سلام . من برای دپارتمان یک ایمیل تعریف کردم و برای تست هم یک تیکت زدم ولی توی پنل باز نمیشه و پیغام زیر رو میده .
Access Denied
You are not assigned to any ticket departments so cannot view or reply to any tickets
سلام . من برای دپارتمان یک ایمیل تعریف کردم و برای تست هم یک تیکت زدم ولی توی پنل باز نمیشه و پیغام زیر رو میده .
Access Denied
You are not assigned to any ticket departments so cannot view or reply to any tickets
انگار اینجا کسی حاضر نیست به هیچ کدوم از سوالای من جواب بده .
یعنی واقعا این همه مدیر سرور و هاستینگ هیچکدومتون نمیتونه بگه مشکل من کجاست ؟
من هم همین مشکل رو دارم.
لطفا یکی از دوستان یا مدیران کمک کنند.
با تشکر و سپاس
سرور مجازی و اختصاصی + طراحی حرفه ای وب سایت + نمایندگی هاست لینوکس ایران
شرکت انفورماتیک پاسارگاد | ارائه خدمات حرفه ای هاستینگ
www.VIPSERVERZ.com + www.Pasargad-ICTGroup.ir
با سلام
سطح دسترسي كامل به اكانت يا كاربر مورد نظر نداده ايد كه با چنين مشكلي روبرو مي شويد
☼☺☼ به زودی دوباره با هم خواهیم بود بهتر از قبل به همراه ارائه تسهیلات بانکی خاص به هموطنان عزیز ☼☺☼
.:::. نسخه جدید ماژول مجازی ساز ESXI برای سیستم WHMCS تحت وب = Module W3esxi For ESXI .:::.
باید وارد Setup > administrators بشید و یوزری که میخواید به اون دپارتمان دسترسی داشته باشه رو باز کنید.
بعد تیک دپارتمان مورد نظر رو در بخش Assigned Departments برای اون یوزر بزنید.
مشکل منم همین بود که با روش فوق رفع شد
متشکرم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)