ببخشید ایمیلی از طرف ما بعد باز کردن تیکت مبنی بر باز شدن تیکت
و یا پاسخ دادن به تیکت برای مشتری نمیره چرا ؟
میشه راهنمایی کنید چیکار باید کرد ؟ یعنی چجوری باید ست کرد این مورد رو که ایمیل بره
ممنون
ببخشید ایمیلی از طرف ما بعد باز کردن تیکت مبنی بر باز شدن تیکت
و یا پاسخ دادن به تیکت برای مشتری نمیره چرا ؟
میشه راهنمایی کنید چیکار باید کرد ؟ یعنی چجوری باید ست کرد این مورد رو که ایمیل بره
ممنون
طبق تایپک قبلی که دیدم فکر می کنم ای پی سرور اسپمر شده باشه
از تنظیمات smtp کاری نکردید ؟
آماده برای سرمایه گذاری بر روی پروژه های شما
اگر سرورتون رداستیشن هست کلاً باید بیخیال بشید چون حتی با relay هم قابل درست شدن نیست ! از اکانت smtp مجزا استفاده کنید یا کلاً سرور چنج کنید، بنده همین مشکل را دارم و دارم سرور انتقال میدم به کلوکراسینک! آدم 20 تومان بیشتر بده اما یک سرویس درست داشته باشه
الان این مشکلم حل شده واسه مشتری میره ایمیل
الان مشکلی که دارم بعد باز شدن تیکت و ... اینا ایمیل واسه مسوول اون بخش و پشتیبان نمیره
میدونید علت چیه ؟
این نوشته
براي دريافت اطلاعيه هاي ارسال تيکت هاي جديد مانند باز شده و پاسخ داده شده در ايميل اين قسمت را تيک بزنيد
بدیش اینه تیکت های پاسخ داده شده رو هم میاره تو ایمیل
من میخوام فقط تیکت های باز شده برای مدییران بخش های مختلف میل بشه نه هر حرکتی که زده شد .
راهی داری ؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)