فقط تلفن جدید رو میخوام جایگزین کنم!
باید حتماً بهشون ایمیل بزنم؟
وضعیت نشانی: تایید شده
نشانی مورد تأیید میباشد یا درخواست تأیید نشانی دادهاید مجاز به تغییر نشانی خود نمیباشید.
فقط تلفن جدید رو میخوام جایگزین کنم!
باید حتماً بهشون ایمیل بزنم؟
وضعیت نشانی: تایید شده
نشانی مورد تأیید میباشد یا درخواست تأیید نشانی دادهاید مجاز به تغییر نشانی خود نمیباشید.
^_^
▃ ▅ ▇ ▓ WebHostingTalk.ir ▓ ▇ ▅ ▃
دقیقاًباید حتماً بهشون ایمیل بزنم؟تا تو باشی سراغ دامین آی آر نری
فقط میتونی ایمیل و پسوردو عوض کنیتغییر مشخصات شناسه امکانپذیر نیست
بقیشو باید ایمیل بزنی![]()
^_^
▃ ▅ ▇ ▓ WebHostingTalk.ir ▓ ▇ ▅ ▃
^_^
▃ ▅ ▇ ▓ WebHostingTalk.ir ▓ ▇ ▅ ▃
به غیر از اطلاعاتی مثل آدرس پست الکترونیک و گذرواژه که هر زمان بوسیله صاحب حساب قابل ویرایش و بروزرسانی هست , سایر اطلاعات حساب های افراد حقیقی یا حقوقی باید با ارسال مدارک شناسایی و اهراز هویت اونها یا سازمان , موسسه و ... شون که حساب کاربری به نام اون ثبت شده صورت بگیره.
امضاء
^_^
▃ ▅ ▇ ▓ WebHostingTalk.ir ▓ ▇ ▅ ▃
شما میتونید تماس هم بگیرید یا ایمیل کنید
مراحل رو بهتون میگن :
آدرس پست الکترونیک: info@nic.ir
پشتیبانی برخط: support.irnic.ir
فقط در روزهای کاری و بین ساعات ۰۹:۰۰ تا ۱۰:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۵:۰۰ (به وقت تهران) پاسخگو میباشد.
تلفن: (+۹۸ ۲۱) ۲۲۲۹ ۰۳۰۶
(+۹۸ ۲۱) ۲۲۲۹ ۰۹۱۶
فقط در روزهای کاری و بین ساعات ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ (به وقت تهران) پاسخگو میباشد.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)