سلام
ما یک مدت که فروشگاه اینترنتی داشتیم مجبور شدیم سرویس پرداخت در محل تهیه کنیم.مهمترین دلیل هم اعتماد مشتری بود(ای نماد هم نیومده بود و تازه حرفش بود که میخواد بیاد) بنابراین طرف نمیدونست رو چه حساب به ما اعتماد کنه
اما از طرف دیگه برای ما دردسر زیادی داشت:
1) برای راه اندازی سرویس 2-3روز ما رو اذیت کرد و مجبور شدیم به مرکز پستی شهر(اصفهان - مرکز پست نشاط) بریم و اونها هم هی ما رو الاف کردن (برای فعال سازی سرویس و هماهنگی با پست)
2) باید با مامور پست هماهنگ میکردیم و صرفا "اماده به ارسال" قرار دادن سفارش در پنل سرویس کافی نبود و باید به مامور پست زنگ میزدیم میگفتیم یک سفارش هست فردا بیا...
3) مامور پست صرفا در ساعت و روز خاصی از هفته(دو روز از هفته) میومد و مجبور بودیم سفارش رو تا روزی که مامور میاد معلق نگه داریم تا بیاد و بهش بدیم و ارسال بشه
4) چندبار پیش اومد بعد از ارسال سفارش فرد سفارش دهنده در ادرس حضور نداشت و یا به نحوی برای اذیت ما به صورت فیک سفارش داده بود که باعث متضرر شدن ما میشد.
5) واریز دیر هزینه های دریافتی که البته زیاد هم اذیت نکرد
یک بار پیش اومده بود یکی سفارش داده بود در یک شهر و محصول هم به دستش رسیده بود اما چون با طرف با مامور پست رفیق بود پولش رو نداده بود(محصول هم هزینه بالایی داشت) و دیگه هم نمیخواست پرداخت کنه اخر سر هم ما بعد از کلی تماس با شرکت پول رو گرفتیم
