دو سال بود که از طریق نمایندگی کارو یه سرور ازشون اجاره کرده بودید که انصافا هم تا اینجا مشکلی باهاشون نداشتیم.
دیروز سرور داون شد. سئوال کردیم نمایندشون گفت کخ سرور هاردتون رو نمیشناسه و دیتاسنتر پیشنهاد میکنه هارد جدید رو سرور بذاره که بعد ببینه می تونه اطلاعات رو منتقل کنه یا نه.
ما هم دلخوش بودیک که فوقش اگه اطلاعات از هارد قبلی قابل بازیابی نبود از همون اول یه storage backup هم با هزینه اضافی ازشون خرید کردیم و پول manage سرور رو هم به خود دیتاسنتر می دیم پس از storage backup اطلاعات رو بازیابی می کنند.
بعد از گذشت 24 ساعت دیتاسنتر میگه که هارد قبلی mount نمیشه. از طرفی تازه متوجه شدیم اطلاعات روی backup storage هم مال یکسال و نیم پیشه بعنی به عبارتی وجود داشتن یا نداشتنش فرقی نمی کنه.
لطفا این وسط یکی بگه چه خاکی باید به سرمون بریزیم و جواب اینهمه مشتری رو چی بدیم ؟؟!!