
نوشته اصلی توسط
iMohsen
ایمیلی که در whois دامنه ثبت شده و شرکت ثبت کننده رو اگر دسترسی دارید .
یک ایمیل بزنیداز همون ایمیل whois به پشتیبانی directi بزنید و توضیح بدید که دامنه مال من بوده و توسط یک شرکت ثبت شده و الان من دسترسی به اون شرکت ندارم و الان هم قصد تمدید دامنه رو دارم .
بهتون راهش رو میگن . روش اول میگن سعی کنید با همون شرکت تماس بگیرید و تمدید کنید . روش دوم هم میگه یک customerid بدید که با همین ایمیل ثبت نام شده باشه و براتون انتقال میدن به اون پنل .
البته آخرین باری ( حدود 1 سال قبل ) که یکی از دوستان من به مشکل مشابهی برخورد کرده بود , این روال وجود داشت .