-
March 6th, 2010, 02:44
#1
عضو دائم
اگه کسی دامینشو ***یدن اینو بخونه
جدیدا مثل اینکه یکی سرورش دان شده بعد اپ شده بد که دان شده هم سرور دان شده هم دامسن ها کنترل پنیشو نداده
آره منظورم همونه D:
خوب داشتم تو webhostingtalk.com چرخ می زدم که یکی از دست ریسلرکلاب نارازی بود
مشکل نارضایتی اون نبود
چیز جالب توجه پاسخ ریسلرکلاب بود
یعنی کسی اگه بتونه به نحوی مالکیت دامینشو اثبات کنه و اینکه تامین کننده سرویس دامین که نمایندشونه پاسخ نده ما تا 48 ساعت بعد حتی یک کنترل پنل بهش می دیم
کلی تاپیک به صورت کامی و همچنین پاسخ ریسلرکلاب
Resellerclub Dispute Resolution vs. others - Web Hosting Talk
Team ResellerClub Team ResellerClub is offline
View Beta Profile
Newbie
Join Date: Feb 2006
Posts: 26
Thalaric,
When the registrant / customer of the domain name contacts us to get assistance for a domain name, we always direct him to the reseller. In the meanwhile we let the reseller know of this support incident that one of his clients got in touch with us asking for assistance.
If the registrant mentions that the he is not satisfied with the services of the reseller or has tried contacting the reseller several times, but has received no response, we initiate a reseller compliance process where we formally ask the reseller to get in touch with the customer / registrant in 48 hours and help him, else we will provide the registrant with assistance.
If the reseller helps, the case is closed, if not, we provide the registrant with a control panel request form, ask for id proof, and if all is well, we provide access of the domain name to the registrant.
How do we know who is the owner? when a person contacts us for assistance, and his details -- address, name, email address etc are mentioned in the whois, we take him to be the owner. If he is not the one in the whois, we just dont entertain him.
The regsitrant and the customer can be different, which is why we let the reseller know of the request for support. so, the registrant of the domain name is the one whom we identify as the owner of the domain name.
Since i dont know the domain name, i dont know about the specific details in your case. If you can pm me the details, i would have it checked with the support team and get back to you with what exactly happened in this case.
-
تعداد تشکر ها از Woshka به دلیل پست مفید
-
March 6th, 2010 02:44
# ADS
-
March 6th, 2010, 06:42
#2
عضو دائم
پاسخ : اگه کسی دامینشو ***یدن اینو بخونه
من عین این کار رو یک سال پیش انجام دادم و به نتیجه رسیدم ...
-
-
March 6th, 2010, 08:29
#3
عضو انجمن
پاسخ : اگه کسی دامینشو ***یدن اینو بخونه
اگر به نتیجه رسیدن به ما هم یاد بدین ما هم با این میهن نیک یا آنلاین نیک به نتیجه برسیم
Cell Phone : 09195368723
Biz Phone : 011 - 33300999
-
-
March 6th, 2010, 09:46
#4
پاسخ : اگه کسی دامینشو ***یدن اینو بخونه

نوشته اصلی توسط
persiansoft
اگر به نتیجه رسیدن به ما هم یاد بدین ما هم با این میهن نیک یا آنلاین نیک به نتیجه برسیم

شما اگه اون دامين با ايميل خودت نباشه از اين راها به جايي نميرسي
-
-
March 6th, 2010, 10:58
#5
عضو دائم
پاسخ : اگه کسی دامینشو ***یدن اینو بخونه
یکی مشتری های ما که ثبت کننده دومینش جواب نمی داد ، گفتیم که ایمیل بزنه به آنلاینیک و اونا هم به طرف 24 ساعت فرصت دادند و اون هم به اونها هم پاسخ نداده و خود آنلاین نیک بعد 24 ساعت خودش دی ان اس ها رو ست کرد ، به همین راحتی ...
شرکت هاستینگ ایفاکو
سایت رسمی : IFACO.NET
هاستینگی تخصصی و مطمئن برای ایرانیان عزیز
...: كسی كه ارزش خود را بشناسد، خويشتن را با امور فناپذير خوار نمیسازد :...
-
-
March 6th, 2010, 13:32
#6
عضو دائم
پاسخ : اگه کسی دامینشو ***یدن اینو بخونه
-
-
March 20th, 2010, 02:00
#7
عضو انجمن
پاسخ : اگه کسی دامینشو ***یدن اینو بخونه
حالا یه شرکت خارجی دامنه منو نمیده میگه باید اکانت رو شارژ کنی تا بت اجازه انتقال بدیم. منم هاست نامحدود رو برای 2 3 ماه می خواستم.حالا می خوام دامنه رو ترنسفر کنم. میگه نه شارژ کن تا بت اجازه انتقال دامنه بدیم!!!
بعد میگن شرکت های ایرانی ال و بل فقط از خارج چیز بگیرید اینم ازخارج. اخه شارژ هاست چه ربطی به دامنه داره
-
-
March 20th, 2010, 02:10
#8
پاسخ : اگه کسی دامینشو ***یدن اینو بخونه
من سه تا دامنه دارم به نام خودم هست
طرف از تو پنل ریسیلرم برداشتشون خودش هم خدت سربازی هست امیدوارم جواب بده
-