-
December 27th, 2012, 15:43
#1
نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید
با سلام
من عضو کوچکی از خانواده وبهاستینگ ایران هستم!
همینک نزدیک 6 سرور فعال از سه دیتاسنتر مختلف دارم و مشتریان کثیری بر روی آنها وجود دارد و در این انجمن نیز فعالم ( این آی دی ساختگیست ! )
ما در 15 روز پیش یک شخصی رو یک سرور به او دادیم و سی پنل را برایشان نصب کردیم ، بعد از گذشت 10 تا 12 روز از استفاده از سرور ، سایت ایشان هک شد و کل اطلاعات آنها پرید!
حالا این مشتری بی اخلاق ما ضمن بیان هرچه توهین و بد و بیراه به بنده خواستار بازگشت کل وجه شان هستند و از ما طلب کارند که چرا بک آپ از سرورشان نگرفته ایم !!! گفته اند علیه ما شکایت می کنند و در اینترنت آبروریزی !
ایشان اصلا قبول نمی کنند که سرور با هاست اشتراکی فرق می کند و اگر هاست اشتراکی بودند وظیفه بک آپشان با ما است و الان که سرور هستند وظیفه بک آپ با خودشان است ولی قبول نمی کنند.
ما هم ذکر کردیم با ذکر اولین خطی که علیه ما تهمت بزنند از ایشان شکایت می کنیم ( شنیدم 6 ماه حبس و 13 میلیون جریمه داره تهمت بیجا زدن به شخص یا شرکتی در محیط اینترنت )
حال ! چگونه با این مشتری خاطی برخورد کنیم ؟؟ به شخصه اعصاب بنده را به شدت خط خطی کرده و مرتب تماس می گیرد و وجهی که دیتاسنتر آنرا پس نمی دهد را از ما میخواهد
فوق العاده جوشی و بد دهن هستند و مدام تهدید می کنند .
حتی به این آقا گفتم شما 2 نفر رو که قبول داری بیار وسطمون قاضی قضاوت کنن ولی باز مرغشون 1 پا داره!
در صورت درج اولین خط این آقا در محیط مجازی قصد شکایت شدید الحن از ایشان را داریم چرا که آبروی 2 ساله ای که ذره ذره و با خوشرویی جمع کرده ایم را نمی خواهیم شخصی اینگونه با جهل بر باد دهد .
در صورتی که نیاز به شکایت بود از طریق دادسرای شهر اقدام کنیم یا از پلیس فتا پیگیر مسئله باشم ؟
با تشکر از همفکری شما همکار گرامی
-
-
December 27th, 2012 15:43
# ADS
-
December 27th, 2012, 15:47
#2
عضو انجمن
پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید
از این مشتری ها همه جا هست و اکثرا بچه سال هستند و الکی تهدید می کنند
در صورتی که مزاحمت ایجاد کرد حتما شکایت کنید کوتاه نیایید
-
تعداد تشکر ها ازmehrshad.ho به دلیل پست مفید
-
December 27th, 2012, 15:50
#3
پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

نوشته اصلی توسط
mehrshad.ho
از این مشتری ها همه جا هست و اکثرا بچه سال هستند و الکی تهدید می کنند
در صورتی که مزاحمت ایجاد کرد حتما شکایت کنید کوتاه نیایید
ممنون از شما همکار محترم ، متاسفانه علم کافی در این زمینه را ندارند و به نظر نمیاد خردسال باشند ، حداقل 22 را رد کرده اند، الان سوال این است که شکایت از طریق پلیس فتا باشد یا دادسرا ؟
-
-
December 27th, 2012, 15:56
#4
عضو انجمن
پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

نوشته اصلی توسط
num
ممنون از شما همکار محترم ، متاسفانه علم کافی در این زمینه را ندارند و به نظر نمیاد خردسال باشند ، حداقل 22 را رد کرده اند، الان سوال این است که شکایت از طریق پلیس فتا باشد یا دادسرا ؟
به احتمال زیاد باید دادسرای جرائم برید
توجه داشته باشید حتما اطلاعات فعلیشون رو ذخیره کنید چون بعد از خراب کاری مشخصات کاربری رو تعویض می کنند
-
تعداد تشکر ها از mehrshad.ho به دلیل پست مفید
-
December 27th, 2012, 15:58
#5
پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید
واقعا سخته ! کسی که خواب باشه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو زده به خواب هرگز.!
شخصی که فرق سرور اختصاصی رو با اشتراکی نمیدونه سایت آخرش همین میشه
حتی اگه کوچکترین حرفی در محیط مجازی درباره شما زد شکایت کنید.
به نظر من از دادسرا اقدام کنید.
-
تعداد تشکر ها از Number14 به دلیل پست مفید
-
December 27th, 2012, 16:04
#6
عضو انجمن
پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید
بهترین راه بیخیال بودن هست.
تو اینترنت هم برند آبروریزی کنند ، خواننده ها باید عاقل باشند ...
-
تعداد تشکر ها ازpardishosting به دلیل پست مفید
-
December 27th, 2012, 16:14
#7
عضو انجمن
پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید
من پیشنهادی دارم اگر این ادمی که می فرمایید اهل منطق نیست و باور نمی کند و قبول نمی کند به این انجمن ارجاع بدید و تاپیک مخصوص ایشان که می تواند همین باشد
بقیه دوستانی که هاستینگ هستند و سرور دارند به ایشان اعلام کنند تا قبول کند و اون موقعه مطمئنا نمی تواند حرفی بزند.
ویرایش توسط sadeght : December 27th, 2012 در ساعت 16:17
-
تعداد تشکر ها از sadeght به دلیل پست مفید
-
December 27th, 2012, 16:17
#8
عضو انجمن
پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید
به نظر من هم از طریق دادسرا شکایت کنید اخیرا مد شده تو ایران هرکی با مادرش قهر می کنه تهدید می کنه به بردن ابروی شرکت طرف قرارداد در اینترنت ! به شدت با این نوع افراد باید برخورد بشه تا این رویه که در ایران رواج پیدا کرده منسوخ بشه طرف پول داده فکر می کنه کل شرکت و حتی کارمندان شما رو خریده !
به شدیدترین روش ممکن برخورد کنید
قیمت و کیفیت را مقایسه کنید !! تلگرام : Xdlhost
-
تعداد تشکر ها از dertgtr به دلیل پست مفید
-
December 27th, 2012, 16:20
#9
پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید
شما در ابتدا میبایست میگفتید کانفیگ کنید یا هزینه کانفیگ را بدید که ما کانفیگ کنیم در ضمن ایشان را دعوت به مطاله قوانین سرورمیکردید
من فکر میکنم که بیاد از طریق فتا شهر خودتون اقدام کنید برای شکایت (چون من هم شکایت کردم اول از همه از طریق سایت فتا فرم پور کردم بعد از چند روز زنگ زاده میگه که باید بری فتا شهر خودتون )
-
تعداد تشکر ها از habiballahafg به دلیل پست مفید
-
December 27th, 2012, 16:40
#10
پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید
ببینید ما یک هزینه ای گرفتیم به عنوان سود خودمون که سرور رو بهش تحویل دادیم
یک هزینه دیگر برای نصب سی پنل و فایروال و انتقال سایت هایشان به سرور جدید
اگر اسکریپتی یا ماژولی در این مدت نصب کردند که موجب شده سایتشان نفوذ پذیر شود آیا وظیفه و مسئولیت آن با ماست ؟؟
ما که بیش از 7 مشترک سی پنل و چهار مشترک دایرکت ادمین داریم و همه را خودمان نصب کرده ایم و 2 سرور سی پنل نیز خودمان داریم ولی هیچکدام با هک شدن مواجه نشدند !!!
وظیفه امنیت پس از تحویل با مشتریست
-
تعداد تشکر ها ازnum به دلیل پست مفید