-
August 18th, 2018, 21:39
#1
عضو انجمن
[همه پرسی] - انتظار میرود ...
با درود خدمت کاربران و همکاران عزیز
از آنجا که چند روزی هست که به شدت مشاهده می شود که کاربران عزیز از همکاران محترم شاکی هستند، اینجا پست میزنند و یا شکایت و ....!!
در همین راستا خواستم این تاپیک رو بزنم یک همه پرسی کنیم!
از مشتری های عزیز سوال میپرسم:
چه انتظاراتی دارید از سرویس دهنده ؟
مظمعنا قابل درک هست که قیمت ارز بیش از 3 برابر افزایش داشته و این روند باعث درگیری های فکری شدید و همچنین بالاتر رفتن استرس کاری و مورد اصلی بالا تر رفتن قیمت سرویس ها شده.
بسیاری از سایت ها هستند که بصورت شرکتی و حداقل 2 نفر پشتیبان دارند که بتوانند به مشترکین سرویس بهتری ارائه دهند و حقوق اون ها هم باید محاصبی بشه و ....
اینارو نگفتم که بخوام رو مشکلات واقعی برخی سرویس دهنده ها (سرویس دهنده های فصلی یا ....) سرپوشی کنم... عرض بنده در نهایت این است که از مشترکین واقعا انتظار درک این مساله رو داریم که خدارو شکر مطمعنم درک میکنند همه.
از هم کارای عزیز سوال میکنم:
بنا بر هر دلیلی آیا واقعا درسته که با مشتری به اون صورت های مشاهده شده صحبت کنید؟ عرض کردم به هر دلیلی... این میتونه بی احترامی خود مشتری به ما هم شامل بشه!
بلاخره بالا رفتن هزینه ها رو همه ما تاثیرات داره ولی به نظرم باز هم دلیلی نمیشه که بی احترامی صورت بگیره! اگر قادر به سرویس دهی به یک یا چند مشتری نیستین ، یا دلیل رو پیدا کنید و برطرف کنید یا از سرویس دهنده عذرشو بخواید
انشالله دیگه شاهد همچین مسائلی نباشیم و یا اگر واقعا حقی از کسی ضایع شده از مراجع قانونی پیگیری بشه.
همکاران محترم و مشترکین محترم ، انتظارات خودتون رو بیان کنید
-
-
August 18th, 2018 21:39
# ADS
-
August 18th, 2018, 21:47
#2
پاسخ : [همه پرسی] - انتظار میرود ...
گرون شدن ارز یک خوبیه داشت این بود ک همه هاستینگ های درپیتی دارن جمع میشن
حالا شما ترسیدی واست تاپیک شکایت بزنن ک پیش پا گذاشتی ب جاش از کاربرا گله میکنی ؟
توی این ماه یک تاپیک شکایت الکی ندیدم همه حق با کاربر بوده
تاپیک زدن الان طرف واسش فاکتور جعلی زده بد میگی تاپیک نزنن ؟ باید بزنن تا بشناسیم اینجور سروبس دهنده هارو
شما هم توی کارت درست باش تا کسی واست تاپیک نزنه
- - - Updated - - -
الان اگر ما تاپیک نمیزدیم امثال نیک کلاد هنوز اینجا فعال بودن 
http://www.webhostingtalk.ir/member.php?u=130768
-
تعداد تشکر ها ازjavad031 به دلیل پست مفید
-
August 18th, 2018, 21:49
#3
عضو دائم
پاسخ : [همه پرسی] - انتظار میرود ...
داداش تاپیک شما رو میبینم یاد گذارش های سانسور شده صدا و سیما میفتم!! یه مشتری از هاستینگ چه انتظاری میتونه داشته باشه که شما نمیدونید و براش تاپیک زدید؟
سرویس بدون قطعی -- سرعت بالای سرویس --پشتیبانی سریع و 24 ساعته ---بک اپ منظم و اطمینان از در امان بودن فایلها ---امنیت اطلاعات---اخلاق خوب هاستینگ و رسیدگی به مشکلات ...
قیمت هم الان دیگه زیاد ملاک نیست همه میدونن ارز بالا رفته و قیمتا بالاست..شما این بالایی ها رو که گفتم رو رعایت کن مشتریان میان..
-
تعداد تشکر ها از delta به دلیل پست مفید
-
August 18th, 2018, 21:50
#4
عضو انجمن
پاسخ : [همه پرسی] - انتظار میرود ...

نوشته اصلی توسط
javad031
گرون شدن ارز یک خوبیه داشت این بود ک همه هاستینگ های درپیتی دارن جمع میشن
حالا شما ترسیدی واست تاپیک شکایت بزنن ک پیش پا گذاشتی ب جاش از کاربرا گله میکنی ؟
توی این ماه یک تاپیک شکایت الکی ندیدم همه حق با کاربر بوده
تاپیک زدن الان طرف واسش فاکتور جعلی زده بد میگی تاپیک نزنن ؟ باید بزنن تا بشناسیم اینجور سروبس دهنده هارو
شما هم توی کارت درست باش تا کسی واست تاپیک نزنه
خیر دوست عزیز ! من نه مشترک ناراضی دارم نه با کسی بد حرف میرنم نه میخوام گوش مشترک و ببرم (گرون فروشی)... خدارو شکر تا الان توی این مدت 6-7 سالی که دارم کار هاستینگ میکنم تونستم مشترکین و راضی نگه دارم و یا اگر نتوسنتم کاری بکنم که راضی باشه محترمانه پوزش خواستم ازش ...
این نحوه بیان تند و تهمت زدن بزاریم کنار قشنگتر میشه...
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
delta
داداش تاپیک شما رو میبینم یاد گذارش های سانسور شده صدا و سیما میفتم!! یه مشتری از هاستینگ چه انتظاری میتونه داشته باشه که شما نمیدونید و براش تاپیک زدید؟
سرویس بدون قطعی -- سرعت بالای سرویس --پشتیبانی سریع و 24 ساعته ---بک اپ منظم و اطمینان از در امان بودن فایلها ---امنیت اطلاعات---اخلاق خوب هاستینگ و رسیدگی به مشکلات ...
قیمت هم الان دیگه زیاد ملاک نیست همه میدونن ارز بالا رفته و قیمتا بالاست..شما این بالایی ها رو که گفتم رو رعایت کن مشتریان میان..
حرفتون کاملا متینه ممنون از نظرتون!
روی این مورد بشدت تاکید میشه : اخلاق خوب هاستینگ و رسیدگی به مشکلات
-
تعداد تشکر ها از Mehran18 به دلیل پست مفید
-
August 18th, 2018, 22:13
#5
پاسخ : [همه پرسی] - انتظار میرود ...

نوشته اصلی توسط
Mehran18
خیر دوست عزیز ! من نه مشترک ناراضی دارم نه با کسی بد حرف میرنم نه میخوام گوش مشترک و ببرم (گرون فروشی)... خدارو شکر تا الان توی این مدت 6-7 سالی که دارم کار هاستینگ میکنم تونستم مشترکین و راضی نگه دارم و یا اگر نتوسنتم کاری بکنم که راضی باشه محترمانه پوزش خواستم ازش ...
این نحوه بیان تند و تهمت زدن بزاریم کنار قشنگتر میشه...
- - - Updated - - -
حرفتون کاملا متینه ممنون از نظرتون!
روی این مورد بشدت تاکید میشه : اخلاق خوب هاستینگ و رسیدگی به مشکلات
شما 23 لاین چیزی نوشتی و به خلاصه گفتید تاپیک نزنید.خب با هر منطقی میبینیم جور درنماید
مبالغ سرویس ها زیاد نیست 30ت 40ت 50ت 100ت .. کسی حوصله نداره توی این وضعیت پاشه واسه یک سرویس ماهانه 30تومنی بره دادگاه کشی
واسه اینجور افراد ایجاد تاپیک و معرفی شون تاثیر 2 برابر بجا شکایت داره
چرا واسه هاست دی ال تاپیک نمیزنن ؟ چرا واسه هاست ایران تاپیک نمیزنن ؟
چرا واسه نت افراز تاپیک شکایت نداریم ؟
-
تعداد تشکر ها از javad031 به دلیل پست مفید