صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

موضوع: اخطار: قابل توجه دوستاني كه از درگاه بانك پارسيان بهره ميبرند

  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    8
    تشکر تشکر کرده 
    4
    تشکر تشکر شده 
    5
    تشکر شده در
    5 پست

    14 اخطار: قابل توجه دوستاني كه از درگاه بانك پارسيان بهره ميبرند

    با سلام

    احتمال بسيار زياد دوستاني كه در پرداختهاي آنلاين از درگاه پارسيان استفاده ميكنند متوجه شده اند كه چند روزي است درگاه گاها از كار افتاده و اين مسئله ديگر تقريبا براي همه عادي شده. اممممممممممممما اين دفعه يك مورد عحيب پيش مي آيد و آن اينكه در زمان قطعي شبكه شتاب پرداخت مشتريان را بانك تاييد ميكند و فاكتورهاي صادر شده تاييد پرداخت شده ثبت ميگردد درصورتيكه وقتي در كنترل پنلي كه بانك به ما داده بررسي كرديم برخي پرداخت ها اصلا نه در پرداختهاي تاييد شده و نه در پرداخت هاي برگشت خورده هيچ اطلاعاتي ثبت نشده و اصلا آن كد پيگيري در كنترل پنل ما در بانك ثبت نشده بود. با پيگيري تلفني كه انجام داديم اطلاع دادند كه اين فلان پرداخت برگشت خورده و وقتي ميگوييم پس چرا در كويري آخر كد تاييد به سرور ما فرستاده ايد و چرا اصلا اين پرداخت در هيچ كجاي پنل بانك ما ثبت نشده هي ما را به مسئول ديگر پاس ميدهند و جواب درستي نمي دهند ولي بعد از هر تلفني كه بايت اينگونه «پرداخت هاي تاييد شدهء برگشت خورده! و ثبت نشده در كنترل پنل بانك» انجام مي دهيم در كمال تعجب ديده شد كه بعد تماس ما آن پرداخت برگشت خورده را تازه (احتمالا بصورت دستي) در پنل برگشتي هاي ما در بانك قرار داده اند(برخي از اين پرداختهاي برگشت خورده مال 3 روز پيش بوده! كه امروز در كنترل پنل و بعداز تماس ما تازه نشان ميدهد كه برگشت خورده است!!!!).

    به هر حال طبق روال مسئولان پرداخت الكترونيك پارسيان فعلا ما را سر كار گذاشته و به همين دليل به همكاران خودم گفتم از امروز هيچ پرداخت تاييد شده اي را بدون اينكه تاييدش را تلفني از بانك نگيرند تاييد شده محسوب نكنند تا ببينيم بالاخره تكليف اين درگاه به كجا خواهد انجاميد.

    اين را جهت هشدار و اطلاع دوستان گفتم كه حداقل پرداخت هايي را كه از درگاه پاسيان تاييد شده داشته اند را از روز 16 اسفند تا به امروز را با خود بانك چك كنند تا خدايي ناكرده چنين مشكلي براي آنها پيش نيامده باشد و باعث ضرر و زيانشان نشود.

    اين را هم اضافه كنم كه ما 7 سال است از همين سيستم با بانك همكاري داريم و فقط طي 4 روز گذشته به چنين خطاي وحشتناكي كه مطمئنا از جانب درگاه بانك در حال اتفاق افتادن است برخورد كرده ايم!!!!!!!

    پس فعلا هيچ گونه اطميناني به پرداخت هاي تاييد شده درگاه پارسيان نداشته باشيد و درصورت مشاهده چنين خطايي فورا به مسئولين درگاه بانك 22661777-021 گزارش كنيد تا شايد سريعتر متوجه خطاي به وجود امده در سيستمشان بشوند

    پي نوشت: بررسيهاي دقيقتر ما نشان مي دهد كه اين گونه پرداختهاي «تاييد شدهء برگشت خورده» دقيقا زمان هايي اتفاق افتاده است كه ارتباط درگاه پاسيان با شبكه شتاب قطع شده بوده!
    ویرایش توسط azadiphone : March 12th, 2013 در ساعت 21:42

  2. تعداد تشکر ها از azadiphone به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    8
    تشکر تشکر کرده 
    4
    تشکر تشکر شده 
    5
    تشکر شده در
    5 پست

    پیش فرض پاسخ : اخطار: قابل توجه دوستاني كه از درگاه بانك پارسيان بهره ميبرند

    و يك اتفاق جديد ديگر! هر دم از اين باغ بري ميرسد

    چند روز بود كه مشتريان ميگفتند كه وقتي دكمه پرداخت را ميزنند بدون اينكه وارد درگاه پارسيان بشوند در سايت كد كطاي 2 را نشان ميدهد و مينويسد كه ارتباط برقرار نشد! ما هم فكر ميكرديم كه باز پارسيان قطع شده! امممممممممما وقتي به طرق مختلف مسئله را بررسي كرده متوجه شديم فاكتورهايي كه ملبغش از 500هزار تومان بيشتر شده اين خطا را ميگيرد و فاكتورهاي زير 500هزار تومان در همان مقطع براحتي پرداختشان انجام شده! لذا از جند نفر از دوستان و همكاران كه درگاه پارسيان استفاده ميكنند و در سرورهاي مختلفي مستقر هستند خواستيم امتحان كنند كه ايا آنها هم با پرداختهاي بالاي 500 هزار مشكل دارند يا خير، كه همگي متوجه شدند كه بانك مبالغ بالاي 500هزار را رد ميكند و كلا اجازه ورود درگاه نمي دهد و كد خطاي 2 را به كاربر متقاضي نشان ميدهد!. خلاصه اينكه اين را هم ديگر بدانيد كه از چند روز گذشته پارسين براي درگاه اينترنتي سقف پرداخت 500هزار تومان در هر نوبت را گذاشته بدون اينكه اطلاع رساني كند! شايد هم عدم اطلاع رساني برميگردد به مشكلاتي كه اخيرا براي درگاهش در حال وقوع است؟!

    لذا بدين ترتيب ديگر مجبور شديم پيه 2.5درصد كارمزد بانكي را به تن ماليده و فعلا درگاه سامان را ديفالت پرداخت كاربرانمان قرار دهيم تا بيبينيم چه خواهد شد....؟ ضمنا با پيگيري ها و پرس و جوهايي كه اين چند روز انجام داديم متوجه شديم يكي از سرويسدهندگان بزرگ اينترنت در ايران هم به مشكل اول ما را (يعني پرداخت تاييد شده ولي برگشت خوردهء بدون اينكه در كنترل پنل بانك برگشت آن ثبت شده باشد) داشته اند كه آنها نيز به همين خاطر درگاه پارسيان شان را از كنترل پنل كاربران حذف كرده و فعلا آنها هم درگاههاي ديگرشان (ملت و پاسارگاد و ملي) را در اختيار كاربرانشان قرار داده اند.

    واقعا حيف از اين درگاه نازنين و بدون دردسر كه فعلا چنين اتفاقاتي برايش خرد داده

  5. تعداد تشکر ها از azadiphone به دلیل پست مفید


  6. #3
    عضو دائم majidisaloo1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    1,847
    تشکر تشکر کرده 
    558
    تشکر تشکر شده 
    4,623
    تشکر شده در
    3,198 پست

    پیش فرض پاسخ : اخطار: قابل توجه دوستاني كه از درگاه بانك پارسيان بهره ميبرند

    شما این مشکلات رو دارین ما همچین مشکلاتی نداریم روزانه هم میلیونی پرداخت داریم اما همچین مشکلاتی هم نداریم
    شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021 | onlineserver.ir
    آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12


  7. #4
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    8
    تشکر تشکر کرده 
    4
    تشکر تشکر شده 
    5
    تشکر شده در
    5 پست

    پیش فرض پاسخ : اخطار: قابل توجه دوستاني كه از درگاه بانك پارسيان بهره ميبرند

    نقل قول نوشته اصلی توسط majidisaloo1 نمایش پست ها
    شما این مشکلات رو دارین ما همچین مشکلاتی نداریم روزانه هم میلیونی پرداخت داریم اما همچین مشکلاتی هم نداریم
    شما حسابتان روي وب سرور اول پارسيان است يا روي سرور دومشان؟ هاستتان ايران است يا خارج از كشور؟

  8. #5
    عضو دائم majidisaloo1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    1,847
    تشکر تشکر کرده 
    558
    تشکر تشکر شده 
    4,623
    تشکر شده در
    3,198 پست

    پیش فرض پاسخ : اخطار: قابل توجه دوستاني كه از درگاه بانك پارسيان بهره ميبرند

    خارج
    روی سرور آمریکای خودمون هست
    pecco
    شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021 | onlineserver.ir
    آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12


  9. #6
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    نوشته ها
    106
    تشکر تشکر کرده 
    10
    تشکر تشکر شده 
    204
    تشکر شده در
    157 پست

    پیش فرض پاسخ : اخطار: قابل توجه دوستاني كه از درگاه بانك پارسيان بهره ميبرند

    pecco خوب جواب میده . البته لازم به ذکر ایت باید یک if در callback هنگام soap گرفتن بزارید که اگه نتونست بگیره و کانکت نشد، کل خارج شه. وگرنه سرویس ر پراخت شده میزنه

  10. تعداد تشکر ها از speedy به دلیل پست مفید


  11. #7
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    8
    تشکر تشکر کرده 
    4
    تشکر تشکر شده 
    5
    تشکر شده در
    5 پست

    پیش فرض پاسخ : اخطار: قابل توجه دوستاني كه از درگاه بانك پارسيان بهره ميبرند

    نقل قول نوشته اصلی توسط majidisaloo1 نمایش پست ها
    خارج
    روی سرور آمریکای خودمون هست
    pecco
    دوست عزيز من الان كل سيستم شما را تست كردم و اصلا به عنوان نمونه يك روش پرداخت در سرويسهايتان پيدا نكردم كه مبلغش بالاي 500 هزار بشود تا ببينم به درگاه منتقل ميشه يا نه؟!! خوب شما نبايد هم مشكل داشته باشيد در اين محدوديت جديد!

  12. تعداد تشکر ها از azadiphone به دلیل پست مفید


  13. #8
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    نوشته ها
    400
    تشکر تشکر کرده 
    67
    تشکر تشکر شده 
    572
    تشکر شده در
    364 پست

    پیش فرض پاسخ : اخطار: قابل توجه دوستاني كه از درگاه بانك پارسيان بهره ميبرند

    من با 600 هزارتومان چک کردم خطا داد خطای 14 از سمت بانک به معنی سقف تراکنش ایشان درست میگن این محدودیت هست.

  14. تعداد تشکر ها از ali2k به دلیل پست مفید


  15. #9
    عضو دائم majidisaloo1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    1,847
    تشکر تشکر کرده 
    558
    تشکر تشکر شده 
    4,623
    تشکر شده در
    3,198 پست

    پیش فرض پاسخ : اخطار: قابل توجه دوستاني كه از درگاه بانك پارسيان بهره ميبرند

    نقل قول نوشته اصلی توسط azadiphone نمایش پست ها
    دوست عزيز من الان كل سيستم شما را تست كردم و اصلا به عنوان نمونه يك روش پرداخت در سرويسهايتان پيدا نكردم كه مبلغش بالاي 500 هزار بشود تا ببينم به درگاه منتقل ميشه يا نه؟!! خوب شما نبايد هم مشكل داشته باشيد در اين محدوديت جديد!
    شما برای 500 به بالا مشکل دارید؟
    ما پرداخت های 500 به بالا باید سرور اختصاصی کانفیگ بالا بگیرید اونجوری بشه اما ما دیروز هم چک کردیم و پرداخت هم داشتیم برای سرور اختصاصی هامون که 533500 تومان بود بدون مشکل پرداخت شد
    شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021 | onlineserver.ir
    آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12


  16. تعداد تشکر ها از majidisaloo1 به دلیل پست مفید


  17. #10
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    8
    تشکر تشکر کرده 
    4
    تشکر تشکر شده 
    5
    تشکر شده در
    5 پست

    پیش فرض پاسخ : اخطار: قابل توجه دوستاني كه از درگاه بانك پارسيان بهره ميبرند

    نقل قول نوشته اصلی توسط speedy نمایش پست ها
    pecco خوب جواب میده . البته لازم به ذکر ایت باید یک if در callback هنگام soap گرفتن بزارید که اگه نتونست بگیره و کانکت نشد، کل خارج شه. وگرنه سرویس ر پراخت شده میزنه
    جهت اطلاعتان هماطور كه گفتيم برنامه اتصال به پارسيان را خودمان شش هفت سال پيش نوشته ايم و طي اين مدت به هيچ عنوان به اين مشكل برخورد نكرده بوديم ضمن اينكه ما برنامه را طوري طراحي كرده ايم كه بعداز گرفتن استاتوس صفر در دومين مرحله كويريهاي ارسالي از بانك نيز كماكان سيستم ما آن پرداخت را در حالت خطا نگه ميدارد تا اينكه در وريفاري آخري كه سيستم ما مبني بر تاييد دريافت استاتوس صفر دوم به بانك ميفرستد را دريافت كند انگاه پرداخت سيستم ما به حالت تاييد قطعي پرداخت در مي آيد و در غير اينصورت چنانچه به هر دليلي كويري آخر ما را بانك نتواند دريافت كند لذا پرداخت در سيستم ما خطا دار باقي مي ماند (يعني اينقدر قرص و محكم برنامه را نوشته ايم و تقريبا همان if است كه منظور شماست). ضمن اينكه اگر توجه كنيد اين چند موردي كه به چنين مشكلي با بانك برخورد كرده بوديم هيچگونه اطلاعاتي در مورد اين پرداختها در كنترل پنلي كه بانك به ما داده است و در هيچ بخشي ثبت نشده بود(مانند اينكه اصلا چنين عملياتي وجود خارجي نداشته!) و بعداز اينكه تلفني پيگيري كرديم و گفتند اينها برگشت خورده تازه (احتمال قوي بصورت دستي) در بخش برگشتي ها قابل رويت شد! و اين يعني اينكه قطعا خودشان به اين مشكل پي برده اند ولي به روي خودشان نمي آورند و سربسته نگه داشته اند تا مشكل را برطرف كنند!.

  18. تعداد تشکر ها از azadiphone به دلیل پست مفید


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 17th, 2015, 22:14
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: December 16th, 2013, 21:26
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: September 22nd, 2013, 11:09
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: March 24th, 2013, 11:22
  5. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: March 13th, 2013, 00:55

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •