-
April 19th, 2013, 18:33
#1
عضو جدید
ایمیل پشتیبانی یاهو
با سلام
ببخشید من هرچی توی سایت یاهو چرخیدم ایمیل پشتیبانی رو پیدا نکردم
کسی میتونه کمکم کنه؟ یه مشکلی برای ایمیلم پیش اومده
-
-
April 19th, 2013 18:33
# ADS
-
April 19th, 2013, 20:10
#2
عضو جدید
پاسخ : ایمیل پشتیبانی یاهو
به این راحتی ها جواب نمیدن !
مشکلتون چی هست ؟ ( البته اگه دوست دارید بگید )
-
-
April 19th, 2013, 20:26
#3
عضو جدید
پاسخ : ایمیل پشتیبانی یاهو
ازم جواب دوتا سوالی رو که موقه ثبت نام پرسیده بود رو میخواد
منم یادم نیست
موقه ورود یوزر پس رو که میزنم یه پنجره باز میشه میگه جواب بده
-
-
April 19th, 2013, 20:33
#4
عضو جدید
پاسخ : ایمیل پشتیبانی یاهو

نوشته اصلی توسط
hades_54
ازم جواب دوتا سوالی رو که موقه ثبت نام پرسیده بود رو میخواد
منم یادم نیست
موقه ورود یوزر پس رو که میزنم یه پنجره باز میشه میگه جواب بده

هیچ جور قابل برگشت نیست 
اگه یادت رفته قیدش رو بزن
alternate mail هم وارد نکرده بودی ؟
-
-
April 19th, 2013, 21:44
#5
عضو جدید
پاسخ : ایمیل پشتیبانی یاهو

نوشته اصلی توسط
MR.Zero1
هیچ جور قابل برگشت نیست

اگه یادت رفته قیدش رو بزن
alternate mail هم وارد نکرده بودی ؟
نه وارد نکرده بودم
بدبخت شدم رفت
-
-
April 19th, 2013, 23:52
#6
پاسخ : ایمیل پشتیبانی یاهو

نوشته اصلی توسط
hades_54
نه وارد نکرده بودم
بدبخت شدم رفت

بیخیالش بشی شما بهتره
واسه من هم پیش اومده
که نتیجه ای نگرفتم
به زودی .....

XlHost
-
-
April 20th, 2013, 03:39
#7
پاسخ : ایمیل پشتیبانی یاهو

نوشته اصلی توسط
hades_54
ازم جواب دوتا سوالی رو که موقه ثبت نام پرسیده بود رو میخواد
منم یادم نیست
موقه ورود یوزر پس رو که میزنم یه پنجره باز میشه میگه جواب بده

سلام،
اگر برای لاگین به یاهو میل با کد کپچا و درخواست جواب سوال یا کد ارسال شده به الترنیت ایمیل مواجه شدید، این به دلیل تغییر آی پی شما هست. شما همچنان با آی پی های قبل میتونید لاگین کنید. برای استفاده از آی پی جدید نیز بعد از لاگین به اکانت الترنیت ایمیل اضافه کنید و سوالها رو حذف کنید و با آی پی جدید لاگین کنید و کد ارسال شده به الترنیت ایمیل رو وارد کنید. امیدوارم این کمکتون کنه.
-
تعداد تشکر ها از CloudSupport.ir به دلیل پست مفید
-
April 20th, 2013, 09:56
#8
عضو جدید
پاسخ : ایمیل پشتیبانی یاهو

نوشته اصلی توسط
CloudSupport.ir
سلام،
اگر برای لاگین به یاهو میل با کد کپچا و درخواست جواب سوال یا کد ارسال شده به الترنیت ایمیل مواجه شدید، این به دلیل تغییر آی پی شما هست. شما همچنان با آی پی های قبل میتونید لاگین کنید. برای استفاده از آی پی جدید نیز بعد از لاگین به اکانت الترنیت ایمیل اضافه کنید و سوالها رو حذف کنید و با آی پی جدید لاگین کنید و کد ارسال شده به الترنیت ایمیل رو وارد کنید. امیدوارم این کمکتون کنه.
ایشون کلا جواب سوال امنیتی رو نمیدونن حالا چه برسه به مراحل بعد که بخوان ایمیل پشتیبان وارد کنن !
-
تعداد تشکر ها از MR.Zero1 به دلیل پست مفید
-
April 20th, 2013, 12:06
#9
پاسخ : ایمیل پشتیبانی یاهو
تنها راهش اینه : بیخیالش شی.
-
تعداد تشکر ها از felfel به دلیل پست مفید
-
April 20th, 2013, 13:50
#10
پاسخ : ایمیل پشتیبانی یاهو

نوشته اصلی توسط
MR.Zero1
ایشون کلا جواب سوال امنیتی رو نمیدونن حالا چه برسه به مراحل بعد که بخوان ایمیل پشتیبان وارد کنن !
به نظر میاد پست من رو کامل نخوندید و اینطور ریپلای دادید..
-