-
November 23rd, 2011, 11:17
#1
آيا نظر خواهيد داد
سؤال)
1. از يك شركت فناوری اطلاعات ، انتظار چه خدماتی را دارید ؟
2. و به چه صورت بايد ، اين خدمات ، ارائه شود ؟
نظر به سوالات بالا را در همين صفحه ، ارائه نماييد. لطفا
و لطفا ، به اينجا رفته و در نظرسنجی مهمتری شركت كنيد
تشكر از اينكه اجازه حضور داديد
ویرایش توسط ali- : November 23rd, 2011 در ساعت 11:21
-
تعداد تشکر ها از ali- به دلیل پست مفید
-
November 23rd, 2011 11:17
# ADS
-
November 23rd, 2011, 12:01
#2
-
تعداد تشکر ها از novinhost به دلیل پست مفید
-
November 24th, 2011, 02:21
#3
پاسخ : آيا نظر خواهيد داد
-
تعداد تشکر ها از ali- به دلیل پست مفید
-
November 28th, 2011, 23:09
#4
پاسخ : آيا نظر خواهيد داد
-
تعداد تشکر ها از ali- به دلیل پست مفید
-
November 29th, 2011, 09:35
#5
عضو انجمن
پاسخ : آيا نظر خواهيد داد
1_ پشتیبانی 24 ساعته
2_ تکریم مشتری
3_پرهیز از فرافکنی هنگام ایجاد مشکل برای کاربران
4_سرویس های با کیفیت
5_قیمت های منصفانه
-
تعداد تشکر ها ازreeza به دلیل پست مفید
-
November 30th, 2011, 03:09
#6
پاسخ : آيا نظر خواهيد داد
يه مطلب مفيد برای فناوری اطلاعات
مدیریت IT – قسمت اول – CIO چیست؟
در این سری از مطالب قصد دارم به تحلیل جایگاه سازمانی مدیر IT، تعریف تواناییها و مسئولیتهای این نقش سازمانی بروم. به عقیده من و بر اساس تجربیاتی که از مشاهده نقش مدیران IT در سازمانهای مختلف داشته ام، در بسیاری از شرکتها مدیر شبکه و یا مدیر نرم افزار بعنوان مدیر IT شناخته می شوند. (که البته این موضوع به اندازه سازمان هم مربوط می شود.) اما با توجه به نقش کلیدی خدمات فناوری اطلاعات در انجام امور روزمره سازمان، شخصی که در سازمان مسئولیت امور IT را بر عهده می گیرد باید درکی صحیح از اهداف سازمان داشته باشد. اوائل راه اندازی این بلاگ مطلبی نوشته بودم با عنوان ۱۵ نکته برای مدیران تازه کار در IT که نیازمندیهای اولیه برای مدیران IT را تشریح می کرد. اما در این سری از مطالب نگاه کلان تر و جامع تر به این نقش سازمانی خواهم داشت.
در قسمت اول که همین مطلب است به تعریف و تشریح نقش CIO خواهم پرداخت. و در قسمت بعد به سراغ تواناییهایی که یک CIOیا مدیر IT باید داشته باشد خواهم رفت.
CIO چیست؟
طبق تعریف ویکی پدیا، CIO یا Chief information Officer عنوان شغلی است که در سطحی کلان برای مسئول دپارتمان IT بکار می رود. CIO در سازمان معمولا به Chief Operation Officer و یا Chief Executive Officer گزارش می دهد. در سازمانهای ایرانی دپارتمان IT هم گاهی زیر مجموعه واحد طرح و برنامه است و در مواقعی که مدیر ارشد یا همان CEO درک خوبی از کارکرد فناوری اطلاعات در سازمان داشته باشد، مدیر IT را زیر مجموعه خودش قرار می دهد. در بعضی از سازمانها (البته غیر ایرانی) CIO ممکن است عضوی از هیات مدیره هم باشد.
با توجه با کوتاهی عمر این نقش در سازمانها، شرایط احراز یکسانی در هر سازمان وجود ندارد. در واقع در هر سازمان افراد با تخصص ها و گرایشهای متفاوت ممکن است بعنوان مدیر IT انتخاب شوند. بیتشر این افراد کسانی هستند که دارای پیشینه فنی در زمینه های مختلف امور کامپیوتر می باشند و یا کسانی هستند که دوره های MBA را گذرانده اند. افرادی که فارغ التحصیل رشته های MBA می باشند، به این دلیل که معمولا درک خوبی از مفاهیم مدیریت و مدیریت استراتژیک دارند، می توانند اهداف سازمان را بشناسند و خدمات IT را با اهداف هماهنگ کنند. در سازمانهای ایرانی هم کمابیش چنین شرایطی حاکم است. بیشتر افرادی که پیشینه فنی دارند به این سمت می رسند، اما در شرکتهای دولتی ممکن است شرایط به گونه دیگری باشد و افراد با تخصصهای غیر مربوط هم بعنوان مدیر IT انتخاب شوند. در نهایت داشتن دانش عمومی مدیریت، مثل هر نقش مدیریتی دیگر در سازمان می تواند به شخص مدیر IT کمک شایانی نماید.
در قسمت بعد بیشتر راجع به توانایی هایی که یک مدیر IT احتیاج دارد صحبت خواهم کرد.
-
تعداد تشکر ها ازali- به دلیل پست مفید
-
November 30th, 2011, 09:15
#7
پاسخ : آيا نظر خواهيد داد
اول و مهمتر از همه پشتیبانی و پاسخگویی صادقانه به مشتری هست.وقتی مشکلی براتون پیش میاد، حتماً از چند روز قبل به اطلاع مشتری هاتون برسونید و دقیقاً اعلام کنید که چه زمانی مشکل برطرف خواهد شد. و همچنین اعلام کنید بابت مشکل بوجود آمده، شرکت خسارات وارده رو جبران خواهد کرد.
-
تعداد تشکر ها ازbest74op به دلیل پست مفید
-
November 30th, 2011, 11:59
#8
پاسخ : آيا نظر خواهيد داد
پشتیبانی، کیفیت و امنیت
برخورد مناسب با مشتری ها
فراهم کردن شرایط خرید آسان و بدون دردسر طوری که مشتری های تازه کار مشکلی نداسته باشن
همچنین قیمت مناسب
-
تعداد تشکر ها ازpersianboy به دلیل پست مفید
-
December 3rd, 2011, 19:21
#9
پاسخ : آيا نظر خواهيد داد
مطلب مفيد ديگر در حوزه فناوری اطلاعات
عنوان مقاله: استراتژي فناوري اطلاعات و ارتباطات و توسعه اقتصادي
مولف/مترجم: بهزاد شيري
موضوع: فن آوري اطلاعات
سال انتشار(ميلادي): 2006
وضعيت: تمام متن
منبع: ماهنامه تدبير-سال هفدهم -شماره 172
چکيده: در اين مقاله اهميت فناوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) در توسعه اقتصادي از ابعاد مختلفي بحث و بررسي ميشود . همچنين رابطه بين نوع استراتژي فناوري اطلاعات و ارتباطات و تاثير آن بر توسعه اقتصادي کشورها را بررسي مي کند و از ميان انواع استراتژي هاي اين فناوري به نقش استراتژي «استفاده داخلي فناوري اطلاعات و ارتباطات» تاکيد زيادي دارد و نشان مي دهد که اهميت آن در توسعه اقتصادي بيشتر از استراتژي «صادرات توليدات و خدمات فناوري اطلاعات و ارتباطات» است . درنهايت استراتژي استفاده داخلي فناوري اطلاعات و ارتباطات را به عنوان موتور رشد اقتصادي معرفي مي کند. بنابراين، در کشورهاي درحال توسعه و بخصوص ايران انتخاب استراتژي فناوري اطلاعات و ارتباطات در توسعه اقتصادي کشور نقش اساسي داشته و استدلال مي شود که در اين استراتژي اگر وزن بيشتر به استفاده داخلي فناوري اطلاعات و ارتباطات داده شود ، کمک زيادي به توسعه اقتصادي کشور خواهد شد .
و اما بعد ...
itm7--com-------/index.php/register/9-itm7categories/151-2011-12-01-17-17-48
ویرایش توسط ali- : December 3rd, 2011 در ساعت 19:27
-
تعداد تشکر ها از ali- به دلیل پست مفید
-
December 5th, 2011, 04:35
#10
عضو انجمن
پاسخ : آيا نظر خواهيد داد
پشتیبانی خوب
کیفیت خوب
پاسخ دهی به سوالات با دقت و صبر و حوصله
قیمت خوب
-
تعداد تشکر ها ازRapB0y به دلیل پست مفید