-
June 14th, 2014, 11:31
#1
عضو دائم
مشتری مداری به چه قیمتی؟
سلام.مستقیم میرم سر اصل مطلب.آقا توهین و بی احترامی مشتری تو این انجمن بیش از حد زده بالا.الکی نندازید گردن مدیریت که ربطی به مدیریت انجمن نداره.خودتون خواستید این رفتار رو باهاتون داشته باشند.خداشاهده تو چندین و چند تاپیک دیدم مشتری ها طلبکارانه و با بی احترامی تمام درخواست سرویس میکنند و همکاران محترمه با این که دارند میبینند طرف بی شعور هست بازم بهش جواب میدند و آفر میدند و بعضی ها خم و راست دارند براش میشوند.. واقعا شان شما در چه حد هست؟ به خاطر 20 هزار تومان حاظرید یک مشتری بی شعور بی ادب رو بپذیرید؟ کار رو تو این بین هاستینگهای جدید و نو پا خراب میکنند و کاری کردند که مشتریها پر رو شوند. بله گفتند همیشه حق با مشتریست اما واقعا این حرف درسته؟ به چه قیمتی؟
تو چند تاپیک دیدم مشتری رسما به همکاران قدیمی و با شخصیت کلی توهین کردند و بقیه همکارا به جای طرفداری و اینکه حداقل بهش تذکر بدند به خاطر 10 هزار تومان مشتری ساکت شدند و آفر خودشون رو به مشتری میدند..واقعا آن 10 هزار تومان ارزش داره همکار محترم که به همکارت اینقدر توهین بشه؟
طرف آمده تاپیک زده یک هاست پرسرعت چند صد گیگی میخوام در حد مشخصات سرور اختصاصی میده بعد تهش مینویسه فقط هاستینگای اینماد دار و شرکتی آفر بدند.بودجه ماهانه 30 هزار تومان میخوام بدم!! کسی الکی آفر نده نمیتونید پشتیبانی کنید حوصلتون رو ندارم بعدا دبه در نیارید و .... بعد 20 تا همکار آفر میده طرف 19 تاشو د ز د و سرویس بی کیفیت و افتضاح و فلان فلانی هستی و... بهش نصبت میده!! بقیه هم میشینن تماشا میکنند و بازم آفر میدند! جناب مشتری آن 30 تومان پول آدامس آنی که مسخرش میکنی و توهین میکنی هم نیست.حد خودتو بدون!
یک کلام.آقا مشتری رو دارید پر رو میکنید.البته جسارت نشه به مشتریهای محترمه منظور با بعضی اشخاص هست که حد خودشونو نمیدونن. نمیخوام تبلیغات بشه اما خدایی دوستان این هاست دل رو ببینید؟ به هر کسی سرویس نمیده.مشتری اگرمیلیونر هم باشه اخلاق مناسب نداشته باشه قبولش نمیکنه! همیشه هم مشتری قربون صدقش میره...بهتره کمی یاد بگیریم از بعضی ها.
-
تعداد تشکر ها ازdelta به دلیل پست مفید
AliFatehi, alireza.076, asiasazan, AvalinHost, email1414, Faraz4u, GEO, hamedmj, hell.machine, HyperServer, Kian, lemo1996, MEHDI KARAMI, Mehran18, Mihan-VPS, mohsened, mojtaba.ghadri, nima17701, novin-web, novinvps.com, OmidX, ParsWebIT, persianmagic, Quality, secure_host, seyyed_ahmad, sitetheme, spadana1363, Taryan4, tikweb.ir, traxex12345, usahost2, مینا-صیفی, VPS, Yas-Host, yastheme, سیدرضا بازیار
-
June 14th, 2014 11:31
# ADS
-
June 14th, 2014, 11:56
#2
عضو انجمن
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟
من در زمینه ارائه سرویس هاستینگ نیستم خودم ولی با شما
کاملا موافق هستم. متاسفانه یه سری به خاطر 20 تومن بیشتر کل کلاس ارائه خدمات رو آوردن پایین. اصلا چه معنی داره شما ببینی به شرایط مشتری میخوری یا نه؟ مشتری باید بیاد دونه دونه تاپیک هارو بخونه ببینه کدوم مناسب وسع مالی و شرایطش هست.
-
تعداد تشکر ها ازCpt.Liux به دلیل پست مفید
-
June 14th, 2014, 12:04
#3
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

نوشته اصلی توسط
delta
سلام.مستقیم میرم سر اصل مطلب.آقا توهین و بی احترامی مشتری تو این انجمن بیش از حد زده بالا.الکی نندازید گردن مدیریت که ربطی به مدیریت انجمن نداره.خودتون خواستید این رفتار رو باهاتون داشته باشند.خداشاهده تو چندین و چند تاپیک دیدم مشتری ها طلبکارانه و با بی احترامی تمام درخواست سرویس میکنند و همکاران محترمه با این که دارند میبینند طرف بی شعور هست بازم بهش جواب میدند و آفر میدند و بعضی ها خم و راست دارند براش میشوند.. واقعا شان شما در چه حد هست؟ به خاطر 20 هزار تومان حاظرید یک مشتری بی شعور بی ادب رو بپذیرید؟ کار رو تو این بین هاستینگهای جدید و نو پا خراب میکنند و کاری کردند که مشتریها پر رو شوند. بله گفتند همیشه حق با مشتریست اما واقعا این حرف درسته؟ به چه قیمتی؟
تو چند تاپیک دیدم مشتری رسما به همکاران قدیمی و با شخصیت کلی توهین کردند و بقیه همکارا به جای طرفداری و اینکه حداقل بهش تذکر بدند به خاطر 10 هزار تومان مشتری ساکت شدند و آفر خودشون رو به مشتری میدند..واقعا آن 10 هزار تومان ارزش داره همکار محترم که به همکارت اینقدر توهین بشه؟
طرف آمده تاپیک زده یک هاست پرسرعت چند صد گیگی میخوام در حد مشخصات سرور اختصاصی میده بعد تهش مینویسه فقط هاستینگای اینماد دار و شرکتی آفر بدند.بودجه ماهانه 30 هزار تومان میخوام بدم!! کسی الکی آفر نده نمیتونید پشتیبانی کنید حوصلتون رو ندارم بعدا دبه در نیارید و .... بعد 20 تا همکار آفر میده طرف 19 تاشو د ز د و سرویس بی کیفیت و افتضاح و فلان فلانی هستی و... بهش نصبت میده!! بقیه هم میشینن تماشا میکنند و بازم آفر میدند! جناب مشتری آن 30 تومان پول آدامس آنی که مسخرش میکنی و توهین میکنی هم نیست.حد خودتو بدون!
یک کلام.آقا مشتری رو دارید پر رو میکنید.البته جسارت نشه به مشتریهای محترمه منظور با بعضی اشخاص هست که حد خودشونو نمیدونن. نمیخوام تبلیغات بشه اما خدایی دوستان این هاست دل رو ببینید؟ به هر کسی سرویس نمیده.مشتری اگرمیلیونر هم باشه اخلاق مناسب نداشته باشه قبولش نمیکنه! همیشه هم مشتری قربون صدقش میره...بهتره کمی یاد بگیریم از بعضی ها.
دقیقا همینطور هست البته 10 -20 درصد اینطور هستند که 99% به خاطر سن کمشون هست
بعضی مشتری ها هستند که فکر میکنند با خرید یک سرور 15 20 هزار تومانی کل سایت و سرورهای فرونشده رو صاحب شدند و به خودشون اجازه میدند با لحن بسیار بدی با فروشنده صحبت کنند و تربیت نداشته خانوادگی خودشون رو نمایش بدند
واقعا که بعضی همکاران اینهارو بسیار پر رو کردند. البته منظور تمامی کاربران نیست و کاربران فهیم و با ادب بسیار زیادی هم تو همین انجمن وجود داره
توصیه من هم برخورد هم 15-20 هزار تومان ارزش اعصاب خوردکنی و بی احترامی رو نداره
تشکر از استارتر عزیز
-
تعداد تشکر ها ازpersianmagic به دلیل پست مفید
-
June 14th, 2014, 12:30
#4
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

نوشته اصلی توسط
delta
سلام.مستقیم میرم سر اصل مطلب.آقا توهین و بی احترامی مشتری تو این انجمن بیش از حد زده بالا.الکی نندازید گردن مدیریت که ربطی به مدیریت انجمن نداره.خودتون خواستید این رفتار رو باهاتون داشته باشند.خداشاهده تو چندین و چند تاپیک دیدم مشتری ها طلبکارانه و با بی احترامی تمام درخواست سرویس میکنند و همکاران محترمه با این که دارند میبینند طرف بی شعور هست بازم بهش جواب میدند و آفر میدند و بعضی ها خم و راست دارند براش میشوند.. واقعا شان شما در چه حد هست؟ به خاطر 20 هزار تومان حاظرید یک مشتری بی شعور بی ادب رو بپذیرید؟ کار رو تو این بین هاستینگهای جدید و نو پا خراب میکنند و کاری کردند که مشتریها پر رو شوند. بله گفتند همیشه حق با مشتریست اما واقعا این حرف درسته؟ به چه قیمتی؟
تو چند تاپیک دیدم مشتری رسما به همکاران قدیمی و با شخصیت کلی توهین کردند و بقیه همکارا به جای طرفداری و اینکه حداقل بهش تذکر بدند به خاطر 10 هزار تومان مشتری ساکت شدند و آفر خودشون رو به مشتری میدند..واقعا آن 10 هزار تومان ارزش داره همکار محترم که به همکارت اینقدر توهین بشه؟
طرف آمده تاپیک زده یک هاست پرسرعت چند صد گیگی میخوام در حد مشخصات سرور اختصاصی میده بعد تهش مینویسه فقط هاستینگای اینماد دار و شرکتی آفر بدند.بودجه ماهانه 30 هزار تومان میخوام بدم!! کسی الکی آفر نده نمیتونید پشتیبانی کنید حوصلتون رو ندارم بعدا دبه در نیارید و .... بعد 20 تا همکار آفر میده طرف 19 تاشو د ز د و سرویس بی کیفیت و افتضاح و فلان فلانی هستی و... بهش نصبت میده!! بقیه هم میشینن تماشا میکنند و بازم آفر میدند! جناب مشتری آن 30 تومان پول آدامس آنی که مسخرش میکنی و توهین میکنی هم نیست.حد خودتو بدون!
یک کلام.آقا مشتری رو دارید پر رو میکنید.البته جسارت نشه به مشتریهای محترمه منظور با بعضی اشخاص هست که حد خودشونو نمیدونن. نمیخوام تبلیغات بشه اما خدایی دوستان این هاست دل رو ببینید؟ به هر کسی سرویس نمیده.مشتری اگرمیلیونر هم باشه اخلاق مناسب نداشته باشه قبولش نمیکنه! همیشه هم مشتری قربون صدقش میره...بهتره کمی یاد بگیریم از بعضی ها.
مشتری که اولین توهین کند = سرویس باید حذف شود
وقتی چنین کاری انجام نمی دهید فرهنگی غلط رواج می دهید. در حالی که در قوانین همه سرویس دهنده ها همین ذکر شده ولی انجام نمی دهند
-
تعداد تشکر ها از storage به دلیل پست مفید
-
June 14th, 2014, 12:46
#5
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

نوشته اصلی توسط
delta
سلام.مستقیم میرم سر اصل مطلب.آقا توهین و بی احترامی مشتری تو این انجمن بیش از حد زده بالا.الکی نندازید گردن مدیریت که ربطی به مدیریت انجمن نداره.خودتون خواستید این رفتار رو باهاتون داشته باشند.خداشاهده تو چندین و چند تاپیک دیدم مشتری ها طلبکارانه و با بی احترامی تمام درخواست سرویس میکنند و همکاران محترمه با این که دارند میبینند طرف بی شعور هست بازم بهش جواب میدند و آفر میدند و بعضی ها خم و راست دارند براش میشوند.. واقعا شان شما در چه حد هست؟ به خاطر 20 هزار تومان حاظرید یک مشتری بی شعور بی ادب رو بپذیرید؟ کار رو تو این بین هاستینگهای جدید و نو پا خراب میکنند و کاری کردند که مشتریها پر رو شوند. بله گفتند همیشه حق با مشتریست اما واقعا این حرف درسته؟ به چه قیمتی؟
تو چند تاپیک دیدم مشتری رسما به همکاران قدیمی و با شخصیت کلی توهین کردند و بقیه همکارا به جای طرفداری و اینکه حداقل بهش تذکر بدند به خاطر 10 هزار تومان مشتری ساکت شدند و آفر خودشون رو به مشتری میدند..واقعا آن 10 هزار تومان ارزش داره همکار محترم که به همکارت اینقدر توهین بشه؟
طرف آمده تاپیک زده یک هاست پرسرعت چند صد گیگی میخوام در حد مشخصات سرور اختصاصی میده بعد تهش مینویسه فقط هاستینگای اینماد دار و شرکتی آفر بدند.بودجه ماهانه 30 هزار تومان میخوام بدم!! کسی الکی آفر نده نمیتونید پشتیبانی کنید حوصلتون رو ندارم بعدا دبه در نیارید و .... بعد 20 تا همکار آفر میده طرف 19 تاشو د ز د و سرویس بی کیفیت و افتضاح و فلان فلانی هستی و... بهش نصبت میده!! بقیه هم میشینن تماشا میکنند و بازم آفر میدند! جناب مشتری آن 30 تومان پول آدامس آنی که مسخرش میکنی و توهین میکنی هم نیست.حد خودتو بدون!
یک کلام.آقا مشتری رو دارید پر رو میکنید.البته جسارت نشه به مشتریهای محترمه منظور با بعضی اشخاص هست که حد خودشونو نمیدونن. نمیخوام تبلیغات بشه اما خدایی دوستان این هاست دل رو ببینید؟ به هر کسی سرویس نمیده.مشتری اگرمیلیونر هم باشه اخلاق مناسب نداشته باشه قبولش نمیکنه! همیشه هم مشتری قربون صدقش میره...بهتره کمی یاد بگیریم از بعضی ها.
با حرف شما موافقم و خیلی هم موافقم اما ....
یک ضرب المثل هست میگه خرهم می**ه باید چوب تو ک*نش کرد ؟!!
ما فروشندگان احترام مشتری ها رو تا جایی که خود مشتری با ما همراه باشید نگه میداریم و خواهیم داشت !
اگر مشتری بی احترامی کنه باز هم ما بهش بی احترامی نخواهیم کرد و فقط در پشتیبانی این شخص کمی کم و کاستی میزاریم !
بهترین کار و حرفه ای ترین رفتار همین هست !
شعور هر کس نشانگر شخصیت اوست !
موضوع بعد اینماد هست که بسیاری از مشتری ها گمان میکنند با داشتن یک نماد که با فرستادن مشخصات و ثبت سایت به شما میدهند تضمین کننده ی کیفیت هست ؟!
به امید روز های بهتر !
موفق و پیروز باشید !
-
تعداد تشکر ها ازJavan Host به دلیل پست مفید
-
June 14th, 2014, 16:25
#6
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟
سلام.
من خودم فقط و فقط یه مصرف کننده و مشتری هستم ولی حرفهای استارتر واقعا درست و به جا هست .
مشتری اونم نیو یوزر ۲۰۱۴ میاد تاپیک میزنه اگه نماد نداری اگه پشتیبانی نداری وقت منو نگیر!!!!!!!!!
عجیبا غریبا
با تشکر از استارتر
-
تعداد تشکر ها ازseyyed_ahmad به دلیل پست مفید
-
June 14th, 2014, 16:34
#7
عضو دائم
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟
موضوع اینجا جالب میشود که حتی فروشندگان با هر حربه ای که دارند سعی بر خراب کردن همکار خود دارند و با گذاشتن قیمت های نجومی که حتی با این قیمت ها هزینه ای پی های روی سرور مورد نظر تامین نمیشود ، باعث افزایش مشتری نماها و خراب شدن بازار میشوند.
تمامی این اعمال فقط برای به پایین کشیدن رقیب تجاری و همکار خود میباشد.
در اکثر مواقع هم این کار باعث تضرر شخص میشود ولی برای ضربه زدن از هیچ کاری ابا نمیکند.
(( ای کاش رقابت برای سرویس دهی بر سر قیمت ها نبود بلکه رقابتی سالم بر اساس کیفیت و مشتری مداری بود))
ویرایش توسط Mr.Te0 : June 14th, 2014 در ساعت 16:38
-
تعداد تشکر ها ازMr.Te0 به دلیل پست مفید
-
June 14th, 2014, 16:34
#8
عضو دائم
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟
ویرایش توسط RoobinaServer : June 14th, 2014 در ساعت 16:36
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید
-
June 14th, 2014, 16:37
#9
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

نوشته اصلی توسط
delta
سلام.مستقیم میرم سر اصل مطلب.آقا توهین و بی احترامی مشتری تو این انجمن بیش از حد زده بالا.الکی نندازید گردن مدیریت که ربطی به مدیریت انجمن نداره.خودتون خواستید این رفتار رو باهاتون داشته باشند.خداشاهده تو چندین و چند تاپیک دیدم مشتری ها طلبکارانه و با بی احترامی تمام درخواست سرویس میکنند و همکاران محترمه با این که دارند میبینند طرف بی شعور هست بازم بهش جواب میدند و آفر میدند و بعضی ها خم و راست دارند براش میشوند.. واقعا شان شما در چه حد هست؟ به خاطر 20 هزار تومان حاظرید یک مشتری بی شعور بی ادب رو بپذیرید؟ کار رو تو این بین هاستینگهای جدید و نو پا خراب میکنند و کاری کردند که مشتریها پر رو شوند. بله گفتند همیشه حق با مشتریست اما واقعا این حرف درسته؟ به چه قیمتی؟
تو چند تاپیک دیدم مشتری رسما به همکاران قدیمی و با شخصیت کلی توهین کردند و بقیه همکارا به جای طرفداری و اینکه حداقل بهش تذکر بدند به خاطر 10 هزار تومان مشتری ساکت شدند و آفر خودشون رو به مشتری میدند..واقعا آن 10 هزار تومان ارزش داره همکار محترم که به همکارت اینقدر توهین بشه؟
طرف آمده تاپیک زده یک هاست پرسرعت چند صد گیگی میخوام در حد مشخصات سرور اختصاصی میده بعد تهش مینویسه فقط هاستینگای اینماد دار و شرکتی آفر بدند.بودجه ماهانه 30 هزار تومان میخوام بدم!! کسی الکی آفر نده نمیتونید پشتیبانی کنید حوصلتون رو ندارم بعدا دبه در نیارید و .... بعد 20 تا همکار آفر میده طرف 19 تاشو د ز د و سرویس بی کیفیت و افتضاح و فلان فلانی هستی و... بهش نصبت میده!! بقیه هم میشینن تماشا میکنند و بازم آفر میدند! جناب مشتری آن 30 تومان پول آدامس آنی که مسخرش میکنی و توهین میکنی هم نیست.حد خودتو بدون!
یک کلام.آقا مشتری رو دارید پر رو میکنید.البته جسارت نشه به مشتریهای محترمه منظور با بعضی اشخاص هست که حد خودشونو نمیدونن. نمیخوام تبلیغات بشه اما خدایی دوستان این هاست دل رو ببینید؟ به هر کسی سرویس نمیده.مشتری اگرمیلیونر هم باشه اخلاق مناسب نداشته باشه قبولش نمیکنه! همیشه هم مشتری قربون صدقش میره...بهتره کمی یاد بگیریم از بعضی ها.
دوست عزیز درود
کاملا باهاتون موافقم
البته یک مسئله دیگری هم هست اکثر کسانی که توی اینترنت هستن سن زیادی ندارن وبه اون حد از درک نرسیدن که احترام متقابل رو درک کنن
-
-
June 14th, 2014, 16:51
#10
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟
متاسفانه حق با شماست...
و همینطور RoobinaServer
بنده شاهده این هستم که دوستان محترمی که سنشون بین 14 الی 16 هستش درخواست خرید داشتن و هیچ چیزی از هاستینگ و خدمات میزبانی نمیدونن اما متاسفانه فقط دوست دارن به آزار و اذیت کردن دیگرون بپردازند..
حتی مثلا عده ای میگن که هاست بهم بده همه کاراشو واسم انجام بده عضو بشو ... ینی به ما تیکیت میدن که شما کاراشو انجام بده و من یه 20 تومن میدم واس هاستینگ خب این حرف واقعا مسخرس که به خاطر 20 تومن من بی یام کارای اون نوجونی رو بکنم که خودشم هم میتونه انجامش بده و یادبگیره حتی خوودش..
بنده بازم پیشنهاد میکنم که با همه به متانت رفتار کنید اما شخصیت و حرفه ی کارخودتون رو به هیچ عنوان زیر سوال نبرید
با احترام
-