-
سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
درود؛
پیشنهاد میکنم هرگاه با فروشگاه آنلاینی مواجه شدید که از درگاه پرداخت واسط پی دات آی آر استفاده میکرد، از پرداخت آنلاین هرگونه وجه خودداری فرمایید.
در صورت عدم اجرای تعهدات توسط فروشنده، هیچ گونه ضمانت پرداخت برای خریدار از جانب مجموعه پی دات آی آر وجود ندارد!!
==========================
مدیریت محترم مجموعه پی، تداوم مشکلات در مجموعه شما (اخیرا مسدود شدن حساب های بانکی توضیحی که خودتون ارائه فرمودید )
بی دلیل نیست! شانه خالی کردن از مسئولیت هایی که متوجه یک مجموعه زیرساخت تجارت الکترونیک است، منجر به چنین مشکلاتی می شود.
==========================
فروشگاه اینترنت موبایلکو یکی از پذیرندگان مجموعه خدمات پرداخت واسط پی دات آی آر میباشد:
کد HTML:
http://mobileko.ir
بنده در تاریخ شنبه 22اردیبهشت 97 از وب سایت ایشون، به کمک درگاه پرداخت واسط پی دات آی آر، به مبلغ 350،000 هزار تومان خرید اینترنتی انجام دادم.
روز بعد، یکشنبه 23اردیبهشت 97 (24ساعت پس از پرداخت و سفارش) فروشنده نسبت به اجرای تعهدات و ارسال کالا اقدام نکردند، برای پیگیری و دریافت کد رهگیری پستی، تماس گرفتم.
فروشنده، بدون هیچ دلیل موجه از عدم ارسال کالا، پس از لحظاتی تماس رو قطع کردند.
همون لحظه بنده به سایت پی دات آی آر مراجعه و موضوع رو در بخش حل اختلاف تیکت کردم، همچنین موضوع به اطلاع فروشنده رسید.
دقایقی بعد (یکشنبه 23اردیبهشت ساعت 11:32 دقیقه)، فروشنده با لحن ناشایست شخصا در پیامک اعلام کرند سفارش لغو و وجه پرداختی طی سه ساعت به شماره کارت اعلامی بازگشت خواهد شد.
از یکشنبه تا امروز پنجشنبه، ایشون این ساعت و اون ساعت، امروز و فردا میکنند اما با وجود اینکه موضوع در بخش حل اختلاف پی دات آی آر جریان داره، هنوز وجه بنده در اختیار فروشنده است!
همچنین؛ فروشنده خواستار کسر از وجه پرداختی (بدون دلیل! کالا و خدماتی انجام یا ارسال نشده) هستند!!!
همچنین؛ فروشنده در طول تیکت های ارسالی در پی دات آی آر، مرتب با لحن ناشایست، تمسخر آمیز و توهین محتوا، بهانه تراشی میکنند!
جالبترین بخش ماجرا اینجاست:
امروز پاسخ پشتیبانی شرکت پی دات آی آر، دعوت به حل موضوع از طریق مسالمت آمیز بوده!
بنده همواره با نهایت احترام و خواهش دوستانه از فروشنده خواستار اجرای تعهد بازگشت وجهی شدم که خودشون در پیامک اعلام بازگشت وجه کرده بودند!!
مگر بازگشت وجه، حق قانونی بنده، در شرایطی که هیچ خدمات یا کالایی ارسال نشده تا این حد کار سختیه؟
نوش داروی پس از مرگ سهراب، نام موبایلکو رو در گوگل جستجو کردم، دیدم ایشون از سال 93 مشتریان ناراضی دارند!!
کد HTML:
https://www.google.com/search?q=موبایلکو
مدیریت محترم مجموعه پی؛
اگر فروشنده حاضر به حل مشکل به صورت دوستانه بود، آیا دلیلی داشت که موضوع با شما مطرح شود؟
نه تنها حضور چنین فروشندگانی ضربه بزرگی به تجارت الکترونیک ایران هست، بلکه بی تفاوتی مجموعه هایی همچون پی دات آی آر باعث تخریب بیشتر و بیشتر این حوزه خواهد بود.
بنده در زمان پی لاین، از پذیرندگان شما بودم، نامی نیک و خاطراتی خوش به جا مانده بود!
اما امروز نام پی دات آی آر، در ذهن بنده داخل قفسه سوء استفاده های اینترنتی جای دارد.
ویرایش توسط iranian-portal : May 16th, 2018 در ساعت 14:01
-
تعداد تشکر ها ازiranian-portal به دلیل پست مفید
-
May 15th, 2018 03:03
# ADS
-
عضو دائم
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
معمولا هر وقت مشتری تیکتی مبنی بر نارضایتی میده ان مبلغ سریعا تو حساب فروشنده بلوکه میشه تا رسیدگی بشه بهش..کاری که درگاه پی پینگ انجام میده و من ازش استفاده میکنم راضی هستم چون هیچ کسی نمیتونه سرتو کلاه بزاره.. این درگاه و بقیه هم باید همینطوری عمل کنند..نه اینکه 3 روزه درخواست داده باشید و هیچ...البته تا الان دیگر ان سایت پولشو گرفته و تصویه کرده حتما...
سایته هم اسم باحالی داره.. موبایله کو!!
-
تعداد تشکر ها از delta به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
متاسفانه شرکت پی یه مقدار توی پشتیبانی خوب نیست بنده استفاده میکردم تسویه آنی بود اون زمان هم که پیپال مال خودشون بود بنده بهشون یک بار گفتم چرا مثل جهان پی درخواست درگاه اسون نمیکنید اون زمان یادمه با لحن بد گفتن ما مثل جهان پی با افراد بچه کار نمیکنیم خوب بگذریم شاید اون زمان سن کم بود مشکلی نیست
اما بنده از پشتیبانی تیکتشون بسیار ناراضیم چون بنده شده بود 2 روز تسویه نمیشد و تیکت میزدم هزینه های کم تیکت رو بدون پاسخ میبستن یا کلا جواب نمیدادن و وقتیم که براشون مشکل پیش اومد کلا اعتماد از بین رفت و باز رفتم روی همون جهان پی سابق که مدیریت بسیار خوبی داره و مخصوصا توی پشتیبانی خیلی خوب بودن یادمه اون زمان مشتری از سرویس ناراضی بود و خوب پول پرداخت کرده بود با جهان پی تماس گرفت سریعا به من زنگ زدن که چرا اینطوری شده و مشکل حل شد و هم مشتری راضی شد و هم بنده . ولی پی رو اخیرا نمیدونم چرا اینطور شده اگر پشتیبانیشون خوب بشه بنده قطعا باز باهاشون ادامه میدم
201526212015-12-313375158gildedk copy.jpg
17123251389_bed3c3a1ba_b.jpg
بنده باهاشون نه مشکلی دارم نه چیزی ولی به عنوان یک کسی که دارم خدمات میگیریم حق انتقاد دارم ازشون ؟
امیدوارم خوب بشه پشتیبانیشون
- - - Updated - - -
و در خصوص خرید از این سایت به شما هم بگم توی زمینه وب ما حتی گوشی رو از دیجی کالا با اون عظمت خریداری نمیکنیم که نکنه مشکلی پیش بیاد شما از این سایت بدون نماد نباید محصولات این چنینی خریداری کنید
Network Security Specialist
شرکت انتقال داده آوا سامانه ( کیاوا ) به شماره ثبت : ۵۴۹۷۹۲ - مسئولیت محدود
Telegram |
Website
-
تعداد تشکر ها از kiavaco به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
بهترین درگاهی که باهاش کار کردم آرین پال بوده ( پارس پال قدیم) از سال 91 یا 92
اون زمان واریزی ها بعد از 3روز از آخرین تراکنش بود
حالا یک روز هست
شده زود تر وازیر کنند ولی دیرتر نه
-
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

نوشته اصلی توسط
delta
معمولا هر وقت مشتری تیکتی مبنی بر نارضایتی میده ان مبلغ سریعا تو حساب فروشنده بلوکه میشه تا رسیدگی بشه بهش..کاری که درگاه پی پینگ انجام میده و من ازش استفاده میکنم راضی هستم چون هیچ کسی نمیتونه سرتو کلاه بزاره.. این درگاه و بقیه هم باید همینطوری عمل کنند..نه اینکه 3 روزه درخواست داده باشید و هیچ...البته تا الان دیگر ان سایت پولشو گرفته و تصویه کرده حتما...
سایته هم اسم باحالی داره.. موبایله کو!!

متاستفانه اینطور که امروز پشتیبان این مجموعه پاسخ دادن، هیچ ضمانت و بلوکه شدن حسابی در کار نیست!!
دعوت به حل دوستان موضوع کردند!
واقعا اگر دوستانه حل شدنی بود، نیاز به طرح موضوع با پی بود؟!
==========
اشاره به اسم هم خیلی جالب بود!! موبایل کو؟
-
-
عضو جدید
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
با سلام
البته سهلانگاری از طرف شما هست ، چگونه همچین مبلغی به فروشگاهی پرداخت کردین که حتی زحمتی به خودش نداده تا سایتش رو در سایت ساماندهی ثبت بکنه !
امیدوارم بصورت دوستانه بتوانید موضوع رو حل کنید
-
تعداد تشکر ها از CaeZer به دلیل پست مفید
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

نوشته اصلی توسط
CaeZer
با سلام
البته سهلانگاری از طرف شما هست ، چگونه همچین مبلغی به فروشگاهی پرداخت کردین که حتی زحمتی به خودش نداده تا سایتش رو در سایت ساماندهی ثبت بکنه !
امیدوارم بصورت دوستانه بتوانید موضوع رو حل کنید
درود بر شما؛
سایت ایشون در ساماندهی به ثبت رسیده!
بنده فقط به اعتبار مجموعه پی دات آی آر از ایشون خرید کردم و حالا نتیجه این چنین شده!
در ارتباط با دوستانه؛ حل هر مشکل و موضوع به صورت دوستانه، مستلزم شخصیت و تمدن انسانی در طرفین هست.
تشکر از مشارکت و دلگرمی شما.
-
تعداد تشکر ها از iranian-portal به دلیل پست مفید
-
عضو جدید
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
سلام
بنده خیلی وقته با pay.ir کار می کنم و کاملا هم راضی هستم
-
-
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
عزیز وقتی فروشنده مبلغ از سایت pay.ir تسویه زده باشد .
اونوقت طرف حساب شما به نظرتون درگاه هست ؟
درگاه یعنی باید به خاطر پولی که برای فروشنده تسویه زده به شما خسارت بده ؟
به شما حق میدم اما یکم کلاه خودتون قاضی کنید ببینید از چه فروشگاهی خرید کردید .
بهتر نبود قبلش راجب فروشگاه تحقیق میکردید ؟
کانفیگ فنی و امنیتی سیستم عامل و انواع کنترل پنل های لینوکس cPanel - Directadmin همراه با 8 سال تجربه پذیرفته می شود .
Telegram:
@ramezanniay_mehrshad
-
تعداد تشکر ها ازmizban97 به دلیل پست مفید
-
May 16th, 2018, 19:23
#10
پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!
مهم ترین و بهترین نکته ای که برای استفاده از درگاه واسط به عنوان مشتری و یا فروشنده میشه در نظر گرفت همین میانجیگری بین دو طرف هست .
تجربه مشابه ای همزمان با جهان پی قدیم و پی قدیم ( اسم قدیمش یادم نیست ) داشتم .
پی کلا دایورت کرد به طرف چپ ولی جهان پی پگیری کرد تا فروشنده مبلغ رو بازگشت زد .
الان خود من روی سایت ها درگاه مستقیم هم داشتم و دارم و زرین پال هم دارم . تو بحث تحویل کالا خطا یا اشتباهی اگر پیش اومده از جانب من با وجود دوستی قدیم ، فورا تیکتی مشابه با خریدار باز کردند و یگیری کردند تا رضایت خریدار جلب بشه .
فکر میکردم پی جدید متفاوت تر از پی قدیم که ترکید ، بود . ولی متوجه شدم اشتباهه . همون راه کج رو دارند ادامه میدهند با مدیریت جدید .
-
تعداد تشکر ها از shervin110 به دلیل پست مفید