
نوشته اصلی توسط
mask-online
با سلام
در خصوص مودم باید بگم بعید میدونم هنگ کنه
زمانی که موفق نشید به مدیریت مودم برید یا پیغام آپدیت بهتون بده اونوقت مشکل از مودم هست
اما در خصوص کیفیت خططتون باید بگم مشکل از سیم کشی هست که اینطور کیفیت پایین میده
برای تست و رفع مشکل این موارد رو میتونید بررسی کنید
1-مودم رو به اول ورودی خونه ببرید و تمام داخلیارو قطع کنید و مستقیم وصل کنید به مودم
اگر کیفیت بیشتر شد مشکل داخلی هست ولی اگر همونطور بود باید با یه راه دیگه تست کنید
2-برای راه دیگه تست یه مودم دیگه ترجیحا دی لینک یا غیر از مودم فعلی تست بگیرید
اگر کیفیت بالا رفت با اتصال داخلی این موارد رو روی داخلی هم تست بگیرید
3-اگر غیر از دو راه بالا وضعیت تغییری نداشت مشکل از مرکز هست که باید ارجاع بدید به سرویس دهنده
موفق باشید
سلام خیلی ممنون بابت راهنمایی شما
مودم رو به اول ورودی خونه وصل کردم هیچ تغییری ایجاد نشد !
به صفحه مدیریت مودم با 192.168.1.1 می تونم وصل بشم هرچند خیلی وقت های باید مودم رو خاموش روشن کنم تا بتونم واردش بشم
به 195 هم شکایت کردم پرسنل مخابرات اومد مودم خودش رو به سیم وردی خونه وصل کرد با کمال ناباوری snr شد 21 ! برا همین من به شک افتادم که مودم مورد داره !
البته سیم کشی خونه هم ایراد داره . از سیم برق معمولی که سفیدن برای سیم کشی تلفن استفاده شده !