صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

موضوع: نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    8
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست

    39 نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    با سلام
    من عضو کوچکی از خانواده وبهاستینگ ایران هستم!
    همینک نزدیک 6 سرور فعال از سه دیتاسنتر مختلف دارم و مشتریان کثیری بر روی آنها وجود دارد و در این انجمن نیز فعالم ( این آی دی ساختگیست ! )
    ما در 15 روز پیش یک شخصی رو یک سرور به او دادیم و سی پنل را برایشان نصب کردیم ، بعد از گذشت 10 تا 12 روز از استفاده از سرور ، سایت ایشان هک شد و کل اطلاعات آنها پرید!
    حالا این مشتری بی اخلاق ما ضمن بیان هرچه توهین و بد و بیراه به بنده خواستار بازگشت کل وجه شان هستند و از ما طلب کارند که چرا بک آپ از سرورشان نگرفته ایم !!! گفته اند علیه ما شکایت می کنند و در اینترنت آبروریزی !
    ایشان اصلا قبول نمی کنند که سرور با هاست اشتراکی فرق می کند و اگر هاست اشتراکی بودند وظیفه بک آپشان با ما است و الان که سرور هستند وظیفه بک آپ با خودشان است ولی قبول نمی کنند.
    ما هم ذکر کردیم با ذکر اولین خطی که علیه ما تهمت بزنند از ایشان شکایت می کنیم ( شنیدم 6 ماه حبس و 13 میلیون جریمه داره تهمت بیجا زدن به شخص یا شرکتی در محیط اینترنت )
    حال ! چگونه با این مشتری خاطی برخورد کنیم ؟؟ به شخصه اعصاب بنده را به شدت خط خطی کرده و مرتب تماس می گیرد و وجهی که دیتاسنتر آنرا پس نمی دهد را از ما میخواهد
    فوق العاده جوشی و بد دهن هستند و مدام تهدید می کنند .
    حتی به این آقا گفتم شما 2 نفر رو که قبول داری بیار وسطمون قاضی قضاوت کنن ولی باز مرغشون 1 پا داره!
    در صورت درج اولین خط این آقا در محیط مجازی قصد شکایت شدید الحن از ایشان را داریم چرا که آبروی 2 ساله ای که ذره ذره و با خوشرویی جمع کرده ایم را نمی خواهیم شخصی اینگونه با جهل بر باد دهد .
    در صورتی که نیاز به شکایت بود از طریق دادسرای شهر اقدام کنیم یا از پلیس فتا پیگیر مسئله باشم ؟
    با تشکر از همفکری شما همکار گرامی

  2. # ADS




     

  3. #2
    عضو انجمن mehrshad.ho آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    922
    تشکر تشکر کرده 
    1,555
    تشکر تشکر شده 
    4,180
    تشکر شده در
    3,168 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    از این مشتری ها همه جا هست و اکثرا بچه سال هستند و الکی تهدید می کنند

    در صورتی که مزاحمت ایجاد کرد حتما شکایت کنید کوتاه نیایید
    مرکز میزبانی وب نیک سرور NikServer.COM | شماره تماس : 9109.9713-021
    هاست و نمایندگی هاست لینوکس | هاست و نمایندگی هاست دانلود | سرور مجازی ایران و اروپا

  4. تعداد تشکر ها ازmehrshad.ho به دلیل پست مفید


  5. #3
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    8
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrshad.ho نمایش پست ها
    از این مشتری ها همه جا هست و اکثرا بچه سال هستند و الکی تهدید می کنند

    در صورتی که مزاحمت ایجاد کرد حتما شکایت کنید کوتاه نیایید
    ممنون از شما همکار محترم ، متاسفانه علم کافی در این زمینه را ندارند و به نظر نمیاد خردسال باشند ، حداقل 22 را رد کرده اند، الان سوال این است که شکایت از طریق پلیس فتا باشد یا دادسرا ؟

  6. #4
    عضو انجمن mehrshad.ho آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    922
    تشکر تشکر کرده 
    1,555
    تشکر تشکر شده 
    4,180
    تشکر شده در
    3,168 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط num نمایش پست ها
    ممنون از شما همکار محترم ، متاسفانه علم کافی در این زمینه را ندارند و به نظر نمیاد خردسال باشند ، حداقل 22 را رد کرده اند، الان سوال این است که شکایت از طریق پلیس فتا باشد یا دادسرا ؟
    به احتمال زیاد باید دادسرای جرائم برید
    توجه داشته باشید حتما اطلاعات فعلیشون رو ذخیره کنید چون بعد از خراب کاری مشخصات کاربری رو تعویض می کنند
    مرکز میزبانی وب نیک سرور NikServer.COM | شماره تماس : 9109.9713-021
    هاست و نمایندگی هاست لینوکس | هاست و نمایندگی هاست دانلود | سرور مجازی ایران و اروپا

  7. تعداد تشکر ها از mehrshad.ho به دلیل پست مفید

    num

  8. #5
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    125
    تشکر تشکر کرده 
    97
    تشکر تشکر شده 
    95
    تشکر شده در
    70 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    واقعا سخته ! کسی که خواب باشه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو زده به خواب هرگز.!

    شخصی که فرق سرور اختصاصی رو با اشتراکی نمیدونه سایت آخرش همین میشه

    حتی اگه کوچکترین حرفی در محیط مجازی درباره شما زد شکایت کنید.

    به نظر من از دادسرا اقدام کنید.

  9. تعداد تشکر ها از Number14 به دلیل پست مفید

    num

  10. #6
    عضو انجمن pardishosting آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    نوشته ها
    638
    تشکر تشکر کرده 
    857
    تشکر تشکر شده 
    2,336
    تشکر شده در
    1,451 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    بهترین راه بیخیال بودن هست.
    تو اینترنت هم برند آبروریزی کنند ، خواننده ها باید عاقل باشند ...
    ارتباط تلگرامی با بخش فروش : pardisho@

  11. تعداد تشکر ها ازpardishosting به دلیل پست مفید


  12. #7
    عضو انجمن sadeght آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    324
    تشکر تشکر کرده 
    92
    تشکر تشکر شده 
    405
    تشکر شده در
    295 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    من پیشنهادی دارم اگر این ادمی که می فرمایید اهل منطق نیست و باور نمی کند و قبول نمی کند به این انجمن ارجاع بدید و تاپیک مخصوص ایشان که می تواند همین باشد

    بقیه دوستانی که هاستینگ هستند و سرور دارند به ایشان اعلام کنند تا قبول کند و اون موقعه مطمئنا نمی تواند حرفی بزند.
    ویرایش توسط sadeght : December 27th, 2012 در ساعت 16:17
    پادکست های اقای وبمستر

    [سئو، استارتاپ، کسب و کار آنلاین، فروش و بازاریابی و...]

  13. تعداد تشکر ها از sadeght به دلیل پست مفید

    num

  14. #8
    عضو انجمن dertgtr آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    نوشته ها
    724
    تشکر تشکر کرده 
    2,343
    تشکر تشکر شده 
    3,638
    تشکر شده در
    2,848 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    به نظر من هم از طریق دادسرا شکایت کنید اخیرا مد شده تو ایران هرکی با مادرش قهر می کنه تهدید می کنه به بردن ابروی شرکت طرف قرارداد در اینترنت ! به شدت با این نوع افراد باید برخورد بشه تا این رویه که در ایران رواج پیدا کرده منسوخ بشه طرف پول داده فکر می کنه کل شرکت و حتی کارمندان شما رو خریده !
    به شدیدترین روش ممکن برخورد کنید
    سرور مجازی ایران - آلمان - آمریکا my.xdlhost.com
    قیمت و کیفیت را مقایسه کنید !! تلگرام : Xdlhost

  15. تعداد تشکر ها از dertgtr به دلیل پست مفید

    num

  16. #9
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    محل سکونت
    STOCKHOLM
    نوشته ها
    438
    تشکر تشکر کرده 
    65
    تشکر تشکر شده 
    1,037
    تشکر شده در
    686 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    شما در ابتدا میبایست میگفتید کانفیگ کنید یا هزینه کانفیگ را بدید که ما کانفیگ کنیم در ضمن ایشان را دعوت به مطاله قوانین سرورمیکردید
    من فکر میکنم که بیاد از طریق فتا شهر خودتون اقدام کنید برای شکایت (چون من هم شکایت کردم اول از همه از طریق سایت فتا فرم پور کردم بعد از چند روز زنگ زاده میگه که باید بری فتا شهر خودتون )

  17. تعداد تشکر ها از habiballahafg به دلیل پست مفید

    num

  18. #10
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    8
    تشکر تشکر شده 
    7
    تشکر شده در
    6 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    ببینید ما یک هزینه ای گرفتیم به عنوان سود خودمون که سرور رو بهش تحویل دادیم
    یک هزینه دیگر برای نصب سی پنل و فایروال و انتقال سایت هایشان به سرور جدید
    اگر اسکریپتی یا ماژولی در این مدت نصب کردند که موجب شده سایتشان نفوذ پذیر شود آیا وظیفه و مسئولیت آن با ماست ؟؟
    ما که بیش از 7 مشترک سی پنل و چهار مشترک دایرکت ادمین داریم و همه را خودمان نصب کرده ایم و 2 سرور سی پنل نیز خودمان داریم ولی هیچکدام با هک شدن مواجه نشدند !!!
    وظیفه امنیت پس از تحویل با مشتریست

  19. تعداد تشکر ها ازnum به دلیل پست مفید


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 21st, 2017, 17:51
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 17th, 2017, 17:29
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 30th, 2017, 12:33
  4. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: December 10th, 2014, 12:31
  5. پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: March 6th, 2014, 11:43

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •