-
December 17th, 2010, 17:06
#1
مواقعه دریافت نکردن به موقع سرویس
سلام ببخشید که این سوال رو اینجا میکنم ولی میشه این هم راهنمایی کنید که وفتی مشتری با فروشنده هماهنگ میکنه سرویس رو نیاز داره و فروشنده هم قبول میکنه در زمانه تعیین شده با خریدار سرویس را تحویل بده و پول واریز میشه ولی بعد از واریز پول سرویسی که در قرار گزاشته شده مثلا 5 ساعت، سرویس رو تحویل نده و 3 روز یا بیشتر بشه خریدار حق داره درخواست برگشت پول بکنه؟
-
-
December 17th, 2010 17:06
# ADS
-
December 17th, 2010, 17:17
#2
عضو انجمن
پاسخ : مواقعه دریافت نکردن به موقع سرویس
بله حق داره.
فروشنده هم با وجدان باشه بايد پول رو پس بده.
-
-
December 17th, 2010, 17:21
#3
پاسخ : مواقعه دریافت نکردن به موقع سرویس
سلام آقای امیری
به نظر شما باید از فروشنده اسمی برده بشه یا نه ؟
-
-
December 17th, 2010, 17:25
#4
عضو انجمن
پاسخ : مواقعه دریافت نکردن به موقع سرویس
من از کجا بدونم :دی
اين تعطيلات باعث شده چند نفری بد قول بشن.
البته از نظر مشتری
چون ما واقعا نميدونيم چه توافقی بوده بين فروشنده و مشتری (قبل از خريد)
در هر حال شما خودتون مختاريد. کلا هم اگر فروشنده با شما واقعا اين تعهد رو کرده و حالا زير تعهد خودش زده بايد پول رو پس بده بهتون. (ولی من از توافق هيچکس قبل از خريد خبر ندارم)
با تشکر
علی امیری
-
تعداد تشکر ها از amiri113 به دلیل پست مفید
-
December 17th, 2010, 17:25
#5
پاسخ : مواقعه دریافت نکردن به موقع سرویس
سلام
می تونید در بخش انتقادات یا در همین جا با مدرک نام فرد را ببرید
-
-
December 17th, 2010, 17:35
#6
عضو دائم
پاسخ : مواقعه دریافت نکردن به موقع سرویس

نوشته اصلی توسط
B.Z
به نظر شما باید از فروشنده اسمی برده بشه یا نه ؟
پيشنهاد من اينه كه مشكل رو دوستانه و با گذشت حل كنيد و مطئنا براي هر دو طرف بهتر و مناسبتره، ولي اگر اصراري هم بر انتقاد هست بايد طبق قوانين بخش انتقاد باشه.
-
تعداد تشکر ها از Rezash به دلیل پست مفید
-
December 17th, 2010, 17:41
#7
-
-
December 17th, 2010, 17:43
#8
پاسخ : مواقعه دریافت نکردن به موقع سرویس
سرویس رو به موقع تحویل نداده ~~> بگو هزینه رو برگشت بزنه ....
-
تعداد تشکر ها از 1eng.ir به دلیل پست مفید
-
December 17th, 2010, 17:56
#9
پاسخ : مواقعه دریافت نکردن به موقع سرویس
سلام
اگر توافق برای مدت کمتری بوده باید حتما برگشت زده بشه
البته قوانین شرکت رو هم مطالعه کنید
ولی من اگر فروشنده بودم تاخیر رو یک جوری و بصورت دوستانه جبران میکردم(آپگرید رایگان و تخفیف و .....)
-
-
December 17th, 2010, 18:04
#10
عضو انجمن
پاسخ : مواقعه دریافت نکردن به موقع سرویس
همين که محمد ميگه!
دو راه پيش فروشنده بزاريد:
1. برای پولی که گرفته کاری انجام داده و سرويس شما رو آماده کرده پس بايد تحويلتون بده.
2. هنوز هيچ کاری انجام نشده پس پولتون رو پس بده چون شما نياز به کار ايشون ديگه نداريد.
---------- Post added at 06:04 PM ---------- Previous post was at 06:01 PM ----------
ميتونيد طور ديگه ای هم بگيد 
مثلا به همه بگيد شرکت x در ايام تعطيلات سرويس تحويل نميده. اين رو هم شرکت x قبول داره هم شما قبول داريد. هم کسی که ناآگاه هستش متوجه ميشه که شرکت x در روزهای تعطيل سرويس تحويل نميده.
-