با سلام
دوستان عزیز من روی whmcs دپارتمان های پشتیبانی رو ایجاد کردم اما وارد سایت که میشم روی ارسال تیکت که کلیک میکنم هیچ کدوم دپارتمان ها رو نمایش نمیده و اجازه ارسال تیک داده نمیشه
با سلام
دوستان عزیز من روی whmcs دپارتمان های پشتیبانی رو ایجاد کردم اما وارد سایت که میشم روی ارسال تیکت که کلیک میکنم هیچ کدوم دپارتمان ها رو نمایش نمیده و اجازه ارسال تیک داده نمیشه
دوستان عزیز کسی نمیدونه این مشکل رو چه طور باید برطرف کنم ؟
هنگام ساختن یک سری مواردی هست که می شه اونها رو تیک زد
اونها رو خالی گذاشتید؟
مثل : Hide from clients
درود
هنگام ایجاد دپارتمان امکان دسترسی برای رجستر شده ها و غیر رجیستر شده ها را باید مشخص کنید!
Dedicated server | VPS | Premium Web Hosting | Colocation | USA-Canada-Swis-Italy-IRAN █
...Wireless Network since 2008 |consulting and solution | Mcitp-CCNA-Mikrotik-CWNA █
سلام
من دپارتمان ایجاد کردم ولی یوزر ادمین اجازه نداره تیکت ها و ببینه و میگه باید اساین بشه ولی پیدا نکردم از کجا؟
دوست عزیز - برای رفع مشکلتون از طریق زیر عمل کنید :
Setup ====> Administrators ====> Your User
بعد از اینکه وارد یوزر خودتون شدید - میتونید دسترسی های لازم رو برای یوزر اصلی و یا مورد نظر انتخاب کنید .
موفق و موید باشید
به زودی ...
مرسی از پاسختون مشکلم حل شد
یه سول دیگه هم داشتم اونم اینه چی کار کنم پاسخ به تیکت ایمیل هم بشه؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)