-
March 16th, 2012, 00:15
#1
عضو دائم
CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
با سلام خدمت دوستان عزیز
این CloudLinux که میگن منابع رو برای هر مشتری اختصاصی تقسیم میکنه؟آیا به نفع مشتری هست یا سرور و فروشنده؟
آیا با این کار میشه تا حدی از حملات دیداس یک مشتری جلوگیری کرد؟
آیا میشه جلوی فشار های بیش از حد روی سرور رو گرفت؟
یا این کار به نفع مشتریه؟
و منابع اختصاصی به مشتری میده؟
و مشتری میتونه از حداکثر توان سرور بهره بگیره؟
ویرایش توسط Ashkankamangar.ir : March 16th, 2012 در ساعت 00:22
-
تعداد تشکر ها ازAshkankamangar.ir به دلیل پست مفید
-
March 16th, 2012 00:15
# ADS
-
March 16th, 2012, 00:42
#2
عضو انجمن
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
بیشتر به نفع سرویس دهنده هست که منابع را تقسیم میکنه برای کاربر تفاوتی نخواهد داشت
یکی از دلایلش همون جلوگیری از فشار های بیش از حد هست که هر سرویس محدود میشه که بازم برای مشتری تفاوتی نداره چون اگر cloudlinux هم نباشه منابع باید محدود باشه که به سرور فشار نیاد
منابع اختصاصی نمیده و فقط تایین میکنه که چقدر میتونی استفاده کنی
ار حداکثر توان هم میتونه استفاده کنه ولی در محدودیتی که به اون سرویس واگذار شده
تنها نفع این موضوع برای کاربر اینه که میتونه ببینه سرویسی که خرید کرده در چه بازه زمانی چقدر رم و چقدر cpu استفاده کرده و بیشتر مراقب فشار باشه
-
تعداد تشکر ها ازstchost به دلیل پست مفید
-
March 16th, 2012, 00:42
#3
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
fبه نفع مشتری
چون اشتباه یک یوزر دیگه یا دی داس یا ... همه کاربرا رو در بر نمیگیره
-
تعداد تشکر ها ازphp.source به دلیل پست مفید
-
March 16th, 2012, 00:46
#4
عضو انجمن
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟

نوشته اصلی توسط
php.source
fبه نفع مشتری
چون اشتباه یک یوزر دیگه یا دی داس یا ... همه کاربرا رو در بر نمیگیره
بله این موضوع هم هست فراموش کردم بگم که دوستمون ذکر کردن
-
تعداد تشکر ها ازstchost به دلیل پست مفید
-
March 16th, 2012, 10:13
#5
عضو دائم
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
بله درسته ممنونم از دو دوست عزیز
پس میشه گفت هم به نفع مشتری هست هم به نفع فروشنده؟
-
تعداد تشکر ها از Ashkankamangar.ir به دلیل پست مفید
-
March 16th, 2012, 11:57
#6
عضو انجمن
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
من قبلا یک هاست رو کلاد لینوکس داشتم . خیلی خوب بود . یعنی باید بگم عالی بود . 3 ماه آپتایمم 100 بود . البته ماه بعد با 18 ساعت قطعی رکورد گند زدن در آپتایم رو داشت که اونم فقط به خاطر مشکلات شبکه بود.
اگه تعداد سایت ها رو سرور کم باشه خودت هم میتونی دستی بررسی کنی . ولی وقتی زیاد میشه دیگه حوصله آدم سر میره . هی باید ببینی کی منابع سرور رو داره قورت میده.
در کل تخصیص سی پی یو و پهنای باند خوبه . ولی مشکل مهم اینه که چطوری تخصیص کنم ؟ منظورم اینه که مثلا رو یک سرور با یک عدد سی پی یو 2 هسته ای 3 گیگاهرتزی با 30 تا کاربر چطور تقسیم رو انجام بدیم ؟
6 گیگا رو تقسیم بر 30 کنیم و به هر کاربر 188 مگاهرتز سی پی یو بدیم یا اینکه به هر کاربر اجازه استفاده از 400 مگاهرتز سی پی یو بدیم ؟ سرعت پورت رو هم اینطوری تقسیم کنیم یا اونو هم مقداری بیشتر در نظر بگیریم ؟
-
-
March 16th, 2012, 13:08
#7
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
مسلم هست که منابع اشتراکی در این ضمینه بیشتر جوابگو هست تا منابع اختصاصی و کم.
به همید دلیل میگن هاست اشتراکی
-
تعداد تشکر ها از php.source به دلیل پست مفید
-
April 16th, 2012, 08:23
#8
عضو دائم
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
شنیدم میگن اگه سایت از اون مقدار مشخص بیشتر مصرف کنه سایتش دان میشه
بعد آیا قابل بازگشت هست؟ بعد از نصب
-
-
April 16th, 2012, 08:35
#9
عضو دائم
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
سایت داون نمیشه.
برای کاربر جدید باز نمیشه! مثلا اگه تعداد کانکشن های یک سایت از یه حدی بیشتر بشه برای بازدید کننده جدید سایت باز نمیشه.
البته در حالتی که سایت دیداس بشه اون سایت قطع میشه (تقریبا) وسرور کند میشه .
-----
تو سایتشون چیزی ندیدم
-
تعداد تشکر ها از mohsen1 به دلیل پست مفید
-
August 7th, 2012, 14:09
#10
عضو دائم
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
دوستان با تشکر از همه یه جمع بندی در این مورد میکنید؟
-