صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

موضوع: مشکل عدم خدمات دهی بعد از خرید سرور مجازی

  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    نوشته ها
    23
    تشکر تشکر کرده 
    13
    تشکر تشکر شده 
    28
    تشکر شده در
    24 پست

    49 مشکل عدم خدمات دهی بعد از خرید سرور مجازی

    با سلام
    بنده غلامرضا پهلوان
    از یک شرکت (فعلا به دلیل طلب کار بودن اسمشون ذکر نمیشه) سرور مجازی ویندوز خریداری کردم .
    قبل از خرید با ایشون صحبت کردم و از عجله خودم بابت تحویل سرویس باخبرشون کردم

    بعد از 1 روز کامل سرویس تحویل دادند (بدقولی)
    همان روز که کارهای خودم روی سرور انجام دادم (نرم افزارها و..) متوجه مشکل روی سرور شدم .
    تیکت مبنی بر رفع مشکل ارسال کردم و درخواست کردم که سریعتر حل بشه
    بعد از یکساعت دیدم خبری نیست مجدد تیکت کردم
    بعد بازهم 4 ساعت بعد از تیکت دوم دیدم اوکی نشده تیکت کردم
    بعد در بازه زمانی 2 ساعت چک میکردم (فقط تیکتی از منشی ایشون مبنی بر منتظر باشید تا رسیدگی شود بود) اگ اوکی نبود مجدد تیکت میکردم
    آخر شب بعد ز (12 ساعت) دیدم تیکت دادن از سرویس دهی به شما معذوریم .شماره حساب بدید تا برگشت دهیم

    حالا شماره حساب دادم جواب نمیدن و میگن منتظر باشید بعد 1 روز باز اومدم میبینم وجهی برگشت نزدم .شاکی شدم و تیکت کردم
    برای بنده فرستادن به دلیل تیکت مکرر از پاسخگویی تا 1 هفته به شما معذوریم ( وقتی جواب نمیدن چه خاکی ب سرمون کنیم جز تیکت دادن؟ ج تلفن هم نمیدن)
    حالا هم باز تیکت دادم و خواهش کردم که پرداخت کنن و من برم سراغ کارهام . 1 هفته تبدیل کردن به 1 ماه
    و اینو زدن
    ارسال تیکت مکرر = افزودن 1 ماه به زمان پاسخگویی

    ایشون 100% قصد برگشت وجه ندارن (حدس)
    میخاستم ازتون بپرسم روش پیگیری قانونی این مسئله چیه ؟
    شماره تراکنش + اسکرین شات سفارش و اسکرین از تیکت هام دارم

    دروغ دروغ میاره دورغ زیاد هم بی اعتمادی

  2. تعداد تشکر ها از rezapj به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    نوشته ها
    27
    تشکر تشکر کرده 
    14
    تشکر تشکر شده 
    16
    تشکر شده در
    12 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم خدمات دهی بعد از خرید سرور مجازی

    به نظرم مشخصاتشون رو بزارید سایرین دچار این مشکلات نشن

  5. #3
    عضو انجمن besthosti.com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    محل سکونت
    Qazvin
    نوشته ها
    668
    تشکر تشکر کرده 
    116
    تشکر تشکر شده 
    1,806
    تشکر شده در
    1,340 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم خدمات دهی بعد از خرید سرور مجازی

    برای ایجاد تاپیک انتقاد باید در بخش مربوطه اقدام می کردید و اینجا جاش نیست

  6. #4
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    محل سکونت
    10.100.10.100
    نوشته ها
    290
    تشکر تشکر کرده 
    252
    تشکر تشکر شده 
    990
    تشکر شده در
    719 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم خدمات دهی بعد از خرید سرور مجازی

    با سلام

    حرف های شما بدون مدرک هیچ ارزشی نداره.برای تک تکه گفته هاتون اسکرین شات قرار بدید تا مدیران تاپیکتون رو حذف نکنند و تقاضا کنید به دلیل تعداد پست کمتون خودشون به بخش انتقادات تاپیک رو منتقل کنند

    مطمئن باشید اگه تاپیک بره بخض انتقادات و حرف های شما ثابت یشه خیلی بیشتر از هزینه ای که از شما گرفتند ضرر میکنند

    موفق باشید


  7. تعداد تشکر ها ازshingo به دلیل پست مفید


  8. #5
    عضو جدید Parsavps.com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    نوشته ها
    53
    تشکر تشکر کرده 
    20
    تشکر تشکر شده 
    113
    تشکر شده در
    93 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم خدمات دهی بعد از خرید سرور مجازی

    نقل قول نوشته اصلی توسط rezapj نمایش پست ها
    با سلام
    بنده غلامرضا پهلوان
    از یک شرکت (فعلا به دلیل طلب کار بودن اسمشون ذکر نمیشه) سرور مجازی ویندوز خریداری کردم .
    قبل از خرید با ایشون صحبت کردم و از عجله خودم بابت تحویل سرویس باخبرشون کردم

    بعد از 1 روز کامل سرویس تحویل دادند (بدقولی)
    همان روز که کارهای خودم روی سرور انجام دادم (نرم افزارها و..) متوجه مشکل روی سرور شدم .
    تیکت مبنی بر رفع مشکل ارسال کردم و درخواست کردم که سریعتر حل بشه
    بعد از یکساعت دیدم خبری نیست مجدد تیکت کردم
    بعد بازهم 4 ساعت بعد از تیکت دوم دیدم اوکی نشده تیکت کردم
    بعد در بازه زمانی 2 ساعت چک میکردم (فقط تیکتی از منشی ایشون مبنی بر منتظر باشید تا رسیدگی شود بود) اگ اوکی نبود مجدد تیکت میکردم
    آخر شب بعد ز (12 ساعت) دیدم تیکت دادن از سرویس دهی به شما معذوریم .شماره حساب بدید تا برگشت دهیم

    حالا شماره حساب دادم جواب نمیدن و میگن منتظر باشید بعد 1 روز باز اومدم میبینم وجهی برگشت نزدم .شاکی شدم و تیکت کردم
    برای بنده فرستادن به دلیل تیکت مکرر از پاسخگویی تا 1 هفته به شما معذوریم ( وقتی جواب نمیدن چه خاکی ب سرمون کنیم جز تیکت دادن؟ ج تلفن هم نمیدن)
    حالا هم باز تیکت دادم و خواهش کردم که پرداخت کنن و من برم سراغ کارهام . 1 هفته تبدیل کردن به 1 ماه
    و اینو زدن
    ارسال تیکت مکرر = افزودن 1 ماه به زمان پاسخگویی

    ایشون 100% قصد برگشت وجه ندارن (حدس)
    میخاستم ازتون بپرسم روش پیگیری قانونی این مسئله چیه ؟
    شماره تراکنش + اسکرین شات سفارش و اسکرین از تیکت هام دارم
    سلام
    دوست عزیز یه مدرکی واسه نوشتتون بزارید

  9. #6
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    147
    تشکر تشکر کرده 
    285
    تشکر تشکر شده 
    298
    تشکر شده در
    232 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم خدمات دهی بعد از خرید سرور مجازی

    ایشون اسم کسی رو نیاوردن که انتقاد محسوب بشه و پستشون حذف شه!فقط راهنمایی خواستن

  10. تعداد تشکر ها از mrasol به دلیل پست مفید


  11. #7
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم خدمات دهی بعد از خرید سرور مجازی

    نقل قول نوشته اصلی توسط rezapj نمایش پست ها
    با سلام
    بنده غلامرضا پهلوان
    از یک شرکت (فعلا به دلیل طلب کار بودن اسمشون ذکر نمیشه) سرور مجازی ویندوز خریداری کردم .
    قبل از خرید با ایشون صحبت کردم و از عجله خودم بابت تحویل سرویس باخبرشون کردم

    بعد از 1 روز کامل سرویس تحویل دادند (بدقولی)
    همان روز که کارهای خودم روی سرور انجام دادم (نرم افزارها و..) متوجه مشکل روی سرور شدم .
    تیکت مبنی بر رفع مشکل ارسال کردم و درخواست کردم که سریعتر حل بشه
    بعد از یکساعت دیدم خبری نیست مجدد تیکت کردم
    بعد بازهم 4 ساعت بعد از تیکت دوم دیدم اوکی نشده تیکت کردم
    بعد در بازه زمانی 2 ساعت چک میکردم (فقط تیکتی از منشی ایشون مبنی بر منتظر باشید تا رسیدگی شود بود) اگ اوکی نبود مجدد تیکت میکردم
    آخر شب بعد ز (12 ساعت) دیدم تیکت دادن از سرویس دهی به شما معذوریم .شماره حساب بدید تا برگشت دهیم

    حالا شماره حساب دادم جواب نمیدن و میگن منتظر باشید بعد 1 روز باز اومدم میبینم وجهی برگشت نزدم .شاکی شدم و تیکت کردم
    برای بنده فرستادن به دلیل تیکت مکرر از پاسخگویی تا 1 هفته به شما معذوریم ( وقتی جواب نمیدن چه خاکی ب سرمون کنیم جز تیکت دادن؟ ج تلفن هم نمیدن)
    حالا هم باز تیکت دادم و خواهش کردم که پرداخت کنن و من برم سراغ کارهام . 1 هفته تبدیل کردن به 1 ماه
    و اینو زدن
    ارسال تیکت مکرر = افزودن 1 ماه به زمان پاسخگویی

    ایشون 100% قصد برگشت وجه ندارن (حدس)
    میخاستم ازتون بپرسم روش پیگیری قانونی این مسئله چیه ؟
    شماره تراکنش + اسکرین شات سفارش و اسکرین از تیکت هام دارم

    با سلام

    بنده ایشون را تلفنی راهنمایی کردم.

    دوستانی که گفتند مدرک قرار بدهد ایشون قصدشون اثبات چیزی نیست و تخریب کسی نیست و نامی هم نبردند درخواست ایشون اینه :

    میخاستم ازتون بپرسم روش پیگیری قانونی این مسئله چیه ؟
    یا حق
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  12. #8
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    نوشته ها
    23
    تشکر تشکر کرده 
    13
    تشکر تشکر شده 
    28
    تشکر شده در
    24 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم خدمات دهی بعد از خرید سرور مجازی

    بنده با این شخص صحبت داشتم و در آخر ذکر کردند !
    شما قوانین ما رو زیر پا گذاشتید (ارسال تیکت هر 3ساعت یکبار ) تا 48 ساعت باید صبر میکردم از پاسخگویی به بنده تا 1ماه 45 روز خودداری میکنند و اگه دوباره تماس بگیرم میشه 2ماه بعد ممکنه دائمی بشه
    گفتم پولو نمیدید ؟ بگید ! میگه تحمت ***ی میزنید !!! کلی خواهش کردم .گفتند هرکاری دوست دارید انجام بدید .میتونید از طریق قانون پیگیر بشید

    اسم سایت ! + مدارک به زودی در پست اول بروزرسانی میکنم

    دروغ دروغ میاره دورغ زیاد هم بی اعتمادی

  13. تعداد تشکر ها از rezapj به دلیل پست مفید


  14. #9
    عضو دائم majidisaloo1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    1,847
    تشکر تشکر کرده 
    558
    تشکر تشکر شده 
    4,623
    تشکر شده در
    3,198 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم خدمات دهی بعد از خرید سرور مجازی

    آقا واقعا شما هم کمی درک کنید چرا باید هر دقیقه و هر ساعت یکتیکت بدهید و اون را آپدیت کنید؟
    دلیلی جز اذیت میزبان ندارد و تمام کسانی که میگن آقا مدرک بگذار فلان به خدا چنین کاری باهاش بکنین بد تر از این برخورد خواهد کرد مگر شما تنها کار بر ایشون هستید که انتظار دارید 1 ثانیه ای یا یک دقیقه ای یا یک ساعته پاسخ بدهند؟انصاف کجا رفته؟
    برای هر 150 تا کاربر باید یک پشتیبان تهیه کرد یک پشتیبان کار بلد و در صورتی که کسی بخواهد اینجوری اذیت کند بهتره همون پنل بسته بشه تا اعصاب خراب نشه و پشتیبانی سایرین به مشکل نخورد این عقیده من است که بهش پایبندم و کاربران ما این رو میدونن که یک بار تیکت میدهند و باید منتظر باشند که پاسخ بگیرین نه اینکه هر دقیقه تیکت بدهند به خدا من مطمئنم اسکرین شات بزنین تمام این ها که میگن مدارک بگذار و... خودشان متوجه اشتباهشون میشوند
    امید وارم از حرف های بنده ناراحت نشده باشید

    با تشکر
    عیسی لو

  15. تعداد تشکر ها از majidisaloo1 به دلیل پست مفید


  16. #10
    عضو انجمن reza* آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    سیاره ی آبی
    نوشته ها
    634
    تشکر تشکر کرده 
    1,517
    تشکر تشکر شده 
    1,501
    تشکر شده در
    815 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل عدم خدمات دهی بعد از خرید سرور مجازی

    نقل قول نوشته اصلی توسط majidisaloo1 نمایش پست ها
    آقا واقعا شما هم کمی درک کنید چرا باید هر دقیقه و هر ساعت یکتیکت بدهید و اون را آپدیت کنید؟
    دلیلی جز اذیت میزبان ندارد و تمام کسانی که میگن آقا مدرک بگذار فلان به خدا چنین کاری باهاش بکنین بد تر از این برخورد خواهد کرد مگر شما تنها کار بر ایشون هستید که انتظار دارید 1 ثانیه ای یا یک دقیقه ای یا یک ساعته پاسخ بدهند؟انصاف کجا رفته؟
    برای هر 150 تا کاربر باید یک پشتیبان تهیه کرد یک پشتیبان کار بلد و در صورتی که کسی بخواهد اینجوری اذیت کند بهتره همون پنل بسته بشه تا اعصاب خراب نشه و پشتیبانی سایرین به مشکل نخورد این عقیده من است که بهش پایبندم و کاربران ما این رو میدونن که یک بار تیکت میدهند و باید منتظر باشند که پاسخ بگیرین نه اینکه هر دقیقه تیکت بدهند به خدا من مطمئنم اسکرین شات بزنین تمام این ها که میگن مدارک بگذار و... خودشان متوجه اشتباهشون میشوند
    امید وارم از حرف های بنده ناراحت نشده باشید

    با تشکر
    عیسی لو
    به فرض حق با شما

    چرا جوابه تلفن نمیدن ؟ به فرض باز هم مشغله دارن . چرا پول رو پس نمیدن ؟ مگر نمیخوان تا از دسته ایشون راحت بشن ؟ خب پول رو پس بدن مثله آدم

    الان 90% هاستینگ ها تا پول ندادی همه چیزشون خوبه بعد از پرداخت یک بلایی سره آدم میارن که نگو .

    این فروشنده خودش مشتری آزاری داره .
    ما ز یاران چشم یاری داشتیم ... خود غلط بود آن چه ما پنداشتیم ...
    GoogleTalk : Reza.Juggernaut Yahoo!Messenger : Juggernaut_Reza
    امیدتان به دیگران برای کمک بی جهت بوده و حال تنها مانده اید هر چند که همه قول یاری و کمک به شما داده بودند. گول حرف و ظواهر فریبند ی آنها را خوردید اما الان هم دیر نیست اگر کمی همت کنید به تنهایی هم می توانید کارهایتان را به انجام برسانید.


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •