سلام دوستان
کسی اینجا هست از هاست دانلود hidata استفاده کرده باشه ؟
اگه هست لطفا بگید کیفیتش چطوره از نظر آپتایم و سرعت دانلود
ممنون./
سلام دوستان
کسی اینجا هست از هاست دانلود hidata استفاده کرده باشه ؟
اگه هست لطفا بگید کیفیتش چطوره از نظر آپتایم و سرعت دانلود
ممنون./
ویرایش توسط Ricardo : April 22nd, 2019 در ساعت 15:59
وقتی کسی پستی ارسال نکرد یعنی دوستان با این هاستینگ آشنایی ندارن!
یا اینکه کسی از سرویس هاشون استفاده نکرده ؟
امکان ارسال تیکت سوالات پیش از خرید، بدون ثبت نام وجود نداره، من ایمیل زدم ولی جوابی داده نشد !
کاش هاستینگ ها این مورد رو اصلاح کنند، کسی که سرویسی ازشون نداره ، دلیلی برای ثبت نام و دادن مشخصات و تلفن وجود نداره، اونم برا پرسیدن یه سوال !
نتیجه: پشتیبانی و راه های ارتباط مهمه، وقتی جواب ایمیل نیاد ، بنظر من اعتباری نداره.
یه بار یه خریدی هم از تیک وب داشتم، یه تیکت ارسال کردم ، بعد از 35 روز هنوز جواب ندادن! (البته من هفته ی اول فایل های سایت رو برداشتم و رفتم، چون ظاهرا کسی خونه نبود !)
مدیران میتونن تاپیک رو ببندن ./
ویرایش توسط Ricardo : April 22nd, 2019 در ساعت 17:46
میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
غیر مرتبط هست ولی همچین چیزی که میفرمایید خیلی نادر اتفاق میفته و دلیلش هم معمولا تغییراتی در پورتال یا اسپم شدن درخواست شماست (سابقا سیستم اشتباه تشخیص میداد)
ولی اینکه کسی خونه نبود یکم خنده داره ، اگر ما فقط یک روز سرویس ها و سرور هامون رو مانیتورینگ انجام ندیم مشکلات زیادی ایجاد میشه (به دلیل تعداد مشتریان و سرور ها)
ضمن پوزش از شما اگر تیکتی بیشتر از 48 ساعت پاسخ نگرفتید از طریق لینک زیر شکایتتون ارسال کنید حتما توسط مدیریت رسیدگی میشه
https://tikweb.ir/portal/report/
موفق باشید
ویرایش توسط tikweb.ir : April 23rd, 2019 در ساعت 01:27
:: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
:: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت
کاری ندارم به اینکه اگر هاستینگی پاسخ مشتری رو نده کلا نمیشه اسمش رو گذاشت مشتری مدار یا هاستینگ
اما در حالت کلی
1. دلیل نمیشه چون 1 ساعت از ارسال تیکت گذشته طرف بیاد توی فروم های مختلف داد و بیداد کنه / حداقل باید 2 روز صبر داشته باشه ببینه پاسخی دریافت میکنه یا نه. الان متاسفانه مد شد این رفتار / طرف میلیاردی هم سرش کلاه میره نمیاد اینجوری کنه حالا یک نفر میاد خرید میکنه مثلا 100 هزار ت بعد میاد میگه کلاه منو باد برده / بعضی چیزها رو خودمون باید در وجود خودمون داشته باشیم مثل شعور و فهم / اگر حس مکنه کلاه شو برداشتن نباید از مراجع مربوطه پیگیر بشه ؟/یا بیاد علنی بگه این طرف چون 1 ساعت از تیکت من گذشته و پاسخ نداده کلاه برداشته ؟!
2. کلا اگر از جای معتبر خرید انجام بدید و جایی که هیچ نام و نشانی ازشون روی سایتشون نیست خرید نکنید دیگه کلاه کسی این وسط برداشته نمیش
ما هنوزم میبینیم طرف میره از جایی خرید میکنه بعد میبینه کلاهش رو برداشتن میاد اینجا تاپیک میزنه و بعد ادرس سایت اون کلاهی رو که میزارن میبینیم طرف فقط یک whmcs خالی هست بدون هیچ نام و نشانی / خب این یعنی عقل ؟
به هر حال علاوه بر اینها اگر 1 قرون برای کسب و کار خودمون هم ارزش قائل میشیم نباید به هر قیمتی سرویس تهیه کرد
دوستی میاد سرور مثلا رم 1 رو میده 30 ت / شما بیا یه سرچ بزن و یا با منطق بشین فکر کن / با خودت میگی وقتی یک ای پی حدود 20 ت در میاد اون هاستینگ چرا باید سرور رم 1 گیگ رو به من 30 ت بده ؟ مشخصه یک جای کار میلنگه / یا کیفیت سرویس هاشون مسخست یا فقط میخواد بتیغه / یا میخواد در راه خدا کار کنه که الان کسیو نداریم که بخواد توی این دنیا در راه خدا کار کنه /
حالا شما جای این 30 ت بیا 50-60 ت هزینه کن اونوقت متوجه میشید که تفاوت قیمت بابت چی هست (البته این مورد برای همه هاستینگ ها نیست / فقط شامل معتبر ها میشه)
کلا باید برای کسب و کار خودمون ارزش قائل بشیم اگر میخواهیم موفق بشیم و یکم هزینه جای دوری نمیره و برمیگرده از کارمون .
شما 30 ت برای سرور پرداخت کنید میبینید فردا
سلام،
قربان اگر به دنبال تحقیق و سوال در رابطه با سرویس های ما هستید، هم از طریق تیکت و هم از طریق تلفن درج شده در وبسایت می توانید این موضوع را پیگیری فرمائید.
بررسی ایمیل ها زمان بر خواهد بود و پاسخگویی به آنها ممکن است طول بکشد. سریع ترین راه ارتباطی تلفن و تیکت می باشد.
ارادت.
های دیتا | تجربه خوش میزبانی!
شرکت میزبان داده رهام (شماره ثبت 2539) | تلفن: 02435278112 | وبسایت: hidata.org
پس کسی خونه هست![]()
ببخشید، اگر نمیشه راحت اعتماد کرد حق بدید، دیگه مثل قدیم نیست، الان زنگ میزنی پشتیبانی میبینی مدیریت محترم هاستینگ یه پسر 16 سالهس، که حوصلهش سر رفته ، از باباش پول گرفته هاستینگ زده! (برا یه خرید ده جا تیکت زدن راحت تر از ده جا زنگ زدن هست)
و در مورد تیکت، لطفا در whmcs بخش تماس رو باز بزارید که برای یه سوال مجبور نباشیم یه لیست ثبت نام رو پر کنیم از شماره و ایمیل و کد ملی و ... (فقط شماره دخترخاله آدم رو نمیخواد) ، آخرش هم به همون یه سوال ختم بشه و سرویسی خریداری نشه !
اینقدر همه جا تلفن و ایمیل دادیم، که پیام ها و sms های تبلیغاتی ولمون نمیکنه! ( این پیامای کاشت مو کشت مارو، نمیدونم از کجا میدونن کی مو داره کی نداره! )
ویرایش توسط Ricardo : April 22nd, 2019 در ساعت 18:09
های دیتا | تجربه خوش میزبانی!
شرکت میزبان داده رهام (شماره ثبت 2539) | تلفن: 02435278112 | وبسایت: hidata.org
بنده از سرورهای مجازی این شرکت استفاده کردم، و بسیار راضی کننده بود. هم از نظر آپتایم، پایداری و کیفیت، هم از نظر پشتیبانی.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)