نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: مشکلات خرید و فروش سرویس های مجازی در بین فروشندگان و خریداران ایرانی

  1. #1
    عضو انجمن zigma4000 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    SSD
    نوشته ها
    271
    تشکر تشکر کرده 
    270
    تشکر تشکر شده 
    332
    تشکر شده در
    251 پست

    پیش فرض مشکلات خرید و فروش سرویس های مجازی در بین فروشندگان و خریداران ایرانی

    این مطلب رو به این دلیل می نویسم که گزارشات تخلف و شکایات بین خریداران ایرانی به خصوص در این انجمن به شدت بالا رفته .

    این مشکلات عموماً دو طرفست یعنی هم یک سری اشکلات از سمت فروشندگان و کاربران هستش.

    در مورد فروشندگان خواشمندم حتماً این مسائل رو رعایت کنن :

    1- امکانات سرویس ها و قیمت ها رو در حد معقول بزارن ، یعنی قیمت منطقی درسته بازار به شدت رقابتی شده اما نهایتاً کسای که ضعیف تر هستند کم کم از دور خارج میشن. بعضی از دوستان آفرهای عجیب میزارن و بعد در سرویس دهی دچار مشکل میشن.

    منظورم اینه که اگر میخواین آفر رقابتی بدین آفری بدین که در حد توانتون باشه ، آفر تخیلی ندین که بعد نتونین بهش عمل کنید .

    2-قوانین و مقررات رو در وب سایت خودتون به صورت دقیق و صحیح ارائه بدین تا خریدارن یعد از خرید بهانه های عجیب و غریب نیارن و دچار مشکل بشین .

    3- در مورد کلماتی مثل نامحدود، پشتیبانی 24 ساعته و امثال این با دقت بیشتری عمل کنید و در وب سایت قرار بدین که باز توقع بالا در بین کاربران ایجاد نشه .

    4- اگر به هر دلیل قرار سرویس برای حتی چند ساعت هم قطع بشه به همه کاربران اعلام کنید یا حداقل اطلاعیه در وب سایتتون قرار بدین . تا دچار شایعات نشین

    5- اگر دچار مشکل شدین و حتی اگر مقصر شما هستین جواب کاربران رو بدین و قبول کنید که مشکل از سمت شما بوده و در حال برطرف کردنش هستید.



    در مورد کاربران :

    1-خواهشاً کمی صبور باشید، حداقل در حد 24 ساعت به فروشنده فرصت بدین ، چون وقتی مشکلی پیش میاد به اندازه کافی فشار روی فروشندگان مسئلیت پذیر هست و شما با هر دقیقه تیکت زدن و ایمیل زدن فشار بیشتری رو روی فروشنده میارین . اگر در وب سایت اعلامیه‌ای مبنی بر وجود مشکل ندیدین نهایتاً با یک تیکت یا ایمیل مشکل رو جویا بشین.

    2-نگاه کنید که چقدر دارین پول پرداخت میکنید، نمونه های خارجی اون سرویس رو هم بررسی کنید که چند هستش و سطح توقعتون باید در حد همون مبلغی باشه که پرداخت میکنین، نه بیشتر.

    3- قبل از خرید حتماً قوانین و مقررات سایت فروشنده رو بررسی و مطالعه کنید تا بهد از خرید به مشکلی برنخورنید.

    4-این به عنوان یک خواهش هستش از سرویس ها درست استفاده کنید و یا بهتر بگم سرویس مناسب با نیازتون انتخاب کنید. یعنی وقتی یه سرویس ضعیف تری رو انتخاب میکنید حالا به خاطر قیمت یا امکانات توقعتون در همون حد باشه نه بیشتر.
    این رو هم اضافه کنم که با این سرویس های خریداری شده خربکاری نکنید و باعث نشید که فروشنده متضرر بشه . مثلاً اسپمینگ و یا هر ابیوز(سوء استفاده) دیگری.


    اگر دوستان موارد دیگری رو دارین زیر این پست اعلام کنید و یا اگر من جایی اشتباه میکنم، اصلاح کنید.

    باید همه دست به دست هم تلاش کنیم فرهنگ خرید و فروش سرویس های مجازی به درستی جا بیافته . تا کمتر شاهد چنین مشکلاتی باشیم و این اعتمادها از دست نره.

  2. تعداد تشکر ها ازzigma4000 به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. وب سرویس جدید پایرت پی - شبیه سازی وب سرویس زرین پال
    توسط RealHAM در انجمن درگاه های پرداخت
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: October 31st, 2016, 12:46
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: October 14th, 2015, 09:12
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: May 3rd, 2014, 15:34
  4. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: September 8th, 2012, 01:35

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •