-
October 14th, 2018, 17:56
عضو انجمن
مشکل در بخشی از قالب
سلام دوستان بنده از قالب
CityTours
وردپرس استفاده میکنم خود قالب به صورت پیش فرض امکان persian date رو داره ولی بنده هر کاری میکنم تاریخ فارسی نمیشه روی لوکال و هاست هم چک کردم
اگر دوستان می تونند راهنمایی کنند ممنون میشم
// date and time picker
wp_register_script( ‘ct_script_datepicker’, CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . ‘/js/bootstrap-datepicker’ . $suffix . ‘.js’, array( ‘jquery’ ), ”, true );
wp_register_script( ‘ct_script_timepicker’, CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . ‘/js/bootstrap-timepicker’ . $suffix . ‘.js’, array( ‘jquery’ ), ”, true );
wp_localize_script( ‘ct_script_datepicker’, ‘is_rtl’, $is_rtl );
if ( $current_locale != ‘en’ ) {
$file_name = ‘/js/locales/bootstrap-datepicker.’ . $current_locale . ‘.min.js’;
$file_name2 = ‘/js/locales/bootstrap-datepicker.’ . substr($current_locale, 0, 2) . ‘.min.js’;
if ( $file_exists = file_exists( get_template_directory() . $file_name ) ) {
wp_register_script( ‘ct_script_localization’, CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . $file_name, array(‘jquery’), ”, true );
} else if ( $file_exists = file_exists( get_template_directory() . $file_name2 ) ) {
wp_register_script( ‘ct_script_localization’, CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . $file_name2, array(‘jquery’), ”, true );
} else {
if ( substr($current_locale, 0, 2) == ‘fa’ ) {
wp_register_script( ‘ct_script_localization1’, CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . ‘/js/persian-date’ . $suffix . ‘.js’, array(‘jquery’), ”, true );
wp_register_script( ‘ct_script_localization2’, CT_TEMPLATE_DIRECTORY_URI . ‘/js/persian-datepicker-0.4.5.min.js’, array(‘jquery’), ”, true );
}
}
}
-
-
October 14th, 2018 17:56
# ADS