با سلام خدمت دوستان عزیز
بزرگوتران من مشکلی برام پیش اومده اونم اینه که وقتی مشتری سفارشی میده تاریخ ثبت محصول با تاریخ سررسید محصول یکی هستش...!!!!
این ایرادش از کجاست؟کرون هم کانفیگ شدست ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن
با سلام خدمت دوستان عزیز
بزرگوتران من مشکلی برام پیش اومده اونم اینه که وقتی مشتری سفارشی میده تاریخ ثبت محصول با تاریخ سررسید محصول یکی هستش...!!!!
این ایرادش از کجاست؟کرون هم کانفیگ شدست ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن
یه گزینه داخل بخش Setup > Automation Settings هست به اسم Change Due Dates، چک کنید اون فعاله؟
در قسمت Billing Settings کل تیک هارو فعال کن.
AMYR.IR
Telegram & Back-End Developer
با سلام مجدد فعال بود از قبل
صورتحساب رو پرداخت کنن هم باز آپدیت نمیشه؟ یه سفارش رو زیر نظر بگیرید بررسی کنید ببینید Billing Cycleش درسته؟ و اینکه چک کنید بعد از پرداخت سررسید آپدیت میشه یا نه.
AMYR.IR
Telegram & Back-End Developer
به صورت دستی اگر فاکتور را ویرایش کنید و وضعیت آن را به پرداخت شده تغییر دهید ، تاریخ سررسید تغییر نخواهد کرد .
به جهت عملکرد دستی باید در قسمت /invoices.php?status=Unpaid فاکتور مورد نظر را چک باکس را تیک کنید و سپس بر روی دکمه تنظیم به شکل پرداخت شده کلیک نمائید .
در این وضعیت تاریخ سررسید اعمال خواهد شد .
منظورشون اینه که آخر آدرس پنل مدیریتتون اضافه کنید اونو.
بجای www.domain.com/admin/ آدرس پنل مدیریتتون رو وارد کنید و توی مرورگر بزنید.کد HTML:www.domain.com/admin/invoices.php?status=Unpaid
AMYR.IR
Telegram & Back-End Developer
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)