سلام
من نسخه ی نال whmvs استفاده میکنم
متاسفانه پس از اپدیت مشکلی پیش اومده اونم اینکه
وقتی میخوام پاسخ تیکت کاربرامو بدم متن رو میتویسم ولی میخوام ارسالش کنم روی دکمه پاسخ که میزنم که ارسال شه فقط میچرخه و هیچ پاسخی نمیده
کسی میتونه راهنمایی کنه؟
 
			
			 
  
  مشکل whmcs پس اپدیت 7.6.1
 مشکل whmcs پس اپدیت 7.6.1
				سلام
من نسخه ی نال whmvs استفاده میکنم
متاسفانه پس از اپدیت مشکلی پیش اومده اونم اینکه
وقتی میخوام پاسخ تیکت کاربرامو بدم متن رو میتویسم ولی میخوام ارسالش کنم روی دکمه پاسخ که میزنم که ارسال شه فقط میچرخه و هیچ پاسخی نمیده
کسی میتونه راهنمایی کنه؟
 پاسخ : مشکل whmcs پس اپدیت 7.6.1
 پاسخ : مشکل whmcs پس اپدیت 7.6.1
				از قالب و فارسی ساز دیگری برای مدیریت whmcs استفاده کنید حل میشه
 پاسخ : مشکل whmcs پس اپدیت 7.6.1
 پاسخ : مشکل whmcs پس اپدیت 7.6.1
				مشکل از قالب مدیریت است
 
			
			 
  
 سپاهان سرور | هاست NVMe آلمان ، هاست ایران ، نمایندگی و مستر و آلفا ریسلر پرسرعت آلمان | هاست وردپرس | ثبت دامنه ، طراحی سایت
WhatsAPP : 09037935572
 پاسخ : مشکل whmcs پس اپدیت 7.6.1
 پاسخ : مشکل whmcs پس اپدیت 7.6.1
				سلام. من همین مشکل رو داشتم اما با تعویض ورژن پی اچ پی حل شد. تست کنید اگر برای شما جواب داد اطلاع بدید
الان مشکلی که گویا خیلی ها دارن با این ورژن جدید اینه که تیکت های پشتیبانی در whmcs7 بصورت خودکار بسته نمیشه
لازم به تذکر است که تنظیمات درست است از جمله:
1- کرون اجرا می شود(در اتوماسیون آخرین لحظه اجرا هر پنج دقیقه نشان داده می شود)
2- کرون اجرا می شود چون ایمیل یاد آوری پرداخت صورت حساب ها می آید
3- وضعیت تیکت ها پاسخ داده شده روی بستن اتوماتیک تیک خورده
4- تنظیمات اتوماسیون روی بستن خودکار 72 ساعت تنظیم شده
اگر کسی راهکاری بلده دوستان بگن که چرا بصورت خودکار پس از 72 ساعت تیکت های پشتیبانی بسته نمی شود؟ در صورتی که در ورژن قبلی مشکلی نبود
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)