ببخشید
وقتی یه تیکتی باز میشه ایمیلی برای مسسول اون بخش یا مدیر کل نمیره مبنی بر اینکه تیکیت با این عنوان باز شده میشه راهنمایی کنید ؟
که چجوری این رو ست کنیم ؟
ببخشید
وقتی یه تیکتی باز میشه ایمیلی برای مسسول اون بخش یا مدیر کل نمیره مبنی بر اینکه تیکیت با این عنوان باز شده میشه راهنمایی کنید ؟
که چجوری این رو ست کنیم ؟
وارد قسمت
administrator roles
شوید بعد
Support Operator را edit کنید و گزینه زیر رو تیک بزنید
Support Emails (eg. New Ticket & Ticket Reply Notifications)
آماده برای سرمایه گذاری بر روی پروژه های شما
عزیز این تصویر اطلاعات ایمیل میزبان و ایناست
و این هم قسمتی که باید ایمیل وارد بشه
و همچنین در سی پنل اکانت ایمیل که ساختم اینه
info@site.com
حال میشه بفرمایید
نام هاست
پورت
نام کاربری SMTP
پسورد SMTP
رو با توجه به اونا چی باید بزنم ؟
نکته جالب اینه مثلا وقتی یه تیکت باز میشه واسه مشتری میره اما واسه مسوول فروش نمیره !
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)