سلام ، من اینترنت مخابرات رو دارم ، اما هرچی تنظیم میکنم روی کانکشن یا حتی از SMART DNS استفاده میکنم هیچ تغییری رخ نمیده روی اینترنتم یعنی بازم چک میکنم یک خطای dns داره و همش به اینترنت متصلم ایکن زرد رنگ Warning کنار کانکشنم هست !
زنگ زدم پشتیبانی میگه پینگ بگیرواقعا یک عده بی سواد رو جمع کردن و بهشون یک سری موارد رو یاد دادن گفتن اگر یکی زنگ زد اینا رو بهشون بگید
البته قصد بی احترامی به کسی رو که مشغول به کار در این زمینه هست رو ندارم . اما واقعا بار ها مشکلات تخصصی داشتیم که پشتیبانان در پاسخ دادن بهش درش میموندن .
فقط کافیه توی میکروتیغ مثلا یک کانکشنی چیزی ایجاد کنم بد بهش DNS بدم بد بهش از طریق PPTP وصل بشم تا مشکل حل بشهو WARNING هم از بین میره به هنگام چک هم خطایی رخ نمیده .