-
December 17th, 2019, 15:42
#1
نرم افزار مدیریت مطب اکسیر
نرم افزار مدیریت مطب اکسیر نرم افزاری جامع جهت یکپارچگی سیستم های پزشکی و همکاری با جامعه بزرگ پزشکی در سراسر کشور که با قابلیت جستجوی هوشمند، آمار و گزارشات، متون آماده، قلم نوری، پنل پیامک، پنل بیمه و سایر امکانات به مناسبت فرارسیدن یلدا و آغاز جشنواره یلداتا تاریخ 10 دی ماه، 3 طرح ویژه برای خرید نرم افزار در نظر گرفته است.
طرح قرمز : لایسنس نرم افزار به همراه پنل پیامکی
طرح سبز : لایسنس نرم افزار به همراه دستگاه قلم نوری
طرح بنفش: لایسنس نرم افزار به همراه پنل پیامکی و دستگاه قلم نوری
امکانات نرم افزار مدیریت پزشکی اکسیرنرم افزار مدیریت مطب اکسیر شامل دو قسمت منشی و پزشک می باشد :
قسمت منشی :
بخش پذیرش
- دسترسی به پرونده الکترونیک بیمار در کمترین زمان
- پذیرش بیمار در کمتر از ده ثانیه
- جلوگیری از ثبت بیمار تکراری
- ایجاد شدن شماره ی پرونده برای بیمار به صورت اتوماتیک
- وارد نمودن مشخصات عمومی بیمار در کمترین زمان
- امکان تشکیل سوابق مراجعه به تعداد نامحدود برای یک بیمار
- مشخص نمودن نوع سرویس (ویزیت , جراحی و ...)
- مشخص نمودن حق سرویس مورد نظر (هزینه ی ویزیت , هزینه جراحی و... )
- وارد کردن میزان تخفیف در صورت تمایل به تفکیک سرویس
- نمایش مبلغ قابل پرداخت توسط بیمار با محاسبه ی حق بیمه , حق سرویس و تخفیف ها به صورت اتوماتیک
- جستجوی پرونده ی بیمار بر اساس هر المانی که پرونده ی شخص توسط آن ذخیره شده است
- مشخص نمودن تاریخ و ساعت پذیرش
- مشخص نمودن علت مراجعه بیمار
- تعیین نوع دفترچه ی بیمار
- وارد نمودن شماره دفترچه بیمار
- تعریف انواع بیمه های طرف قرارداد با مطب شما ومشخص شدن فرانشیز آن
- وارد نمودن درصد بیمه ی مورد نظر
- مشخص کردن مبالغ تخفیف سرویس ها و خدمات برای انواع مراجعین به صورت کاملا هوشمند و خودکار
- محاسبه ی تخفیفات برای هر نوع مراجعه کننده
- قابلیت تعریف چندپزشک
- تعریف انواع تخصص های ارئه شده در مطب یا کلینیک
- امکان گرفتن پرینت از نسخه
- وجود یک فیلد با عنوان {توضیحات}در پرونده برای هرگونه توضیحات در خصوص بیمار مربوطه
- امکان تغییر در پرونده ی بیمار پس از ذخیره شدن
- امکان حذف پرونده های قدیمی
- ایجاد ماژول های اختصاصی برای پزشکان متخصص
- نمایش سابقه ی مراجعه ی فرد بیمار
- امکان نمایش کلیه ی مراجعات همراه با جزییات مالی
- نمایش مجموع مبلغ پرداختی کل از طرف بیمار در طی مراجعه های مختلف
- امکان ارجاع بیمار از پذیرش به سیستم پزشک
- امکان نمایش پرونده های منتظر , تمام شده , کنسل شده و اختصاص دادن رنگ های خاص به این موارد برای راحتی هرچه بیشتر
- امکان نمایش تعداد ویزیت ها و تعداد پذیرش های انجام شده در روز مورد نظر
- امکان محاسبه BMI ایجاد Favorite List در فیلد های بخش اطلاعات فردی و پذیرش با توجه به عنوان وارد شده
- امکان پرینت فیش برای بیمار
- امکان پذیرش بدون نیاز به انتخاب سرویس (پذیرش سریع اتوماتیک)
- امکان پذیرش جدید یا ویرایش اطلاعات توسط پزشک
- ترتیب پرونده ها بر اساس کد پرونده یا نام خانوادگی
بخش وقت دهی
- مشاهده خلاصه پرونده بیمار توسط منشی و پزشک
- سرعت بالا در دستیابی به اطلاعات هر بیمار
- نمایش همه ی وقت های داده شده به صورت لیست در تاریخ مورد نظر شما همراه با ساعت
- امکان پرینت فیش برای بیماران
- امکان وقت دهی به دو روش کاملا آسان
- امکان جا به جایی وقت داده شده به بیمار ,تنها با یک کلیک
- امکان جستجو در وقت دهی
- قابلیت لغو و جا به جای نوبت
- تعیین وضعیت نوبت یک فرد از لحاظ اینکه اوکی و تایید هست، کنسل، یا نامعلوم
- نمایش یک تقویم گرافیکی برای سهولت بیشتر در وقت دهی
- نمایش روزهای تعطیل , ولادت و شهادت در تقویم وقت دهی
- نمایش لیست انتظار بیماران
- چاپ قبض های نوبت دهی بیمار
- قابلیت تفکیک رنگ نوبت دهی ها برای مشخص شدن اولویت نوبت ها
- جستجوی وقت دهی بر اساس نام پزشک در صورت استفاده چند پزشک از سیستم
- ارسال پیامک سریع از طریق سیستم وقت دهی
قسمت پزشک:
ثبت آزمایش ها و مدارک
- ثبت آزمایشات بیمار به دو صورت : 1- تایپی 2- ثبت عکس آزمایش
- امکان اضافه نمودن آزمایش های خاص با توجه به تخصص پزشک
- امکان اضافه نمودن عکس از مراحل درمان بیمار و درج در پرونده ی شخص
- امکان بزرگ نمایی تصاویر مربوط به بیمار با چند درجه ی مختلف
- امکان مشاهده ی تصاویر در پنجره ها ی جداگانه
- اختصاص دادن فایل های جداگانه برای تصاویر هر شخص
- ثبت اطلاعات آزمایشات توسط پزشک و منشی
بخش ویزیت
- امکان ویزیت بیمار از طریق قلم نوری
- امکان تشخیص نوع درمان و هدایت بیمار به بخش مربوطه
- امکان ثبت تشخیص پزشک قبل از انجام خدمات
- امکان کنترل و مقایسه ی موارد تشخیص داده شده با خدمات ارائه شده
- امکان الصاق تصاویر و درج توضیحات و پیوست های تشخیص
- امکان نمایش بیماران ارجاع داده شده برای انجام آزمایشات , تست ها و ... و نمایش آن ها با رنگ های متنوع
- امکان چاپ نسخه بر روی دفترچه بیمه
- نمایش نوبت های امروز در مانیتور پزشک
- امکان تعریف انواع دارو, واحد دارو
- امکان تعریف نحوه ی مصرف دارو
- امکان تعریف انواع بیماری به صورت پیش فرض جهت پیشنهاد دارو
- مشخص نمودن نکات مثبت بالینی و بیماری های خاص هر بیمار
- امکان ایجاد تمپلیت های پیش فرض برای تشخیص دارو , تشخیص پزشک , روش درمان و شکایات بیمار
- تخصیص فضایی به تاریخچه ی بیماری فرد , آلرژی ها و... به منظور سهولت کار پزشک و سرعت انجام کار
- استفاده از متن ها ی آماه برای سرعت عمل بیشتر
- اضافه کردن مواردی که نسبت به سایر موارد پزشک ها بیشتر از آن ها استفاده میکنند در قسمت favorite list برای در دسترس بودن و سرعت عمل بیشتر
- امکان تشکیل پروفایل برای داروها ی روتین
- تخصیص فضایی به تاریخچه ی بیماری فرد , آلرژی ها و... به منظور سهولت کار پزشک و سرعت انجام کار
- استفاده از متن ها ی آماه برای سرعت عمل بیشتر
- امکان ارتباط میان منشی و پزشک از طریق چت داخلی
- امکان ویزیت با چند روش مختلف مثل لیست آماده دارو و تشخیص، یا تایپ یا قلم نوری
- پرینت از صفحه قلم نوری
بخش گزارشات
- تهیه ی گزارشات متنوع آماری روزانه , ماهیانه و یا با تاریخ های دلخواه
- قابلیت کنترل تعداد چاپ هر گزارش
- قابلیت تعریف پارامترهای ورودی گزارش مانند تاریخ و ساعت
- امکان export اطلاعات به نرم افزار های مختلف جهت ویرایش یا بایگانی اطلاعات excel,pdf,text
- ارائه گزارشات مالی و تشخیصی به پزشک
- امکان مشاهده ی اطلاعات بیمار از طریق وب سرویس در هر نقطه و هر جا
- امکان تهیه پشتیبان گیری دستی و اتوماتیک جهت بالا بردن امنیت اطلاعات
- کپی اتوماتیک اطلاعات فایل پشتیبان برروی هارد اکسترنال
- نمایش اطلاعات سال کاری
- امکان گزارش گیری بر اساس سیستم وقت دهی
قابلیت های برنامه
- اجرای نرم افزار در تمام محیط های ویندوزی از (ویندوز 7 سرویس پک 1 تا ویندوز 10)
- بکارگیری کارآمد ترین زبان های برنامه نویسی 2018
- استفاده از مشاوره پزشکان متخصص در کلیه ی بخش های نرم افزار
- پشتیبانی سال اول رایگان
- امکان تعریف دفترچه تلفن به صورت گروه بندی شده جهت ارسال پیامک های گروهی
- امکان استفاده از نرم افزار به صورت شبکه بدون نیاز به اینترنت
- امکان استفاده از تجهیزات هوشمند و امکاناتی مانند قلم نوری و پیامک
- امکان چاپ گواهی های از پیش تعریف شده مانند گواهی استراحت، نامه بستری، معرفی نامه
- امکان ساخت فرم ها و فیلد ها بدون نیاز به برنامه نویسی
- امکان پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار توسط خود مشترک از هر دو قسمت نرم افزار
مزایای استفاده از برنامه
- عدم نگرانی مدیران جهت حفظ و نگهداری پرونده های دستی
- رضایت بیمار از کیفیت درمان و زیبایی ظاهری درمانگاه
- سرعت بالا در دستیابی به اطلاعات
- استفاده ی مفید از فضای درمانگاه
- عدم انتقال آلودگی و میکروب از یک بخش به بخش دیگر توسط پرونده ها ی دستی
- نقطه ی قوت اکسیر راه اندازی کامل نرم افزار , آموزش کامل پرسنل همراه با ارائه خدمات پشتیبانی
- ما توانسته ایم پرونده های دستی را به طور کامل حذف کنیم و تمام روش های نوبت دهی را بهم وصل کرده ایم
-
-
December 17th, 2019 15:42
# ADS