-
December 7th, 2018, 17:59
#1
عضو جدید
مشکل بسته نشدن خوکار تیکت های پشتیبانی در whmcs ورژن 7.6.1
سلام. دوستان مشکلی در ورژن 7.6.1 دارم
وقتی بروز رسانی کردم دیگر تیکت های پشتیبانی بصورت اتوماتیک بسته نمیشه
به نکات زیر دقت بفرمایید که:
1- کرون به درستی اجرا میشه چون ایمیل یادآوری پرداخت ها ارسال میشه
2- در تنظیمات اتوماسیون 72 ساعت تنظیم شده
3- در وضعیت های تبکت تیک های فعال و غیرفعال و بستن اتوماتیک زده شده
حالا با این تفاسیر چرا تیکت های پشتیبانی اتوماتیک بسته نمی شوند؟
چگونه میتوان از درستی اجرای کرون اطمینان حاصل کرد؟
-
-
December 7th, 2018 17:59
# ADS