سلام
دوستان منظور از پشتیبانی لول 1 و لول 2 چیه؟و شامل چه خدمات متمایزی نسبت به یکدیگر میشه؟
و سوال دومم هم اینه سرور های فول منیج دارای چه خدماتی هستند؟
سلام
دوستان منظور از پشتیبانی لول 1 و لول 2 چیه؟و شامل چه خدمات متمایزی نسبت به یکدیگر میشه؟
و سوال دومم هم اینه سرور های فول منیج دارای چه خدماتی هستند؟
سلام دوست عزیز
دقت کنید مواردی که شما گفتید مربوط به سرویس دهنده شماست و برای هر سرویس دهنده متفاوته
مثلا برای سرور برخی سرویس دهنده ها موارد مربوط به سیستم عامل و نرم افزار رو انجام نمیدن اما بعضی ها انجام میدن
سلام اصطلاح لول 1 و لول 2 که فرمودید احتمالا در قوانین فروشگاهی که قصد خرید ازش دارید توضیح داده شده است
میتونید مثالی از خدمات متفاوت هر لول بزنید و یک مقایسه با سایت خارجی داشته باشید
مثلا هتزنر
از دوستان دیگه کسی نیست توصیحی بده
اگه میتونید آدرس جایی که همچین چیزی رو مشاهده کردید بدید
don't underestimate the power of a common man
هتزنر بود دوست عزیز
دسته بندى هاى پشتيبانى رو ميگن لايه يا همون لول ( به زبان انگليسى ). پشتيبانى لايه يك از همه قوى تر هست و معمولا هزينه داره. مثلا تو سرويس دهنده هاى اينترنت ايران ، پشتيبان هاى شهرستان ها ميشن لايه ٢ و ٣. پشتيبانى تهران ميشه لايه يك ( فقط پارس آنلاين لايه يك داره ). در مورد ديتاسنتر ها هم همينطوره
پيروز باشيد
کارشناس سئو، مشاور خدمات و خرید سرور
سلام
دوست عزیز دقیقا برعکس فرمودید... تقریبا توضیح ها صحیح هست منتها لول ها برعکس!
یک توضیح کلی در زمینه آی تی میتونه در این لینک بهتون داده بشه:
http://joehertvik.com/help-desk-defi...vel-3-support/
البته شرکت هایی که پشتیبانی سطح بندی شده و دقیق دارن ، قطعا شرح وظایف و خدمات هر سطح از پشتیبانی رو به طور دقیق مشخص کردن...
و البته تعریف هر سازمان/شرکتی از سطوح پشتیبانی متفاوت هست. اما در لینک بالا یه شماتیک کلی میتونید ببینید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)