صفحه 1 از 5 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

موضوع: سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

  1. #1
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    نوشته ها
    361
    تشکر تشکر کرده 
    648
    تشکر تشکر شده 
    1,664
    تشکر شده در
    814 پست

    پیش فرض سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    درود؛


    پیشنهاد میکنم هرگاه با فروشگاه آنلاینی مواجه شدید که از درگاه پرداخت واسط پی دات آی آر استفاده میکرد، از پرداخت آنلاین هرگونه وجه خودداری فرمایید.

    در صورت عدم اجرای تعهدات توسط فروشنده، هیچ گونه ضمانت پرداخت برای خریدار از جانب مجموعه پی دات آی آر وجود ندارد!!

    ==========================

    مدیریت محترم مجموعه پی، تداوم مشکلات در مجموعه شما (اخیرا مسدود شدن حساب های بانکی توضیحی که خودتون ارائه فرمودید )

    بی دلیل نیست! شانه خالی کردن از مسئولیت هایی که متوجه یک مجموعه زیرساخت تجارت الکترونیک است، منجر به چنین مشکلاتی می شود.

    ==========================

    فروشگاه اینترنت موبایلکو یکی از پذیرندگان مجموعه خدمات پرداخت واسط پی دات آی آر میباشد:
    کد HTML:
    http://mobileko.ir
    بنده در تاریخ شنبه 22اردیبهشت 97 از وب سایت ایشون، به کمک درگاه پرداخت واسط پی دات آی آر، به مبلغ 350،000 هزار تومان خرید اینترنتی انجام دادم.

    روز بعد، یکشنبه 23اردیبهشت 97 (24ساعت پس از پرداخت و سفارش) فروشنده نسبت به اجرای تعهدات و ارسال کالا اقدام نکردند، برای پیگیری و دریافت کد رهگیری پستی، تماس گرفتم.

    فروشنده، بدون هیچ دلیل موجه از عدم ارسال کالا، پس از لحظاتی تماس رو قطع کردند.

    همون لحظه بنده به سایت پی دات آی آر مراجعه و موضوع رو در بخش حل اختلاف تیکت کردم، همچنین موضوع به اطلاع فروشنده رسید.

    دقایقی بعد (یکشنبه 23اردیبهشت ساعت 11:32 دقیقه)، فروشنده با لحن ناشایست شخصا در پیامک اعلام کرند سفارش لغو و وجه پرداختی طی سه ساعت به شماره کارت اعلامی بازگشت خواهد شد.

    از یکشنبه تا امروز پنجشنبه، ایشون این ساعت و اون ساعت، امروز و فردا میکنند اما با وجود اینکه موضوع در بخش حل اختلاف پی دات آی آر جریان داره، هنوز وجه بنده در اختیار فروشنده است!

    همچنین؛ فروشنده خواستار کسر از وجه پرداختی (بدون دلیل! کالا و خدماتی انجام یا ارسال نشده) هستند!!!

    همچنین؛ فروشنده در طول تیکت های ارسالی در پی دات آی آر، مرتب با لحن ناشایست، تمسخر آمیز و توهین محتوا، بهانه تراشی میکنند!

    جالبترین بخش ماجرا اینجاست:
    امروز پاسخ پشتیبانی شرکت پی دات آی آر، دعوت به حل موضوع از طریق مسالمت آمیز بوده!

    بنده همواره با نهایت احترام و خواهش دوستانه از فروشنده خواستار اجرای تعهد بازگشت وجهی شدم که خودشون در پیامک اعلام بازگشت وجه کرده بودند!!

    مگر بازگشت وجه، حق قانونی بنده، در شرایطی که هیچ خدمات یا کالایی ارسال نشده تا این حد کار سختیه؟

    نوش داروی پس از مرگ سهراب، نام موبایلکو رو در گوگل جستجو کردم، دیدم ایشون از سال 93 مشتریان ناراضی دارند!!

    کد HTML:
    https://www.google.com/search?q=موبایلکو

    مدیریت محترم مجموعه پی؛


    اگر فروشنده حاضر به حل مشکل به صورت دوستانه بود، آیا دلیلی داشت که موضوع با شما مطرح شود؟

    نه تنها حضور چنین فروشندگانی ضربه بزرگی به تجارت الکترونیک ایران هست، بلکه بی تفاوتی مجموعه هایی همچون
    پی دات آی آر باعث تخریب بیشتر و بیشتر این حوزه خواهد بود.

    بنده در زمان پی لاین، از پذیرندگان شما بودم، نامی نیک و خاطراتی خوش به جا مانده بود!

    اما امروز نام
    پی دات آی آر، در ذهن بنده داخل قفسه سوء استفاده های اینترنتی جای دارد.

    ویرایش توسط iranian-portal : May 16th, 2018 در ساعت 14:01


  2. تعداد تشکر ها ازiranian-portal به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عضو دائم delta آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    مغازم
    نوشته ها
    1,270
    تشکر تشکر کرده 
    1,468
    تشکر تشکر شده 
    5,180
    تشکر شده در
    2,621 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    معمولا هر وقت مشتری تیکتی مبنی بر نارضایتی میده ان مبلغ سریعا تو حساب فروشنده بلوکه میشه تا رسیدگی بشه بهش..کاری که درگاه پی پینگ انجام میده و من ازش استفاده میکنم راضی هستم چون هیچ کسی نمیتونه سرتو کلاه بزاره.. این درگاه و بقیه هم باید همینطوری عمل کنند..نه اینکه 3 روزه درخواست داده باشید و هیچ...البته تا الان دیگر ان سایت پولشو گرفته و تصویه کرده حتما...

    سایته هم اسم باحالی داره.. موبایله کو!!
    فروشگاه بازی , کنسول, لوازم دیجیتال دلتافوکس
    فروش و واردات محصولات در منطقه ازاد انزلی

  5. تعداد تشکر ها از delta به دلیل پست مفید


  6. #3
    عضو انجمن kiavaco آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2017
    محل سکونت
    CA , IR
    نوشته ها
    306
    تشکر تشکر کرده 
    437
    تشکر تشکر شده 
    421
    تشکر شده در
    313 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    متاسفانه شرکت پی یه مقدار توی پشتیبانی خوب نیست بنده استفاده میکردم تسویه آنی بود اون زمان هم که پیپال مال خودشون بود بنده بهشون یک بار گفتم چرا مثل جهان پی درخواست درگاه اسون نمیکنید اون زمان یادمه با لحن بد گفتن ما مثل جهان پی با افراد بچه کار نمیکنیم خوب بگذریم شاید اون زمان سن کم بود مشکلی نیست

    اما بنده از پشتیبانی تیکتشون بسیار ناراضیم چون بنده شده بود 2 روز تسویه نمیشد و تیکت میزدم هزینه های کم تیکت رو بدون پاسخ میبستن یا کلا جواب نمیدادن و وقتیم که براشون مشکل پیش اومد کلا اعتماد از بین رفت و باز رفتم روی همون جهان پی سابق که مدیریت بسیار خوبی داره و مخصوصا توی پشتیبانی خیلی خوب بودن یادمه اون زمان مشتری از سرویس ناراضی بود و خوب پول پرداخت کرده بود با جهان پی تماس گرفت سریعا به من زنگ زدن که چرا اینطوری شده و مشکل حل شد و هم مشتری راضی شد و هم بنده . ولی پی رو اخیرا نمیدونم چرا اینطور شده اگر پشتیبانیشون خوب بشه بنده قطعا باز باهاشون ادامه میدم

    201526212015-12-313375158gildedk copy.jpg

    17123251389_bed3c3a1ba_b.jpg


    بنده باهاشون نه مشکلی دارم نه چیزی ولی به عنوان یک کسی که دارم خدمات میگیریم حق انتقاد دارم ازشون ؟

    امیدوارم خوب بشه پشتیبانیشون

    - - - Updated - - -

    و در خصوص خرید از این سایت به شما هم بگم توی زمینه وب ما حتی گوشی رو از دیجی کالا با اون عظمت خریداری نمیکنیم که نکنه مشکلی پیش بیاد شما از این سایت بدون نماد نباید محصولات این چنینی خریداری کنید
    Network Security Specialist
    شرکت انتقال داده آوا سامانه ( کیاوا ) به شماره ثبت : ۵۴۹۷۹۲ - مسئولیت محدود
    Telegram | Website

  7. تعداد تشکر ها از kiavaco به دلیل پست مفید


  8. #4
    عضو انجمن NetworkFA آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2017
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    402
    تشکر تشکر کرده 
    67
    تشکر تشکر شده 
    686
    تشکر شده در
    489 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    بهترین درگاهی که باهاش کار کردم آرین پال بوده ( پارس پال قدیم) از سال 91 یا 92
    اون زمان واریزی ها بعد از 3روز از آخرین تراکنش بود
    حالا یک روز هست
    شده زود تر وازیر کنند ولی دیرتر نه
    سرور اختصاصی ایران از دیتاسنتر برج میلاد


    https://clients.networkfa.net

  9. #5
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    نوشته ها
    361
    تشکر تشکر کرده 
    648
    تشکر تشکر شده 
    1,664
    تشکر شده در
    814 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    نقل قول نوشته اصلی توسط delta نمایش پست ها
    معمولا هر وقت مشتری تیکتی مبنی بر نارضایتی میده ان مبلغ سریعا تو حساب فروشنده بلوکه میشه تا رسیدگی بشه بهش..کاری که درگاه پی پینگ انجام میده و من ازش استفاده میکنم راضی هستم چون هیچ کسی نمیتونه سرتو کلاه بزاره.. این درگاه و بقیه هم باید همینطوری عمل کنند..نه اینکه 3 روزه درخواست داده باشید و هیچ...البته تا الان دیگر ان سایت پولشو گرفته و تصویه کرده حتما...

    سایته هم اسم باحالی داره.. موبایله کو!!
    متاستفانه اینطور که امروز پشتیبان این مجموعه پاسخ دادن، هیچ ضمانت و بلوکه شدن حسابی در کار نیست!!

    دعوت به حل دوستان موضوع کردند!

    واقعا اگر دوستانه حل شدنی بود، نیاز به طرح موضوع با پی بود؟!

    ==========

    اشاره به اسم هم خیلی جالب بود!! موبایل کو؟


  10. #6
    عضو جدید CaeZer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2016
    نوشته ها
    82
    تشکر تشکر کرده 
    101
    تشکر تشکر شده 
    148
    تشکر شده در
    110 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    با سلام
    البته سهلانگاری از طرف شما هست ، چگونه همچین مبلغی به فروشگاهی پرداخت کردین که حتی زحمتی به خودش نداده تا سایتش رو در سایت ساماندهی ثبت بکنه !

    امیدوارم بصورت دوستانه بتوانید موضوع رو حل کنید


  11. تعداد تشکر ها از CaeZer به دلیل پست مفید


  12. #7
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    نوشته ها
    361
    تشکر تشکر کرده 
    648
    تشکر تشکر شده 
    1,664
    تشکر شده در
    814 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    نقل قول نوشته اصلی توسط CaeZer نمایش پست ها
    با سلام
    البته سهلانگاری از طرف شما هست ، چگونه همچین مبلغی به فروشگاهی پرداخت کردین که حتی زحمتی به خودش نداده تا سایتش رو در سایت ساماندهی ثبت بکنه !

    امیدوارم بصورت دوستانه بتوانید موضوع رو حل کنید
    درود بر شما؛

    سایت ایشون در ساماندهی به ثبت رسیده!

    بنده فقط به اعتبار مجموعه پی دات آی آر از ایشون خرید کردم و حالا نتیجه این چنین شده!

    در ارتباط با دوستانه؛ حل هر مشکل و موضوع به صورت دوستانه، مستلزم شخصیت و تمدن انسانی در طرفین هست.

    تشکر از مشارکت و دلگرمی شما.


  13. تعداد تشکر ها از iranian-portal به دلیل پست مفید


  14. #8
    عضو جدید Mohammad.AF313 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2015
    نوشته ها
    21
    تشکر تشکر کرده 
    31
    تشکر تشکر شده 
    16
    تشکر شده در
    14 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    سلام
    بنده خیلی وقته با pay.ir کار می کنم و کاملا هم راضی هستم

  15. #9
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    محل سکونت
    Leaseweb
    نوشته ها
    979
    تشکر تشکر کرده 
    496
    تشکر تشکر شده 
    1,493
    تشکر شده در
    1,179 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    عزیز وقتی فروشنده مبلغ از سایت pay.ir تسویه زده باشد .
    اونوقت طرف حساب شما به نظرتون درگاه هست ؟
    درگاه یعنی باید به خاطر پولی که برای فروشنده تسویه زده به شما خسارت بده ؟
    به شما حق میدم اما یکم کلاه خودتون قاضی کنید ببینید از چه فروشگاهی خرید کردید .
    بهتر نبود قبلش راجب فروشگاه تحقیق میکردید ؟
    کانفیگ فنی و امنیتی سیستم عامل و انواع کنترل پنل های لینوکس cPanel - Directadmin همراه با 8 سال تجربه پذیرفته می شود .
    Telegram: @ramezanniay_mehrshad

  16. تعداد تشکر ها ازmizban97 به دلیل پست مفید


  17. #10
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2015
    نوشته ها
    70
    تشکر تشکر کرده 
    595
    تشکر تشکر شده 
    125
    تشکر شده در
    97 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال از مدیریت مجموعه ●● pay.ir ●● با همکاری پرداخت الکترونیک سامان!

    مهم ترین و بهترین نکته ای که برای استفاده از درگاه واسط به عنوان مشتری و یا فروشنده میشه در نظر گرفت همین میانجیگری بین دو طرف هست .
    تجربه مشابه ای همزمان با جهان پی قدیم و پی قدیم ( اسم قدیمش یادم نیست ) داشتم .
    پی کلا دایورت کرد به طرف چپ ولی جهان پی پگیری کرد تا فروشنده مبلغ رو بازگشت زد .

    الان خود من روی سایت ها درگاه مستقیم هم داشتم و دارم و زرین پال هم دارم . تو بحث تحویل کالا خطا یا اشتباهی اگر پیش اومده از جانب من با وجود دوستی قدیم ، فورا تیکتی مشابه با خریدار باز کردند و یگیری کردند تا رضایت خریدار جلب بشه .

    فکر میکردم پی جدید متفاوت تر از پی قدیم که ترکید ، بود . ولی متوجه شدم اشتباهه . همون راه کج رو دارند ادامه میدهند با مدیریت جدید .

  18. تعداد تشکر ها از shervin110 به دلیل پست مفید


صفحه 1 از 5 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نیازمند سورس زیر مجموعه گیر
    توسط !MAHDI! در انجمن درخواست خدمات برنامه نویسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: June 8th, 2017, 13:59
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 7th, 2014, 20:25
  3. سوال درمورد زیرمجموعه یک شرکت شدن
    توسط leonr2 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: October 27th, 2013, 23:54
  4. مجموعه سوالاتی پیرامون مدیریت سرور
    توسط vastgar در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: October 5th, 2013, 14:22

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •