-
September 7th, 2011, 23:54
#1
انتقاد از مشتریان
سلام.
دوستان می خواستم از مشتریانی که از طریق چت ساپورت می خواهند انتقاد کنم.
واقعیتش این است که برخی از مشتریان می آیند و از طریق چت ساپورت می خواهند و این امر در صورتی است که ما هنگام ارسال سفارش مشتریان در ایمیل ارسالی لینک قوانینمان را ارسال می کنیم و درضمن آنها هنگام عضو شدن نیز تیک قبولی این قوانین را می زنند.
ضمنا این مشتریان پس از اینکه ما قانون را اعلام می کنیم می گویند یعنی چی من می روم در وب هاستینگ تاک تاپیک کلاه برداری شما را می زنم !
ضمنا در صورت ایجاد کوچکترین انحرافی در این تاپیک، پست متخلف فورا گزارش خواهد شد.
ویرایش توسط MbjHosting : September 8th, 2011 در ساعت 00:06
-
تعداد تشکر ها از MbjHosting به دلیل پست مفید
-
September 7th, 2011 23:54
# ADS
-
September 8th, 2011, 00:08
#2
عضو انجمن
پاسخ : انتقاد از مشتریان

نوشته اصلی توسط
MbjHosting
سلام.
دوستان می خواستم از مشتریانی که از طریق چت ساپورت می خواهند انتقاد کنم.
واقعیتش این است که برخی از مشتریان می آیند و از طریق چت ساپورت می خواهند و این امر در صورتی است که ما هنگام ارسال سفارش مشتریان در ایمیل ارسالی لینک قوانینمان را ارسال می کنیم و درضمن آنها هنگام عضو شدن نیز تیک قبولی این قوانین را می زنند.
ضمنا این مشتریان پس از اینکه ما قانون را اعلام می کنیم می گویند یعنی چی من می روم در وب هاستینگ تاک تاپیک کلاه برداری شما را می زنم !
کاری هست که هاستینگهای فصلی باب کردند! ساپورت از طریق یاهو!!
هرکسی هم که به شما گفت تایپیک میزنم که کلاه بردار هستید بگید بیاد بزنه!
از قدیم گفتن که طلا که پاکه چه منتش به خاکه!!
موفق باشید
گمشده این نسل، اعتماد است نه اعتقاد. اما افسوس، که نه بر اعتماد اعتقادیست و نه بر اعتقادها اعتماد!
تنها راه ارتباطی با من:
s.w.a.t@webhostingtalk.ir
-
تعداد تشکر ها ازs.w.a.t به دلیل پست مفید
-
September 8th, 2011, 00:10
#3
عضو انجمن
پاسخ : انتقاد از مشتریان
وقتی مشتری هنگام سفارش قوانین رو تایید میکنه مشتری باید طبق اون موارد انتظار داشته باشه
-
تعداد تشکر ها از azaronline به دلیل پست مفید
-
September 8th, 2011, 00:25
#4
عضو دائم
پاسخ : انتقاد از مشتریان
نوع برخورد ها و روابطی که توی یاهو هست (حداقل تو ایران) اصلا مناسب پشتیبانی نیست و به نظرم طرفین بعدها دچار مشکلاتی می شوند
می خانه اگر ساقی صاحب نظری داشت
می خواری و مستی ره و رسم دیگری داشت
-
تعداد تشکر ها از rn4j1m1 به دلیل پست مفید
-
September 8th, 2011, 00:33
#5
عضو انجمن
پاسخ : انتقاد از مشتریان
منم موافقم ، البته تا حدودی حق داره مشتری چون بعضیا اصلا تیکت رو جواب نمیدن !!!
اما مشتری هم بایت مراعات کنه ، اول تیکت بزنه اگه به جواب نرسید ، توی یاهو اعلام کنه و اگه نشد تلفنی تماس بگیره ...
-
-
September 8th, 2011, 00:34
#6
پاسخ : انتقاد از مشتریان

نوشته اصلی توسط
s.w.a.t
از قدیم گفتن که طلا که پاکه چه منتش به خاکه!!
موفق باشید
این طلا احتمالا پاک پاک نیست ، یه جاش می لنگه
-
تعداد تشکر ها از HematYar به دلیل پست مفید
-
September 8th, 2011, 00:38
#7
پاسخ : انتقاد از مشتریان

نوشته اصلی توسط
Mohammad_reza
منم موافقم ، البته تا حدودی حق داره مشتری چون بعضیا اصلا تیکت رو جواب نمیدن !!!
اما مشتری هم بایت مراعات کنه ، اول تیکت بزنه اگه به جواب نرسید ، توی یاهو اعلام کنه و اگه نشد تلفنی تماس بگیره ...
مشتری باید تیکت دهد اگر پس از حداکثر 24 ساعت پاسخ نگرفت مراحل بعدی صورت گیرید.

نوشته اصلی توسط
HematYar
این طلا احتمالا پاک پاک نیست ، یه جاش می لنگه

چشم ! حتما !
-
-
September 8th, 2011, 00:49
#8
پاسخ : انتقاد از مشتریان
بنده هم 100% با تیکت زدن موفق هستم
اول به دلیل مسایل امنیتی. چون این امکان هست هرکسی با یاهو پیغام بده بدون این که سرویس مال طرف باشه
در تیکت برای پیگیری های بعدی مستندات ذخیره میشه
همین طور درخواست های مشتری ذخیره میشه اگه مشکلی پیش امد....
و... و... و ...
-
تعداد تشکر ها از Milad-H به دلیل پست مفید
-
September 8th, 2011, 00:56
#9
عضو انجمن
پاسخ : انتقاد از مشتریان
به عنوان یه مشتری فقط با تیکت زدن مواقم اگه زیاد طول کشید جواب ندادن تلفن
اشتباه از هاستینگهایی که کلا ایمیل میزارن و میان مسنجر
مگه سایت موزیک یا چیز پی ان که از طریق یاهو پشتیبانی کنن
-
تعداد تشکر ها از 0060 به دلیل پست مفید
-
September 8th, 2011, 01:43
#10
عضو انجمن
پاسخ : انتقاد از مشتریان
کلا بنده از جایی که سرویس دارم تیکت بهتر به نتیجه رسیدم ! اگه نرسم زنگ میزنم که از عجله من بوده!
ایران سرور هست دیگه !
بالاخره میرسه اون روزی که باید برسه ....
-
تعداد تشکر ها از mohebali به دلیل پست مفید