تعداد تشکر ها از ADMlN به دلیل پست مفید


صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •