وقت بخیر،
از اونجاییکه علاوه بر تغییر در DNS Zone پلاگین هم نصب شده بنده پیشنهاد می کنم از سرویس دهنده بخواید با تهیه بکاپ از وضعیت فعلی، اطلاعات رو به آخرین بکاپ موجود قبل از تغییرات شما بازگردانی کنند.
اما اگر تو این فاصله تغییرات دیگه ای هم دادید که بازگردانی براتون سخته رفع مشکل نباید کار سختی باشه. کافیه از طریق همون سی پنل بخش Domain > Advanced DNS Zone Editor اون رکوردهایی رو که اضافه کردید حذف کنید.
ضمن اینکه پلاگین رو هم غیر فعال کنید.
توجه کنید رکوردهای معمول سی پنل برای ایمیل به شرح زیر هستند که در نهایت بعد از حذف رکوردها باید به شرح زیر باقی بمونند:
کد:
mail 14400 IN CNAME domain.com.
domain.com. 14400 IN MX 0 domain.com.
domain.com. 14400 IN TXT "v=spf1 +a +mx +ip4:1.2.3.4 ~all"
default._domainkey 14400 IN TXT "v=DKIM1; k=rsa; p=xxx"