
نوشته اصلی توسط
مینا-صیفی
نمایندگی ها از اسمش معلومه نماینده هستند و در پنل اونا ثبت میشه و %از شرکت میگیرند .
اما از خود اسیاتک که هم شماره پشتیبانی هم پنل کاربری 1544 هست رایگان ثبت نام سپس فقط پول سرویس را میدید .
اما نمایندگی ها قبلا ها خبر داشتم 1.2 مورد پول اضافی میگرفتند . در کل بهتره از اصل خودش از مرکز خودش خرید کنید چرا میخواهید از واسطه بگیرید . هر طور خودتان مایل هستید من مشترک 6.7ساله اسیاتک هستم دارم بهتون از رو تجربه میگم .
شاتل خوبه اسیاتک هم خوبه . قطعی ها هم افت سرعت همه جا هست نت ایرانه دیگه چی میشه گفت ... ما الان 20 روزه شب ها افت سرعت داریم اسیاتک هستیم مخابرات پهنا باند اینا مشکل داره به گفته ی اسیاتک .
من روی سرور خارج 450 600 ایران 600 700 میره . ولی خود اسیاتک هم بزنگی ثبت نام میکنند شما را . علت اینم تو اسیاتک سرعت پایین میگیرید اما دارید در حد سرعت 2 مگابیت یا 4 مگابیت سرعت میده دلیل اینه اسیاتک پهنا باند روی خط 10 مگابیت باز میزاره . البته اگر کیفیت خط شما خوب باشه اکر متوسط باشه 6 مگابیت باز میزاره .
شما وارد پنل مودم خود بشید قسمت Status عکس بگیرید بزارید اینجا کیفیت خط شما را ببینم و Data Rate شما را .
کد:
Line Rate - Upstream (Kbps): |
767 |
Line Rate - Downstream (Kbps): |
12857 |
این اطلاعات بر حسب خط تلفنه یا بر حسب سرویسیه که از شاتل دارم؟
این اعداد چطور بدست اومده؟ مثلا با یه سروری چیزی تست کرده؟ یه چیزی مثله speedtest.net ؟