سلام ، دوستان ممنونو میشم توی این تاپیک شرکت کنید ، بنده یک سوال داشتم و اونم اینه که
شما به عنوان یک کاربر (مصرف کننده) از پنل کاربری سایت هاستینگ چه انتظاراتی رو دارید
ممنون میشم بیان کنید
سلام ، دوستان ممنونو میشم توی این تاپیک شرکت کنید ، بنده یک سوال داشتم و اونم اینه که
شما به عنوان یک کاربر (مصرف کننده) از پنل کاربری سایت هاستینگ چه انتظاراتی رو دارید
ممنون میشم بیان کنید
واقعيتش هيچي ! من كه خودم ترجيح ميدم پنل virtualizorيا vsphere داشته باشم و يك ايميل براي پشتيباني كفايت ميكنه حداقل واسه من. يا نهايتا واسه فاكتور ها جا داشته باشه كه مهم نيست ، چون تو reminder گوشي سيو ميكنم..!
کارشناس سئو، مشاور خدمات و خرید سرور
متوجه منظورتون شدم. همونطور كه عرض كردم ، نيازي به هيچ يك از امكانات موجود نيست( حداقل بنده ندارم ). همه اسكريپت ها به نحوي كار ها رو توسط virtualizor يا vsphere انجام ميدن كار هايي كه ميخواييد رو انجام ميدن. من ترجيح ميدم كار كردن مستقيم رو ، چون باعث ميشه متكي به چيزي نباشم و كارم لنگ نمونه. واسه همين واقعا پنل واسم اهميت نداره و بيشتر به كيفيت اهميت ميدم تا امكانات پنل محيط كاربري..
کارشناس سئو، مشاور خدمات و خرید سرور
در همین حدی که سرویس دهنده صادق باشه و مرتب تغییر برند نده و حساب و تکاب کاربرها و تسویه کنه کفایت میکنه
موفق باشید
Www.Viasky.Net Web Hosting , VPS , Dedicated Server , Colocation , ccTLD Domains, Official Partner of cPanel
Phone : +306949433380 , Registered Code: #51212 , European VAT Number: #165736249 , Telegram: @irvsk
نگن منابع واقعی بعد فیک بدن ، نگن پهنای باند نامحدود بعد خودت بری سرور بگیری سی پنل ران کنی فول بکاپ ریستور کنی بعد ببینی که پهنای باندتو محدود زده بوده با اینکه فکر میکردی کارش درسته و همه جام نظر کاربر پسند میزاره اما به حرفش عمل نمیکنه ، این عین ***یه
تو کارش صادق باشه همین
خوب صداقت هاست خیلی مهمه. از اونجایی که خیلی افراد حرفه ای نیستند سعی می کنند با یک سری مسائل به اصطلاح بپیچونن شون. یا تجربه خودم این بود که یک هاست میخاست بابت هر چیز کوچکی ازم پول بگیره. برای کلیک محدودیت گذاشته بود می گفت میخای تعداد کلیکت بره بالا اینقدر پول بده یا برام مشکلی پیش اومد که خیلی زمان برد تا حل بشه آخرشم مجبور شدم بیشتر هزینه کنم اما مدتها بین هاست و اسکریپت عین توپ پاس کاری می شدم
سرعت پاسخگویی به تیکت ها خیلی مهمه. من از یچیز نت افزار که خیلی خوشم اومد این بود که بدون نیاز به ثبت نام می تونی تیکت بزنی و مثلا از خدمات شون سوال کنی. حالا بقیه جاها باید کلی مراحل ثبت نام بری
البته بگم الان هاستم نت افزار نیست . با اون مورد بالا که گفتم سوء تفاهم نشه
سیستم های کارتابل مثل hostbill یا whmcs امکانات خوبی دارند.لاقل برای ما که زمانی مجبور بودیم برا ثبت دامنه و خرید هاست و سرور مستقیم بریم شرکت یا پول رو بصورت بانکی پرداخت کنیم و فیشش رو بفرستیم،الان همه چیز اوکیه
چرا میپرسید؟قراره خودتون طراحی کنید؟
خب خوبه.
البته بهتره که یه سیستم از صفر بصورت بومی طراحی کنید اما میدونم که کاربران ایرانی از محصولات بومی حمایت نمیکنند.
که حق هم دارند.
ولی من خودم چند سال پیش یه چیزی شبیه whmcs با دات نت طراحی کرده بودم.
امکان چت صوتی و تصویری هم داشت.
فکر میکنم الان خیلی کارا باشه این گفتگوی صوتی.خیلی مشکلات رو نمیشه نوشت. بصورت صوتی بشه با پشتیبان صحبت کرد بهتره.
کلا ایده های زیادی میشه روش پیاده کرد.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)