از این مشتری ها تاحالا داشتید ؟
در برابر این گونه مشتری ها چه چیزی می تونید بگید ؟
![]()
از این مشتری ها تاحالا داشتید ؟
در برابر این گونه مشتری ها چه چیزی می تونید بگید ؟
![]()
ایول به این مشتری !- به نظر من شما متن انگلیسی abuse دیتاسنتر رو براشون بفرستید انشالله که قانع بشن!
![]()
برای ما هم پیش اومده که با توضیحات کامل مشتری توجیه شده
بهترین کار این هست پولش را بک کنید و بره تا بی دلیل با اعتبارتون بازی نشه
چون این دسته آدم ها پس فردا همه جا میگن فلانی کلاه برداره
بهتره یه توضیحاتی هم از دیتاسینتر و spam بهش بدین چون خیلیا فکر می کنن که یه نفر هست این دیتاسنتر :دی
معنی mass mail رو میدونه ، اما فکر کنم نمیدونه هاست اشتراکی هست
پولش رو پس میدم !
تایید میشهچون این دسته آدم ها پس فردا همه جا میگن فلانی کلاه برداره
پس میدید ؟
بله خوب مثله یکی از دوستان من که پولشو بعد از 2 ماه پس دادید
دوست عزیز به نظر من حقتون نیس که پول رو پس بدین ، باید به طور کامل مشتری رو توجیه کنید .
تا متوجه قوانین استفاده از هاست اشتراکی بشه
موفق باشید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)