صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

موضوع: انتقاد از مشتریان

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    N/A
    نوشته ها
    210
    تشکر تشکر کرده 
    287
    تشکر تشکر شده 
    692
    تشکر شده در
    487 پست

    پیش فرض انتقاد از مشتریان

    سلام.
    دوستان می خواستم از مشتریانی که از طریق چت ساپورت می خواهند انتقاد کنم.

    واقعیتش این است که برخی از مشتریان می آیند و از طریق چت ساپورت می خواهند و این امر در صورتی است که ما هنگام ارسال سفارش مشتریان در ایمیل ارسالی لینک قوانینمان را ارسال می کنیم و درضمن آنها هنگام عضو شدن نیز تیک قبولی این قوانین را می زنند.

    ضمنا این مشتریان پس از اینکه ما قانون را اعلام می کنیم می گویند یعنی چی من می روم در وب هاستینگ تاک تاپیک کلاه برداری شما را می زنم !

    ضمنا در صورت ایجاد کوچکترین انحرافی در این تاپیک، پست متخلف فورا گزارش خواهد شد.
    ویرایش توسط MbjHosting : September 8th, 2011 در ساعت 00:06

  2. تعداد تشکر ها از MbjHosting به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن s.w.a.t آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    N/A
    نوشته ها
    814
    تشکر تشکر کرده 
    404
    تشکر تشکر شده 
    5,890
    تشکر شده در
    1,306 پست

    پیش فرض پاسخ : انتقاد از مشتریان

    نقل قول نوشته اصلی توسط MbjHosting نمایش پست ها
    سلام.
    دوستان می خواستم از مشتریانی که از طریق چت ساپورت می خواهند انتقاد کنم.

    واقعیتش این است که برخی از مشتریان می آیند و از طریق چت ساپورت می خواهند و این امر در صورتی است که ما هنگام ارسال سفارش مشتریان در ایمیل ارسالی لینک قوانینمان را ارسال می کنیم و درضمن آنها هنگام عضو شدن نیز تیک قبولی این قوانین را می زنند.

    ضمنا این مشتریان پس از اینکه ما قانون را اعلام می کنیم می گویند یعنی چی من می روم در وب هاستینگ تاک تاپیک کلاه برداری شما را می زنم !
    کاری هست که هاستینگهای فصلی باب کردند! ساپورت از طریق یاهو!!
    هرکسی هم که به شما گفت تایپیک میزنم که کلاه بردار هستید بگید بیاد بزنه!
    از قدیم گفتن که طلا که پاکه چه منتش به خاکه!!
    موفق باشید
    گمشده این نسل، اعتماد است نه اعتقاد. اما افسوس، که نه بر اعتماد اعتقادیست و نه بر اعتقادها اعتماد!
    تنها راه ارتباطی با من: s.w.a.t@webhostingtalk.ir



  4. تعداد تشکر ها ازs.w.a.t به دلیل پست مفید


  5. #3
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    301
    تشکر تشکر کرده 
    822
    تشکر تشکر شده 
    785
    تشکر شده در
    422 پست

    پیش فرض پاسخ : انتقاد از مشتریان

    نقل قول نوشته اصلی توسط s.w.a.t نمایش پست ها
    از قدیم گفتن که طلا که پاکه چه منتش به خاکه!!
    موفق باشید
    این طلا احتمالا پاک پاک نیست ، یه جاش می لنگه

  6. تعداد تشکر ها از HematYar به دلیل پست مفید


  7. #4
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    N/A
    نوشته ها
    210
    تشکر تشکر کرده 
    287
    تشکر تشکر شده 
    692
    تشکر شده در
    487 پست

    پیش فرض پاسخ : انتقاد از مشتریان

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohammad_reza نمایش پست ها
    منم موافقم ، البته تا حدودی حق داره مشتری چون بعضیا اصلا تیکت رو جواب نمیدن !!!

    اما مشتری هم بایت مراعات کنه ، اول تیکت بزنه اگه به جواب نرسید ، توی یاهو اعلام کنه و اگه نشد تلفنی تماس بگیره ...
    مشتری باید تیکت دهد اگر پس از حداکثر 24 ساعت پاسخ نگرفت مراحل بعدی صورت گیرید.

    نقل قول نوشته اصلی توسط HematYar نمایش پست ها
    این طلا احتمالا پاک پاک نیست ، یه جاش می لنگه
    چشم ! حتما !

  8. #5
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    نوشته ها
    110
    تشکر تشکر کرده 
    126
    تشکر تشکر شده 
    149
    تشکر شده در
    122 پست

    پیش فرض پاسخ : انتقاد از مشتریان

    نقل قول نوشته اصلی توسط MbjHosting نمایش پست ها
    مشتری باید تیکت دهد اگر پس از حداکثر 24 ساعت پاسخ نگرفت مراحل بعدی صورت گیرید.

    ببنید مشتری وقتی میاد و سرویسی رو از شما خرید میکنه یا مشکلی براش پیش میاد که نمیتونه 24 ساعت که میشود 1 روز تمام وکامل صبر کنه تا جواب تیکت رو اون هم جواب نامناسب و جوابی که کارش به هیچ وجه انجام نشده و حتی به نوشته هاش هم دقتی نشده که خوب جوابش داده بشه رو یک روزه داشته باشه. و دوباره تیکت بعدی برای فهماندن تیکت قبلی مجددا یک روز دیگه صبر کنه ما توی همین انجمن داریم خیلی از دوستان رو که هر چند ساعت به تیکتها جواب میدهند نمونش که بهترین پشتبانی رو دارند و بهترین جوابها رو به مشتریانشون میدهند و تمام سرویسهای پرداخت آنلاین تا خرید تا تحویل سرور و غیر بسیار سریع و جواب تیکتها هم بسیار قابل قبول داده میشه فناوران شبکه توکا

    وقتی انتقادی کرده میشه اول ببینید چرا مشتری متوسل به یاهو میشه چون کسی که میاد سرویس رو خریداری میکنه و مبلغش رو هم پرداخت میکنه باید 24 ساعت صبر کنه و حداقل چند بار ایمیل و تیکت بده تا بعد از 24 ساعت = یک روز. تازه پولی که دیروز پرداخت کرده رو توی پنل خودش ببینه آیا پرداخت شده براش منظور کردن یا پرداخت نشده حالا چه برسه به اینکه باز چقدر طول بکشه و چقدر تیکت بده تا سرویس رو کی تحویل بدهند! پرداختهای آنلاین هم که همیشه مشکل دارند از خیلی از دوستان پس اول مشکلات و ایرادهای سایت و چیزهایی که کابر متوسل به یاهو میشه رو رفع کنید و جواب ایمیلها و تیکتها رو حداقل بعد از 6 ساعت بدید تا کابر هم متوسل به یاهو نشود.
    ویرایش توسط amin885 : September 8th, 2011 در ساعت 01:54

  9. تعداد تشکر ها از amin885 به دلیل پست مفید


  10. #6
    عضو انجمن azaronline آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    نوشته ها
    137
    تشکر تشکر کرده 
    110
    تشکر تشکر شده 
    265
    تشکر شده در
    205 پست

    پیش فرض پاسخ : انتقاد از مشتریان

    وقتی مشتری هنگام سفارش قوانین رو تایید میکنه مشتری باید طبق اون موارد انتظار داشته باشه
    سرور مجازی خرید هاست
    پشتیبانی 24 ساعته از طریق تیکت و تلفن و گفتگوی آنلاین


  11. تعداد تشکر ها از azaronline به دلیل پست مفید


  12. #7
    عضو دائم rn4j1m1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    1,085
    تشکر تشکر کرده 
    189
    تشکر تشکر شده 
    1,870
    تشکر شده در
    956 پست

    پیش فرض پاسخ : انتقاد از مشتریان

    نوع برخورد ها و روابطی که توی یاهو هست (حداقل تو ایران) اصلا مناسب پشتیبانی نیست و به نظرم طرفین بعدها دچار مشکلاتی می شوند
    می خانه اگر ساقی صاحب نظری داشت
    می خواری و مستی ره و رسم دیگری داشت

  13. تعداد تشکر ها از rn4j1m1 به دلیل پست مفید


  14. #8
    عضو انجمن Mohammad_reza آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    650
    تشکر تشکر کرده 
    1,101
    تشکر تشکر شده 
    1,391
    تشکر شده در
    915 پست

    پیش فرض پاسخ : انتقاد از مشتریان

    منم موافقم ، البته تا حدودی حق داره مشتری چون بعضیا اصلا تیکت رو جواب نمیدن !!!

    اما مشتری هم بایت مراعات کنه ، اول تیکت بزنه اگه به جواب نرسید ، توی یاهو اعلام کنه و اگه نشد تلفنی تماس بگیره ...
    ✦✦ سپید وب - طراحی وب سایت و قالب وردپرس ✦✦

    ایمیل: info (a) sepidweb (dot) com


  15. #9
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    نوشته ها
    674
    تشکر تشکر کرده 
    516
    تشکر تشکر شده 
    2,000
    تشکر شده در
    1,597 پست

    پیش فرض پاسخ : انتقاد از مشتریان

    بنده هم 100% با تیکت زدن موفق هستم
    اول به دلیل مسایل امنیتی. چون این امکان هست هرکسی با یاهو پیغام بده بدون این که سرویس مال طرف باشه
    در تیکت برای پیگیری های بعدی مستندات ذخیره میشه
    همین طور درخواست های مشتری ذخیره میشه اگه مشکلی پیش امد....
    و... و... و ...

  16. تعداد تشکر ها از Milad-H به دلیل پست مفید


  17. #10
    عضو انجمن 0060 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    بی سرزمین تر از باد
    نوشته ها
    306
    تشکر تشکر کرده 
    826
    تشکر تشکر شده 
    1,020
    تشکر شده در
    586 پست

    پیش فرض پاسخ : انتقاد از مشتریان

    به عنوان یه مشتری فقط با تیکت زدن مواقم اگه زیاد طول کشید جواب ندادن تلفن

    اشتباه از هاستینگهایی که کلا ایمیل میزارن و میان مسنجر

    مگه سایت موزیک یا چیز پی ان که از طریق یاهو پشتیبانی کنن
    12 سال سابقه ورود به سایت!

  18. تعداد تشکر ها از 0060 به دلیل پست مفید


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •