صفحه 1 از 7 12345 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 64

موضوع: مشتری مداری به چه قیمتی؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم delta آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    مغازم
    نوشته ها
    1,270
    تشکر تشکر کرده 
    1,468
    تشکر تشکر شده 
    5,180
    تشکر شده در
    2,621 پست

    109 مشتری مداری به چه قیمتی؟

    سلام.مستقیم میرم سر اصل مطلب.آقا توهین و بی احترامی مشتری تو این انجمن بیش از حد زده بالا.الکی نندازید گردن مدیریت که ربطی به مدیریت انجمن نداره.خودتون خواستید این رفتار رو باهاتون داشته باشند.خداشاهده تو چندین و چند تاپیک دیدم مشتری ها طلبکارانه و با بی احترامی تمام درخواست سرویس میکنند و همکاران محترمه با این که دارند میبینند طرف بی شعور هست بازم بهش جواب میدند و آفر میدند و بعضی ها خم و راست دارند براش میشوند.. واقعا شان شما در چه حد هست؟ به خاطر 20 هزار تومان حاظرید یک مشتری بی شعور بی ادب رو بپذیرید؟ کار رو تو این بین هاستینگهای جدید و نو پا خراب میکنند و کاری کردند که مشتریها پر رو شوند. بله گفتند همیشه حق با مشتریست اما واقعا این حرف درسته؟ به چه قیمتی؟
    تو چند تاپیک دیدم مشتری رسما به همکاران قدیمی و با شخصیت کلی توهین کردند و بقیه همکارا به جای طرفداری و اینکه حداقل بهش تذکر بدند به خاطر 10 هزار تومان مشتری ساکت شدند و آفر خودشون رو به مشتری میدند..واقعا آن 10 هزار تومان ارزش داره همکار محترم که به همکارت اینقدر توهین بشه؟

    طرف آمده تاپیک زده یک هاست پرسرعت چند صد گیگی میخوام در حد مشخصات سرور اختصاصی میده بعد تهش مینویسه فقط هاستینگای اینماد دار و شرکتی آفر بدند.بودجه ماهانه 30 هزار تومان میخوام بدم!! کسی الکی آفر نده نمیتونید پشتیبانی کنید حوصلتون رو ندارم بعدا دبه در نیارید و .... بعد 20 تا همکار آفر میده طرف 19 تاشو د ز د و سرویس بی کیفیت و افتضاح و فلان فلانی هستی و... بهش نصبت میده!! بقیه هم میشینن تماشا میکنند و بازم آفر میدند! جناب مشتری آن 30 تومان پول آدامس آنی که مسخرش میکنی و توهین میکنی هم نیست.حد خودتو بدون!

    یک کلام.آقا مشتری رو دارید پر رو میکنید.البته جسارت نشه به مشتریهای محترمه منظور با بعضی اشخاص هست که حد خودشونو نمیدونن. نمیخوام تبلیغات بشه اما خدایی دوستان این هاست دل رو ببینید؟ به هر کسی سرویس نمیده.مشتری اگرمیلیونر هم باشه اخلاق مناسب نداشته باشه قبولش نمیکنه! همیشه هم مشتری قربون صدقش میره...بهتره کمی یاد بگیریم از بعضی ها.
    فروشگاه بازی , کنسول, لوازم دیجیتال دلتافوکس
    فروش و واردات محصولات در منطقه ازاد انزلی

  2. تعداد تشکر ها ازdelta به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن Cpt.Liux آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    نوشته ها
    168
    تشکر تشکر کرده 
    67
    تشکر تشکر شده 
    225
    تشکر شده در
    177 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    من در زمینه ارائه سرویس هاستینگ نیستم خودم ولی با شما
    کاملا موافق هستم. متاسفانه یه سری به خاطر 20 تومن بیشتر کل کلاس ارائه خدمات رو آوردن پایین. اصلا چه معنی داره شما ببینی به شرایط مشتری میخوری یا نه؟ مشتری باید بیاد دونه دونه تاپیک هارو بخونه ببینه کدوم مناسب وسع مالی و شرایطش هست.
    خرید آنلاین ویندوز 10 لایسنس اورجینال با قیمت نمایندگی
    Yahoo! : Liuxnet / Email: support@liuxnet.com / TELL: +60 147 - 354750
    ارائه خدمات مالی و ارزی به کاریران پارسی زبان

  4. تعداد تشکر ها ازCpt.Liux به دلیل پست مفید


  5. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    143
    تشکر تشکر کرده 
    256
    تشکر تشکر شده 
    1,125
    تشکر شده در
    755 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط delta نمایش پست ها
    سلام.مستقیم میرم سر اصل مطلب.آقا توهین و بی احترامی مشتری تو این انجمن بیش از حد زده بالا.الکی نندازید گردن مدیریت که ربطی به مدیریت انجمن نداره.خودتون خواستید این رفتار رو باهاتون داشته باشند.خداشاهده تو چندین و چند تاپیک دیدم مشتری ها طلبکارانه و با بی احترامی تمام درخواست سرویس میکنند و همکاران محترمه با این که دارند میبینند طرف بی شعور هست بازم بهش جواب میدند و آفر میدند و بعضی ها خم و راست دارند براش میشوند.. واقعا شان شما در چه حد هست؟ به خاطر 20 هزار تومان حاظرید یک مشتری بی شعور بی ادب رو بپذیرید؟ کار رو تو این بین هاستینگهای جدید و نو پا خراب میکنند و کاری کردند که مشتریها پر رو شوند. بله گفتند همیشه حق با مشتریست اما واقعا این حرف درسته؟ به چه قیمتی؟
    تو چند تاپیک دیدم مشتری رسما به همکاران قدیمی و با شخصیت کلی توهین کردند و بقیه همکارا به جای طرفداری و اینکه حداقل بهش تذکر بدند به خاطر 10 هزار تومان مشتری ساکت شدند و آفر خودشون رو به مشتری میدند..واقعا آن 10 هزار تومان ارزش داره همکار محترم که به همکارت اینقدر توهین بشه؟

    طرف آمده تاپیک زده یک هاست پرسرعت چند صد گیگی میخوام در حد مشخصات سرور اختصاصی میده بعد تهش مینویسه فقط هاستینگای اینماد دار و شرکتی آفر بدند.بودجه ماهانه 30 هزار تومان میخوام بدم!! کسی الکی آفر نده نمیتونید پشتیبانی کنید حوصلتون رو ندارم بعدا دبه در نیارید و .... بعد 20 تا همکار آفر میده طرف 19 تاشو د ز د و سرویس بی کیفیت و افتضاح و فلان فلانی هستی و... بهش نصبت میده!! بقیه هم میشینن تماشا میکنند و بازم آفر میدند! جناب مشتری آن 30 تومان پول آدامس آنی که مسخرش میکنی و توهین میکنی هم نیست.حد خودتو بدون!

    یک کلام.آقا مشتری رو دارید پر رو میکنید.البته جسارت نشه به مشتریهای محترمه منظور با بعضی اشخاص هست که حد خودشونو نمیدونن. نمیخوام تبلیغات بشه اما خدایی دوستان این هاست دل رو ببینید؟ به هر کسی سرویس نمیده.مشتری اگرمیلیونر هم باشه اخلاق مناسب نداشته باشه قبولش نمیکنه! همیشه هم مشتری قربون صدقش میره...بهتره کمی یاد بگیریم از بعضی ها.
    دقیقا همینطور هست البته 10 -20 درصد اینطور هستند که 99% به خاطر سن کمشون هست

    بعضی مشتری ها هستند که فکر میکنند با خرید یک سرور 15 20 هزار تومانی کل سایت و سرورهای فرونشده رو صاحب شدند و به خودشون اجازه میدند با لحن بسیار بدی با فروشنده صحبت کنند و تربیت نداشته خانوادگی خودشون رو نمایش بدند

    واقعا که بعضی همکاران اینهارو بسیار پر رو کردند. البته منظور تمامی کاربران نیست و کاربران فهیم و با ادب بسیار زیادی هم تو همین انجمن وجود داره

    توصیه من هم برخورد هم 15-20 هزار تومان ارزش اعصاب خوردکنی و بی احترامی رو نداره

    تشکر از استارتر عزیز

  6. تعداد تشکر ها ازpersianmagic به دلیل پست مفید


  7. #4
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2014
    نوشته ها
    73
    تشکر تشکر کرده 
    6
    تشکر تشکر شده 
    96
    تشکر شده در
    74 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط delta نمایش پست ها
    سلام.مستقیم میرم سر اصل مطلب.آقا توهین و بی احترامی مشتری تو این انجمن بیش از حد زده بالا.الکی نندازید گردن مدیریت که ربطی به مدیریت انجمن نداره.خودتون خواستید این رفتار رو باهاتون داشته باشند.خداشاهده تو چندین و چند تاپیک دیدم مشتری ها طلبکارانه و با بی احترامی تمام درخواست سرویس میکنند و همکاران محترمه با این که دارند میبینند طرف بی شعور هست بازم بهش جواب میدند و آفر میدند و بعضی ها خم و راست دارند براش میشوند.. واقعا شان شما در چه حد هست؟ به خاطر 20 هزار تومان حاظرید یک مشتری بی شعور بی ادب رو بپذیرید؟ کار رو تو این بین هاستینگهای جدید و نو پا خراب میکنند و کاری کردند که مشتریها پر رو شوند. بله گفتند همیشه حق با مشتریست اما واقعا این حرف درسته؟ به چه قیمتی؟
    تو چند تاپیک دیدم مشتری رسما به همکاران قدیمی و با شخصیت کلی توهین کردند و بقیه همکارا به جای طرفداری و اینکه حداقل بهش تذکر بدند به خاطر 10 هزار تومان مشتری ساکت شدند و آفر خودشون رو به مشتری میدند..واقعا آن 10 هزار تومان ارزش داره همکار محترم که به همکارت اینقدر توهین بشه؟

    طرف آمده تاپیک زده یک هاست پرسرعت چند صد گیگی میخوام در حد مشخصات سرور اختصاصی میده بعد تهش مینویسه فقط هاستینگای اینماد دار و شرکتی آفر بدند.بودجه ماهانه 30 هزار تومان میخوام بدم!! کسی الکی آفر نده نمیتونید پشتیبانی کنید حوصلتون رو ندارم بعدا دبه در نیارید و .... بعد 20 تا همکار آفر میده طرف 19 تاشو د ز د و سرویس بی کیفیت و افتضاح و فلان فلانی هستی و... بهش نصبت میده!! بقیه هم میشینن تماشا میکنند و بازم آفر میدند! جناب مشتری آن 30 تومان پول آدامس آنی که مسخرش میکنی و توهین میکنی هم نیست.حد خودتو بدون!

    یک کلام.آقا مشتری رو دارید پر رو میکنید.البته جسارت نشه به مشتریهای محترمه منظور با بعضی اشخاص هست که حد خودشونو نمیدونن. نمیخوام تبلیغات بشه اما خدایی دوستان این هاست دل رو ببینید؟ به هر کسی سرویس نمیده.مشتری اگرمیلیونر هم باشه اخلاق مناسب نداشته باشه قبولش نمیکنه! همیشه هم مشتری قربون صدقش میره...بهتره کمی یاد بگیریم از بعضی ها.
    مشتری که اولین توهین کند = سرویس باید حذف شود

    وقتی چنین کاری انجام نمی دهید فرهنگی غلط رواج می دهید. در حالی که در قوانین همه سرویس دهنده ها همین ذکر شده ولی انجام نمی دهند

  8. تعداد تشکر ها از storage به دلیل پست مفید


  9. #5
    عدم تائید ایمیل
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    209
    تشکر تشکر کرده 
    135
    تشکر تشکر شده 
    397
    تشکر شده در
    330 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط delta نمایش پست ها
    سلام.مستقیم میرم سر اصل مطلب.آقا توهین و بی احترامی مشتری تو این انجمن بیش از حد زده بالا.الکی نندازید گردن مدیریت که ربطی به مدیریت انجمن نداره.خودتون خواستید این رفتار رو باهاتون داشته باشند.خداشاهده تو چندین و چند تاپیک دیدم مشتری ها طلبکارانه و با بی احترامی تمام درخواست سرویس میکنند و همکاران محترمه با این که دارند میبینند طرف بی شعور هست بازم بهش جواب میدند و آفر میدند و بعضی ها خم و راست دارند براش میشوند.. واقعا شان شما در چه حد هست؟ به خاطر 20 هزار تومان حاظرید یک مشتری بی شعور بی ادب رو بپذیرید؟ کار رو تو این بین هاستینگهای جدید و نو پا خراب میکنند و کاری کردند که مشتریها پر رو شوند. بله گفتند همیشه حق با مشتریست اما واقعا این حرف درسته؟ به چه قیمتی؟
    تو چند تاپیک دیدم مشتری رسما به همکاران قدیمی و با شخصیت کلی توهین کردند و بقیه همکارا به جای طرفداری و اینکه حداقل بهش تذکر بدند به خاطر 10 هزار تومان مشتری ساکت شدند و آفر خودشون رو به مشتری میدند..واقعا آن 10 هزار تومان ارزش داره همکار محترم که به همکارت اینقدر توهین بشه؟

    طرف آمده تاپیک زده یک هاست پرسرعت چند صد گیگی میخوام در حد مشخصات سرور اختصاصی میده بعد تهش مینویسه فقط هاستینگای اینماد دار و شرکتی آفر بدند.بودجه ماهانه 30 هزار تومان میخوام بدم!! کسی الکی آفر نده نمیتونید پشتیبانی کنید حوصلتون رو ندارم بعدا دبه در نیارید و .... بعد 20 تا همکار آفر میده طرف 19 تاشو د ز د و سرویس بی کیفیت و افتضاح و فلان فلانی هستی و... بهش نصبت میده!! بقیه هم میشینن تماشا میکنند و بازم آفر میدند! جناب مشتری آن 30 تومان پول آدامس آنی که مسخرش میکنی و توهین میکنی هم نیست.حد خودتو بدون!

    یک کلام.آقا مشتری رو دارید پر رو میکنید.البته جسارت نشه به مشتریهای محترمه منظور با بعضی اشخاص هست که حد خودشونو نمیدونن. نمیخوام تبلیغات بشه اما خدایی دوستان این هاست دل رو ببینید؟ به هر کسی سرویس نمیده.مشتری اگرمیلیونر هم باشه اخلاق مناسب نداشته باشه قبولش نمیکنه! همیشه هم مشتری قربون صدقش میره...بهتره کمی یاد بگیریم از بعضی ها.

    با حرف شما موافقم و خیلی هم موافقم اما ....
    یک ضرب المثل هست میگه خرهم می**ه باید چوب تو ک*نش کرد ؟!!
    ما فروشندگان احترام مشتری ها رو تا جایی که خود مشتری با ما همراه باشید نگه میداریم و خواهیم داشت !
    اگر مشتری بی احترامی کنه باز هم ما بهش بی احترامی نخواهیم کرد و فقط در پشتیبانی این شخص کمی کم و کاستی میزاریم !
    بهترین کار و حرفه ای ترین رفتار همین هست !‌
    شعور هر کس نشانگر شخصیت اوست !
    موضوع بعد اینماد هست که بسیاری از مشتری ها گمان میکنند با داشتن یک نماد که با فرستادن مشخصات و ثبت سایت به شما میدهند تضمین کننده ی کیفیت هست ؟!
    به امید روز های بهتر !
    موفق و پیروز باشید !

  10. تعداد تشکر ها ازJavan Host به دلیل پست مفید


  11. #6
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    نوشته ها
    65
    تشکر تشکر کرده 
    3,628
    تشکر تشکر شده 
    190
    تشکر شده در
    127 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    سلام.
    من خودم فقط و فقط یه مصرف کننده و مشتری هستم ولی حرفهای استارتر واقعا درست و به جا هست .
    مشتری اونم نیو یوزر ۲۰۱۴ میاد تاپیک میزنه اگه نماد نداری اگه پشتیبانی نداری وقت منو نگیر!!!!!!!!!
    عجیبا غریبا
    با تشکر از استارتر

  12. تعداد تشکر ها ازseyyed_ahmad به دلیل پست مفید


  13. #7
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط seyyed_ahmad نمایش پست ها
    سلام.
    من خودم فقط و فقط یه مصرف کننده و مشتری هستم ولی حرفهای استارتر واقعا درست و به جا هست .
    مشتری اونم نیو یوزر ۲۰۱۴ میاد تاپیک میزنه اگه نماد نداری اگه پشتیبانی نداری وقت منو نگیر!!!!!!!!!
    عجیبا غریبا
    با تشکر از استارتر
    به به کاربر سید احمد خیلی وقته انجمن فعالیت آنچنان ندارید دلمون تنگ شده بود برای دیدن یوزرتون (جدی گفتم).

    ---------------

    استارتر محترم اگر دقت کنید خیلی از کاربران قدیمی هم کنار کشیدن کلا انجمن افتاده دست به قول دوستان یک سری که سنشون خیلی پائینه و هی تاپیک های فروش و درخواست ها میاد بالا.

    کاربر به جایی رسیده میاد میگه قوانین هاستینگ باید به نفع مشتری باشه و همیشه حق با مشتریه پرداخت هم نکرد باید سرویس رو نگه دارید هر وقت خواستیم پرداخت کنیم (دقیقا از انجمن اومده بود)

    حالا یه کاربر دیگه 3-4 ساله مشتری ماست اصلا نمیبینیم کی میاد کی میره واسه خودش پرداخت میکنه صداشم در نمیاد و حرفه ای هم هست.

    شما الان یه تاپیک بزن سرور میخوای رم 512 ماهی 5 تومان. به جان خودم کلی آفر میاد

    من نمیدونم هزینه آیپی در میاد ؟ مشتری میگه سرور میخوام در حد ابر سرور ماهی تا این قدر هم هزینه میتونم بکنم. یکی نیست بگه مرد مومن بالاخره بر اساس هزینت آفر داده بشه یا بر اساس درخواستت ؟ آخرشم میگه شما معتبر نیستی میره سراغ یکی دیگه. ما نفهمیدیم اعتبار از رو چی میبینن ، قصد خریده یا تخریب.

    کلا از انجمن نمیشه مشتری خوبی گرفت. این نظر بنده و تجربه بنده هست فقط به درد برند بالا بردن میخوره تو گوگل(که اونم داره کم کم خراب میشه فکر کنم).

    همین 40 دقیقه پیش با یکی صحبت کردم گفت رم 512 میخوام گفتم ... تومان هست گفت تو انجمن دارند زیر 10 تومان میدن چه خبره ***ی تا این حد ؟


    ما که 6 ماهی هست قطع امید کردیم به درست شدنش بقیه رو نمیدونم

    یا حق
    ویرایش توسط RoobinaServer : June 14th, 2014 در ساعت 16:36
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  14. تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید


  15. #8
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    143
    تشکر تشکر کرده 
    256
    تشکر تشکر شده 
    1,125
    تشکر شده در
    755 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    به به کاربر سید احمد خیلی وقته انجمن فعالیت آنچنان ندارید دلمون تنگ شده بود برای دیدن یوزرتون (جدی گفتم).

    ---------------

    استارتر محترم اگر دقت کنید خیلی از کاربران قدیمی هم کنار کشیدن کلا انجمن افتاده دست به قول دوستان یک سری که سنشون خیلی پائینه و هی تاپیک های فروش و درخواست ها میاد بالا.

    کاربر به جایی رسیده میاد میگه قوانین هاستینگ باید به نفع مشتری باشه و همیشه حق با مشتریه پرداخت هم نکرد باید سرویس رو نگه دارید هر وقت خواستیم پرداخت کنیم (دقیقا از انجمن اومده بود)

    حالا یه کاربر دیگه 3-4 ساله مشتری ماست اصلا نمیبینیم کی میاد کی میره واسه خودش پرداخت میکنه صداشم در نمیاد و حرفه ای هم هست.

    شما الان یه تاپیک بزن سرور میخوای رم 512 ماهی 5 تومان. به جان خودم کلی آفر میاد

    من نمیدونم هزینه آیپی در میاد ؟ مشتری میگه سرور میخوام در حد ابر سرور ماهی تا این قدر هم هزینه میتونم بکنم. یکی نیست بگه مرد مومن بالاخره بر اساس هزینت آفر داده بشه یا بر اساس درخواستت ؟ آخرشم میگه شما معتبر نیستی میره سراغ یکی دیگه. ما نفهمیدیم اعتبار از رو چی میبینن ، قصد خریده یا تخریب.

    کلا از انجمن نمیشه مشتری خوبی گرفت. این نظر بنده و تجربه بنده هست فقط به درد برند بالا بردن میخوره تو گوگل(که اونم داره کم کم خراب میشه فکر کنم).

    همین 40 دقیقه پیش با یکی صحبت کردم گفت رم 512 میخوام گفتم ... تومان هست گفت تو انجمن دارند زیر 10 تومان میدن چه خبره ***ی تا این حد ؟


    ما که 6 ماهی هست قطع امید کردیم به درست شدنش بقیه رو نمیدونم

    یا حق
    درود دقیقا حرف دل من رو زدید

    شما اگر تاپیک فروش سرور مجازی رو نگاه کنید جز 1-3 مورد هیچ فروشنده ای که بیشتر از 1 سال سابقه داشته رو نمیتونید پیدا کنید در حالی که قبلا اینطور نبود

    کار به جایی رسیده که وقتی به مشتری رم 1 گیگ 25 هزار تومان قیمت داده میشه از تعجب شاخ در میاره و ادم رو به گرون فروشی متهم میکنه در حالی که فقط هزینه ایپی در دیتاسنرری مثل رداستیشن 1.8 پوند معادل 10500 تومن هست

    بحث هم فایده ای ندارید چون جواب خواهد داد فلان فروشنده همین سرور از این دیتاسنتر رو 9 هزار تومان میده

    حالا بیا توضیح بده که فلا فروشنده سر ماه و حداکثر 3 ماه دیگه که تخفیف رداستیشن برداشته شد نیستش شما باید با اطلاعاتت خداحافظی کنی

    حرف زیاده ولی چون تاثیری نخواهد داشت این بخث ها هم فایده ای نداره

  16. تعداد تشکر ها ازpersianmagic به دلیل پست مفید


  17. #9
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    نوشته ها
    56
    تشکر تشکر کرده 
    309
    تشکر تشکر شده 
    163
    تشکر شده در
    111 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    با عرض سلام خدمت اعضای محترم انجمن
    من از همکاران فروشنده هاستینگ شما نیستم اما بعنوان یک عضو دوستدار محیط وب هاستینگ تاک میخوام در این مبحث شرکت کنم
    خدمت استارتر عرض کنم که بله کاملا با حرفتون موافق هستم.شاید یک سالی هست که این حالت رو در بسیاری از تاپیک ها مشاهده میکنم و واقعا از دیدن این رفتارها و برخوردها رنجیده خاطر هستم.ولی چون این مکان محیط خوب و با متانتیه و حالت اصلی حاکم بر این انجمن رفتار مودبانست،به همین جهت به قسمت مثبت این قضیه نگاه کردم و در انجمن ماندم.
    دوستان همه بزرگ من هستند و در جایگاهی قرار ندارم این صحبتها رو بکنم اما میخوام گلایه های خودم رو عنوان کنم.هر چند برام این مسئله اثبات شدست که حتی با گفتن حرف حق باز هم عده ای مخالفت میکنند...هرگز کاری به این دسته نداشتم و کار خودم رو اگر دیدم درسته انجام دادم
    دوستان بعنوان یک عضو دوستدار انجمن عرض میکنم احترام و ادب مراتب بالا و ظریفی داره.تنها حفط کلیات برای رعایت ادب و احترام کفایت نمیکنه. یک مورد رو استارتر موضوع بیان کردند،مثلا در همین مثال شخص با کلمات و عبارت های سنگین و متین درخواست خودش رو عنوان میکنه اما در قالب این کلمات مثلا باشخصیت،داره دستور میده و این دیگه ادب نیست دیگه موضوع از اصلش عوض شده و برگشته!
    یا حالت دیگه ای که در بین دوستان عضو انجمن زیاد مشاهده شده اینه که شخص میاد درخواستی میده یا حتی راهنمایی ای انجام میده.اما اخرش این شکلکهارو میگذاره .شما میخوای اینطوری جواب سوال ادم رو بدی اصلا ندی بهتره! میخوای جواب بدی اما اخرش این شکلک هارو اضافی کنی یعنی من بهت ر* نمیدم؟ آیا این درسته که اخر راهنمایی و یا پاسخ به سوال آدم منت بشه؟ بخدا این حرکتها زشته.به ولله شایسته هیچ انسانی نیست
    بخدا این ها هیچ ربطی به مدیر یا ناظم انجمن نداره! این برمیگرده به درون خود شخص

    یا یک حالت دیگه اینکه شخص کم تجربه ای میاد سوالی بخاطر محدوده دید محدودی که هر انسان کم تجربه ای در بدو هر کاری داره میاد سوال سبکی میپرسه یا بعضا سوالات عجیب،اما از نظر خودش عجیب نیست چون نمیدونه.آیا این درسته که افراد تازه کار مورد تمسخر و استهزاء عده ای بی ادب قرار بگیرند و جالبه خیلی از این تاپیک ها اخرش با استارتر دعوا هم میوفتند که چرا این تاپیک مسخره رو زدی؟! خوب بنده خدا اگر سوال نپرسه پس چطوری اون کار رو یاد بگیره؟؟؟ همین شمایی که الان اومدی مسخره میکنی آیا خودت یک روزی تو همین حوزه ای که هستی تازه کار نبودی؟آیا استادت با خودت اون موقع اینطوری رفتار کرد یا اینکه با ملایمت؟تا خودت به اینجا برسی؟
    و خیلی حالت های دیگه من فکر میکنم اگر بخوام بیشتر ادامه بدم ممکنه برای بعضی عزیزان این مطالب سنگین بیاد و برای جلوگیری از هر گونه تشنج تا همینجای کلام بسنده میکنم.
    فقط میخوام این رو برسونم که عزیزان من رعایت ادب و احترام باید از دل باشه و تنها با رعایت پوسته و قالب کلی ادب مشکل حل نمیشه.رعایت شان مخاطب مراتب بالایی داره که ادم همیشه برای رعایت این مورد باید خودش رو زیر نظر بگیره(مراقبه کنه)

  18. تعداد تشکر ها ازnima-s به دلیل پست مفید


  19. #10
    عضو دائم Mr.Te0 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    نوشته ها
    1,490
    تشکر تشکر کرده 
    259
    تشکر تشکر شده 
    2,950
    تشکر شده در
    1,526 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    موضوع اینجا جالب میشود که حتی فروشندگان با هر حربه ای که دارند سعی بر خراب کردن همکار خود دارند و با گذاشتن قیمت های نجومی که حتی با این قیمت ها هزینه ای پی های روی سرور مورد نظر تامین نمیشود ، باعث افزایش مشتری نماها و خراب شدن بازار میشوند.
    تمامی این اعمال فقط برای به پایین کشیدن رقیب تجاری و همکار خود میباشد.
    در اکثر مواقع هم این کار باعث تضرر شخص میشود ولی برای ضربه زدن از هیچ کاری ابا نمیکند.
    (( ای کاش رقابت برای سرویس دهی بر سر قیمت ها نبود بلکه رقابتی سالم بر اساس کیفیت و مشتری مداری بود))
    ویرایش توسط Mr.Te0 : June 14th, 2014 در ساعت 16:38
    info.mehranfar@gmail.com



  20. تعداد تشکر ها ازMr.Te0 به دلیل پست مفید


صفحه 1 از 7 12345 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور می شه یک شبکه ماهواره و اینترنتی؟
    توسط AhrimanSefid در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: August 20th, 2016, 15:40
  2. خرید لپ تاپ بدون گارانتی؟!
    توسط سیدرضا بازیار در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: June 25th, 2015, 13:11
  3. طراحی وب با چه قیمتی؟
    توسط bigsinoos در انجمن درخواست خدمات طراحی و گرافیکی
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: November 26th, 2012, 10:44
  4. خرید دلار به نرخ دولتی؟
    توسط novinvps.com در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: February 10th, 2012, 01:50
  5. پرداخت های اینترنتی؟
    توسط novinvps.com در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: July 26th, 2009, 20:11

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •